Het is ontbijt met een stuk cake geworden, had geen zin in boterhammen. Ik moet nu eigenlijk echt iets gaan doen maar heb helemaal geen zin.................kennen jullie dat?
bloempje gefeliciteerd meis geniet er lekker van heb niet alles bij kunnen lezen helaas zijn teveel pagina's weer hihi stelletje kletsmajoren hier gaat het goed gesprekje gehad met man niks mee op geschoten hij is niet zo van het communiceren jammer genoeg erg gesloten typje meer dan een ja en je moet maar kijken krijg ik er niet uit heb afentoe echt het idee dat het hem niet boeit ofzo doet het wel maar hij uit dat niet zo maar goed ben er zelf nog niet helemaal uit deze maand weer effe afwachten enzo
Wat jammer dat je man er niet echt een mening over heeft. Dat zou je keuze misschien wat makkelijker maken...
He Gemke, is jouw mannetje ook al zo'n gesloten typje? Hier heb ik er ook eentje zitten hoor! Ik moet het echt uit hem trekken als ik ergens over wil praten...Is soms best wel lastig! Toevallig gisteren wel even gepraat over onze kinderwens... Hij zei dat ie een beetje bang was. En voor hem is dat al heel wat om dat toe te geven! Heb hem gerust gesteld en zei dat het heel normaal was om angst te hebben voor het onbekende. Het is ook niets niks en best een grote stap om voor een kindje te gaan! Hebben jullie ventjes er ook veel last van? Die van mij zegt af en toe zelfs te twijfelen, niet of ie het wel wil of niet maar of we echt wel volgende maand moeten beginnen weer... En vervolgens moet ik moeite doen om er een condoom omheen te krijgen want dan wil ie ineens deze maand, haha!! Het is een gek af en toe...Gelukkig twijfelen we er niet over of we alles wel klaar hebben voor een kleine. We hebben een mooi huisje, genoeg slaapkamers en met het geld moet het ook wel goedkomen. Wat is bij jou precies de twijfel Gemke? Veel succes in ieder geval, ik hoop dat je/jullie er snel uit zijn! (En natuurlijk voor een kindje gaan )
Heitje, veel mannen hebben dat wel. Daarom dacht ik dat mijn man het ook had de laatste keer, maar gelukkig was het zijn werk. We hebben gelukkig genoeg ruimte (4 slaapkamers) en geld ook genoeg (nou ja genoeg, mag altijd meer bij ).
Ik heb ook zo'n druif hiero. We hebben besloten om ervoor te gaan maar hij wil er eigenlijk niet over praten. Ik hoef niet aan tekomen met eisprongen en gunstige dagen. Dan roept hij: we zien het wel en als het niet lukt is het ook goed! Hij vindt ook dat ik er te veel mee bezig ben. Terwijl ik er nauwelijks met hem over praat omdat hij dan chaggie wordt. Nu moet ik toegeven dat toen ik 1 dag overtijd was ik ook dacht, wat hebben we gedaan. Toch ff schrikken. Mss komt dat omdat wij allebei al jaren riepen dat we geen kinderen wilde, hahaha niets zo veranderlijk als een mens.
Haha geld genoeg, dat is mooi! Als je over hebt geef je maar een gil mijn richting op hoor, hihi! Ja idd 'gelukkig' dat het zijn werk was....ben echt blij voor je dat dat weer opgelost is!
nee helaas... sinds me mk heb ik waarschijnlijk geen eisprong meer en ik was eind 2007 zw en begin 2008 kreeg ik de mk
@naliey...jeetje meis, wat vervelend voor je. Wel fijn dat ze er toch achter zijn gekomen...kunnen ze er tenminste gericht iets aan doen.
maar meiden bedankt voor jullie reacties... jullie horen me weer als ik iets te klagen heb of nieuws heb... xxx en succes allemaal...
Nou daar ben ik ook blij om hoor. Ego: Weet niet wat het is, maar voel me een beetje flauw blehhhhh !!!
BB10: oke heeel normaal dus dat mannengedrag! Haha hoe herkenbaar! Ze gaan gewoon van het positieve gedrag ineens over op het negatieve. Eerst is het: ik wil zo graag en kunnen we niet nu beginnen? En dan ineens slaat de twijfel toe. Heb het boek van Kluun 'help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' al een tijdje in huis (verstop op zolder). Ik hoop dat de eventuele paniek wegneemt als het wel zover is, haha! In het begin werd die van mij ook 'bokkig' als ik begon over mn eisprong en over pendels enz. Hij zei ook: laat het maar op zn beloop, rustig aan het hoeft toch niet meteen raak te zijn? Met in zn achterhoofd: kunnen we mooi veel sexen! Haha! En wij vrouwen hebben juist geen geduld!
Hij wil er gewoon niet te veel mee bezig zijn. Ik denk dat hij het stiekem toch wel eng vindt. Hij is erg gewend aan ons leventje zo en houdt niet van veranderingen. (en van schreeuwende kinderen)