NOD JUNI 1. Sammie88 & Jazy & Monica076 & Stralend & Sasje77 & irma55 2: Josjo & Kimski 3: Bhappy & Twingy & Punieka 4: Nana33 5: Wgev & Anamie & Minimouse & ingearts & Joh & Loesje13 6: Dreamy & Inggo & Mamzie 7: Matroosje 8: Ricmar94 9: Susan27 & Aloeetje & Lievemama18 & Meggie & Kiki84 10: Anne19791980 & Jason & Alina21 & Lindavnr & Arka & Karoliene & FutureMama81 11: Chelleke & Liedel & Tihany & Mup & Mgwc & Susan71 & Jessy1983 & Lin71 & Bloempje83 12: Nonja & Kimmiej & Bianca75 & Jo7 & Love Always 13: Laura28 & Chelle25 & Knorretje84 & Lovely81 14: Patriez & Astrid85 & Kris34 & Nala79 15: Nienke & Bramtim & Leeuwtje83 16: Eefje09 & Elegance & Angel79 & Saz667 17: Springmuis & Mijs 18: Sprintertje & Astrid85 & Moon85 & mnsy 19: Angelea & Ikke79 & Qweenie 20: Bink1976 & Janis & Ninoshka & 3tulpje & Done 21 Vaderdag: 3kats & Cyntje78 & Rapoenzel & Nurse & Dees1985 22: Lauw & Daniielle22 & Lovechild & Manu74 23: theLady & Loontje4 & Setti & Nadine29 & MamaT & Vriesje 24: Mermaid & Nadeke & Krokodieltje 25: Smokey & Smile17 & BB10 & Maria0 26: Twinny & Yootje & Miza & D1982 27: PamPapilio & Heitjekarweitje 28: Mamatje77 29: Sjaantje2006 30: Mariska165 & Loutjelou & Einneh & Line77 & MyPrecious Zonder datum: Naliey &Suekes & Surf Testmarathon: * 9 juni: Bloempje83 * 15 juni: Kris34 * 18 juni: Knorretje84 & Moon85 * 21 juni: Ninoshka & Leeuwtje83 * 23 juni: Rapoenzel 122 dames voor het ROZE HUIS 7 Zwanger, 13 Ongesteld, 1 Negatieve test, 1 Twijfeltest, Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag , Vlindertje @bhappy ik heb je op donker blauw gezet hopen (je gaat morgen naar roze)
@ Surf: Met mij gaat het goed. Net de klusdagen achter de rug en nu weer op de wachtbank. Kan me wel voorstellen dat je het zwanger zijn mist. Ik hoop voor je dat het snel weer lukt.
Wauw... best wel een hoop zwangeren al vind ik! Ik heb helaas gisteren negatief getest... Dus ik wacht op mn ongi.. Mn temp is wel 37 graden..
@linda dat is vreemd zeg een negatieve test, maar wel een temp van 37 1 dag voor NOD. Misschien over een paar dagen wel een posi test?
Bloempje, ook nog gefeliciteerd!!!! Nou, ik ga weer effe wat doen. Moet nog koken en de was doen. Vanavond moet ik weer werken dus....ik kom morgen weer kijken.
Ja ik weet het ook niet..dacht deze ronde ook echt dat het raak was maarja Ik denk het niet, bij mijn mk had ik 4 dagen voor nod al een posi test.. mgoed.. we wachten het maar af. (veel meer zit dr ook niet op hihi) Trouwens jij gefeliciteerd bloempje! Hoeveelste ronde zat je in?
linda: mssn was je te vroeg, met een hoge temp en geen bloed kan het nog steeds hoor! @loontje: hoop ook dat het snel weer lukt @rapoenzel: spannend gekke gevoeltjes onderin ,is altijd spannend! ik zal voor je duimen!
Normaal heb ik dat niet meer na mijn eisprong. Dan voel ik helemaal niks. Hoe is het met jou dan Surf ?
ja het gaat wel bloedverlies is er nog steeds, maar de vk zei dat dat 4-5 dagen kon duren, dus tot vrijdag zeg maar en daarna willen we gewoon toch maar weer gaan proberen ook al weet ik niets van mn cyclus nu... we zien wel hoe het gaat, we klussen gewoon en hopelijk heb ik snel een gezond beebje in mn buik!
Dikke knuffel !! Gewoon idd weer lekker aan de klus straks en meer kun je toch niet doen. Ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn
He meiden, ik ben weer boven water. Hoofdpijn is gezakt heb nu alleen nog zo'n watten hoofd. Ik ga nu maar ff ontbijten,..........zo terug!