Nog maar 5 dagen aan het wachten op mijn ei, maar begin het nu alweer behoorlijk zat te worden. Daarna nog die 2 weken op NOD wachten. Worden jullie er niet ook heel erg zat van. Wou dat ik iets kon doen dat het gewoon in een keer klaar was.
@ Matroosje: Pfff, was het maar zo makkelijk ja........Grappig eigenlijk: toen ik nog geen kinderen wilde toen vond ik het allemaal prima dat er zoveel tijd tussen mijn cyclussen zat....Nu baal ik als een stekker en zou ik willen dat ik een cyclus van 28 had (of nog minder)........Altijd dat wachten, wachten, wachten......Maar zorg voor genoeg afleiding, dan gaat het altijd wel.....
VRAAGJE: Wie ziet het zitten om eens met een club(je) meiden van het forum af te spreken??? Hierbij denk ik aan gezellig samen wat drinken, wat eten, misschien iets ondernemen? Kan me niet voorstellen dat er geen gespreksonderwerpen zijn, kunnen het altijd nog over zwanger worden hebben......Ben namelijk zo benieuwd welk persoon er achter alle berichten zitten, lijkt me leuk om elkaar "echt" te leren kennen..... WIE IS ER VOOR??? nr 1) Knorretje84 (Zuid-Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? Geen voorkeur nr 2) Muurtje (Zuid Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? juni/juli in een wk-eind nr 3) Crash (Gelderland) nr 4) Bolle Buik nr 5) Chicken1975 nr 6) Kris34 (als ze in het land is ) nr 7) Justfem (Zuid Holland) / Waar? Maakt niet zo veel uit / Wanneer? in een weekend nr 8.) Wgev (drenthe) nr 9) BB10 (brabant) nr 10) Maaikyb (Gelderland) / waar? maakt niet uit / wanneer? geen voorkeur nr 11) Susan27 (overijssel) Wanneer? Schoolvakanties graag nr 12) Lefbekkie (grens noord en zuidholland) Wanneer? Schoolvakantie nr 13) Einneh (ligt er wel aan waar...... moet over de grens vandaag komen ) nr 14) Redirosoe (ligt er idd aan waar ik kom uit zaandam) nr 15) Tante Mars (ligt er wel aan waar.... moet over de grens vandaan komen Friesland nr 16) nr 17) nr 18) nr 19) nr 20) Hoor graag van jullie! Liefs Knorretje84 (bericht ... die af en toe herhaald wordt... zodat mensen zich in kunnen schrijven...) Zullen we kijken of we een zaterdag in juni/juli kunnen prikken??? Voorstel: -20 juni (ik kan: nr 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 7 / 11 / 15 / (er gaan 7 meiden mee) -11 juli (ik kan: nr 1 / 2 /4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 15 / (er gaan 7 meiden mee) - Utrecht 1 / 2 / - Amsterdam 1 / 2 /15 ER KUNNEN NOG MEER BIJ.... Knor... ik heb m al voor je neer gezet... @ Dames! Invullen! Kom er bij! KUS!
Ik heb het helaas te druk om mee te gaan. Heb binnenkort een examen en daarna wordt mijn nieuwe huis opgeleverd. Het lijkt me wel erg leuk.
@ Knor; ik heb zo'n zin in dat uitje. Ik geloof dat de dames wel iets zien in een dagje Amsterdam... En mij lijkt dat ook wel leuk. Ergens ontmoeten in een restaurant? Café? Ken jij A'dam? Ik nl niet. @ Matroosje... misschien een andere keer.. als het huis af is. Spannend hoor! @ Ego, ik zit op de wacht bank... Dat ei van mij liet mij behoorlijk in de steek. Heb mij wezenloos gezocht. En nu twijfel ik ook nog of het wel goed is gegaan. Ivm dat mijn temp nu weer naar beneden is gekelderd. En die pokke ovu testen van het kv geven a3 dagen achter elkaar aan positief... Schiet je ook niets mee op.. Ach... we hebben in ieder geval lekker veel geklust. hihi
hey muurtje ik heb ook die ovutesten gehad van de kv. bij mij waren ze 5 a 6 dagen positief, rommel dus. ik gebruik nu de dipsticks van sensitest. ik vind ze betrouwbaar en goedkoop, 1 a 2 dagen posi, en vind keurig op tijd mijn ei. misschien ook iets voor jou?? liefs
Een aantal meiden hier op het forum pendelen. Dat houdt in dat ze met een naald aan een touwtje "vragen" beantwoorden....... Je kunt het topic vinden bij zoeken: wie gelooft er in een naald aan een touwtje...... Bij clubs kan je vinden (onder kopje pendelen) wie er pendelt. Je kunt ze vervolgens een pb sturen met daarin je vraag: bijv: wanneer ben ik zwanger, wanneer krijg ik een posi test, of ben ik zwanger van een meisje of jongen....... Je moet in je pb je naam, achternaam en geboortedatum vermelden..... Is grappig....Helaas zijn ze bij mij nog niet uitgekomen (heb er echt al 20 versleten ofzo). Maar heb er voor juni weer wat staan, dus wachten af!
" Jammer, misschien volgende keer!!! Heb dit georganiseerd omdat ik het weleens leuk vind om de gezichten bij de namen te plaatsen. Ik heb erg actief mee gekletst bij april en mei, en dan krijg je toch een soort van band ofzo.....Je wilt steeds weten hoe het met iedereen gaat en hoopt ook oprecht dat iedereen op roze gaat......Vind het wel steeds frustrerend dat je uiteindelijk steeds weer dezelfde namen iedere maand blijft terugzien.......Soms vallen er wat af omdat ze zwanger zijn, maar ik zie nou al een aantal maanden steeds dezelfde namen. Zelf ga ik proberen iets minder aanwezig hier te zijn.....Heb het "gelukkig" ook erg druk met werk en nieuw huis, dus wat afleiding........
@ knorretje, Nieuw huis, wat leuk ik kan niet wachten tot het mijne klaar is, en ik daar aan de slag kan. Ik merk dat ik een beetje bij vlagen actief ben op het forum, en inderdaad ook iedere keer de zelfde namen terug zie komen. Meestal kijk ik even als ik eigenlijk zou moeten leren of iets anders moet doen waar ik even geen zin in heb. Als ik dan hier ben geweest merk ik wel dat ik veel meer bezig ben met zwanger worden dan in de perioden dat ik niet op de site kom. Daarom probeer ik mijn bezoekjes ook een beetje te beperken. Ik zie wel hoe het gaat lopen.
heej meiden ik ben er weer hoor! mijn nod klopt helemaal heb gister/vandaag me ei! dus rond 1 juni kan ik gaan testen. spannend! gelukkig heb ik de komende weken heel veel afleiding. dinsdag krijgen we namelijk de sleutel van ons huis! dus dat word klussen op een andere manier! en als we daar gesetteld zijn ga ik pas testen. denk ik! hahaha. xx jazy
mag ik trouwens een kamer reserveren in juni? Ik wil heel graag kamer 12 hebben. Gisteren zijn de duiveltjes op bezoek gekomen...
@ Jazy Jij ook al een nieuw huis, we kunnen daar haast een aparte topic over openen veel succes met het huis en het klussen.
Als het nodig mocht zijn (wat ik natuurlijk niet hoop.. hihi) dan zal ik ze voor juni bestellen... Trouwens kan kamer 13 vrijgehouden worden voor de zekerheid? Of moet ik m delen met iemand? Ik maak niet zoveel troep..hoor Ik vergeet alleen wel eens op te ruimen. HAHAHA! Zeker als ik op zp zit... p.s wil je een goede film zien... moet je Taken kijken. Met Liam Nealson. Super geweldige maar ook brute film
He Muurtje kom je even buurten in ons mooie huisje? Zie dat je nog in de mei cyclus zit toch? Het klussen is hier weer begonnen. Mijn vriend wil meteen de schade inhalen van een week duivels volgens mij.....
Haaai dames, Pffft drukke dag hier! Wij zijn een nieuwe kast aan het maken en ben de panelen aan het verven. Maar goed dat ik nu niet zwanger ben, dan had ik niet mogen verven. Hmmm dadelijk lekker lasagna maken. Voel me trouwens niet echt ongesteld, gelukkig. Mijn volgende NOD is als wij 1 dag op vakantie zijn.... En als mijn NOD eerder is, dan moeten we maar een vakantie baby maken B)