Indd. Al was het in zomoer 2007 hier ff kantje boord.. Ik was zo in de waan van zwanger worden tot dat manneke een ander meissie had ontmoet. Brrr Eng naar nu blijkt hebben ze 1 keertje gezoend maar heb me fink uit de naat moeten werken voor nog een kans
@ Tante Mars: JEUMIG DAAAAAT is schrikken! Tjonge. Jammer dat mannen niet weten hoe dat werkt in een vrouwenlijf. Het is nu eenmaal iets waar wij dan non-stop mee bezig zijn. Eigenlijk zouden ze daar mee moeten kunnen dealen. Maar ja misschien eisen we inderdaad teveel en moeten we soms maar weer is even over andere dingen praten dan baby's en zwanger worden. Ik hoop dat jullie er goed uit komen samen!
We zijn er tien keer beter boven op gekomen. Hij snapt nu dat het echt niet lukt, en dat als een vrouw een kinderwens heb je deze niet zomaar weg kan drukken.. Ik hou van dat kind (wijf) wat er voor gezorgt heeft dat wij weer nader tot elkaar zijn gekomen.. (klinkt mischien stom)
Zei was degene die tegen mij vertelde wat er was gebeurt Ik was ontzettend kwaad op me kerel, maar nader hand zeg ik ja hij hd gelijk. EN tuurlijk had ik gezien dat er wat gebeurde over en weer maar was zo met me zelf bezig.. Dat het gewoon me eigen schuld is geweest.
NOD JUNI http://wobilog.web-log.nl/photos/uncategorized/pink_house.jpg 1. Sammie88 & Jazy & Monica076 & Stralend & Sasje77 & irma55 2: Josjo & Kimski 3: Bhappy & Twingy & Punieka 4: Nana33 5: Wgev & Anamie & Minimouse & ingearts & Joh & Loesje13 6: Dreamy & Inggo & Mamzie 7: Matroosje 8: Ricmar94 9: Susan27 & Aloeetje & Lievemama18 & Meggie & Kiki84 10: Anne19791980 & Jason & Alina21 & Lindavnr & Arka & Karoliene & FutureMama81 11: Chelleke & Liedel & Tihany & Mup & Mgwc & Susan71 & Jessy1983 & Lin71 & Bloempje83 12: Nonja & Kimmiej & Bianca75 & Jo7 & Love Always 13: Laura28 & Chelle25 & Knorretje84 & Lovely81 14: Patriez & Astrid85 & Kris34 & Nala79 15: Nienke & Bramtim & Leeuwtje83 16: Eefje09 & Elegance & Angel79 & Saz667 17: Springmuis & Mijs 18: Sprintertje & Astrid85 & Moon85 & mnsy 19: Angelea & Ikke79 & Qweenie 20: Bink1976 & Janis & Ninoshka & 3tulpje & Done & Meisje89 21 Vaderdag: 3kats & Cyntje78 & Rapoenzel & Nurse & Dees1985 22: Lauw & Daniielle22 & Lovechild & Manu74 23: theLady & Loontje4 & Setti & Nadine29 & MamaT & Vriesje 24: Mermaid & Nadeke & Krokodieltje 25: Smokey & Smile17 & BB10 & Maria0 26: Twinny & Yootje & Miza & D1982 27: PamPapilio & Heitjekarweitje 28: Mamatje77 29: Sjaantje2006 30: Mariska165 & Loutjelou & Einneh & Line77 & MyPrecious Zonder datum: Naliey &Suekes & Surf Testmarathon: * 9 juni: Bloempje83 * 15 juni: Kris34 * 18 juni: Knorretje84 & Moon85 * 21 juni: Ninoshka & Leeuwtje83 * 23 juni: Rapoenzel 123 dames voor het ROZE HUIS 7 Zwanger, 13 Ongesteld, 1 Negatieve test, 1 Twijfeltest, Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag , Vlindertje
Tot nu toe alles ok! Maar weet maar nooit hoe snel zo iets kan kelderen toch? We wachten (ietswat gespannen) af...
Aha, heb je nu een ander/beter gevoel? Ik heb geen flauw idee wat dat gevoel dan zou moeten zijn want ik heb nog nooit twee streepjes gehad...
Tuurlijk neem ik mijn ZW testen mee op reis naar nederland. Zou het dan toch daar gebeuren? Misschien moet ik eerst naar een kruidvat voor de ozo bekende 2 voor 5......
Niet echt nog, het is nu nog heel pril allemaal dus ik wacht het nog even af hoe het gaat lopen. Of de symtoompjes blijven of niet. Je bent als het al een keer niet goed is gegaan wel meer op je hoede dan de eerste keer vind ik. Zodra ik een kloppend hartje zie spring ik een gat in de lucht!