20 juni! Nog 11 dagen dus. En zit nu met zo buikpijn, gister had ik in mn rug van die ongikrampen (wat dus veel te vroeg is) En dat maakt ook wel een verschil dat ik het wachten beu ben! Zo een ambetant gevoel zeg! Echt vervelend, bij elke stap die ik zet voel ik het... Plus als ik in de zetel zit ofzo, staat mn onderbuik nog lekker dik, net of ik echt zwanger ben. En dan denk ik bij mezelf "als het nu ook eens zo is!" zelfs mn vriend zei "ge zijt precies zwanger? Is da zo? Hebt ge da mss verzwegen voor mij " Mja niet dus Mss ben ik wel gewoon verdikt fzo, maar staat echt bol soms, vooral na het eten (wat ik anders niet heb voor alle duidelijkheid) Kan em dan echt nie meer intrekken omdat die echt opgeblazen lijkt te staan! Heel vreemd
Ik ga hier nu echt even weg. Word gewoon zenuwachtig van alle verhalen haha. Ik praat mezelf kwaaltjes aan.. Tot vanavond !
Eh ja wachten wel zat ja (na vier jaar), gisteren een test gedaan die was negatief. De min stond er groter en eerder dan het controlestreepje notabene. Maar nog steeds niet ongi.... Weet inmiddels dat ik er niet op moet hopen, maar toch! Kan aan niet anders denken!
@Guusje...jeetje meid, dat is al een hele poos. Hebben jullie wel al onderzoeken laten doen....of niet?
@meisje89, de laatste cyclus had ik dat ook, een bolle buik (valt bij mij ook nog extra op omdat ik smal ben). ik heb toen een vreemde ongi gehad, waardoor ik ook ontzettend twijfelde. mijn buik is tot vorige week dikker geweest, daarom toen toch een testje gewaagd, helaas negatief. nu is mijn buik weer normaal! nu hoop ik natuurlijk dat jij lekker zwanger mag zijn! wil alleen even zeggen dat een dikke buik niet altijd iets zegt. het vervelende is dat een vrouwenlichaam nu eenmaal raar in elkaar zit, totaal niet vertrouwen. en daar moeten we het mee doen!
@ Guusje, En dan zit ik hier maar te klagen na 3 rondes ... sorry! @ yootje Ja idd, is echt vervelend hè! Mn buik doet ook pijn, met niezen ook verschikkelijk! Bah Zullen wel zien of die dikke buik over 2 weken weg is he, weet ik tenminste wat het is, nu kan ik enkel afwachten...
jeetje Guusje, al 4 jaar bezig, dan mot je de moed toch aardig in de schoenen zakken, sorry dat ik het zo zeg! maar dat gevoel zou ik dan hebben. hebben jullie wel al verdere stappen ondernomen?
Hoi Dames . Ik ben er ook ben bekaf van t examen maar goed slaap zo wel bij . Maar Ikke is geslaagd Voor het onderdeel LLB intervieuw over mijn richt lijnen in het leven geloof politiek bla bla bla... En dr was ook nog zo'n walgelijke observeerder bij brrrrrr
Ja moet nog wel een aantal dagen maar das sporadisch .. Ik zal me zus ff belen voor de uitslag van de zaadtest
en de uitslag is bekend hij heb Super zaad. Nu kijken wat ze gaan doen qua clomid want ze heeft nog al 10 tallen kilo's overgewicht
dames, ik ben ervandoor, mag weer gaan werken! eerst een gesprek op een school van een van mijn clienten, daarna nog avonddienst! mischien dat ik vanavond nog ff kom spieken! fijne dag allemaal!
Tsja deed ik ook bij ronde 3... Nu lach ik daar inderdaad om. Maar ja ik hoop dat anderen niet zo lang hoeven wachten! Wel al wat onderzoeken gedaan, maar daar kwam weinig uit. Mijn man had wat relaxtere zwemmers, maar dat moest niet het probleem zijn. Na een tijdje werd ik ibbilig van die onderzoeken (en vooral het niet goed geholpen worden) en ben er (even) gestopt!
PFieuw balen zeg Guusje. Hier ook wij dan 3 jaar 7 maanden ook op naar de 4 jaar . Sinds januarie wordne we geholpen.
Gewoon blijven lachen, potje janken, lachen, potje janken... Veel knuffelen met je mannetje, veel chocola... janken, lachen.... enz... Dan komen we er wel. Blijf vooral ook gelukkig samen! Laat het niet tussen jullie komen hoor! Dat is wat mij op de been houd!