Goedenavond dames, Hier nog veel nieuwe zwangeren? Ga eens even op zoek naar de lijst ben wel benieuwd. Ivm, nieuwe kansen op mijn werk, ga ik jullie voorlopig verlaten. Ik kan zo goed als zeker volgend schooljaar een eigen groep krijgen voor 5 dagen in de week. Aangezien de kansen op vastigheid in het onderwijs erg klein zijn op het moment kies ik nu toch even voor mijn werk en later voor een zwangerschap. Blijf natuurlijk wel bijlezen zo af en toe. (Sorry bericht weer gewijzigd wist niet zo goe dhoe ik het moest formuleren zonder anderen voor het hoofd te stoten)
Ik controleer dat eigenlijk niet Heb nu wel zo wat wit slijm gehad toenstraks! Weet niet of het dat is... Ik heb nog een kalender op www.menstruatiekalender.net en volgens die zou ik mn ei afgelopen zaterdag gehad hebben, maar aangezien zondag mn temperatuur lager was denk ik dat ik die zondag heb gehad!
Ik heb dit keer ook geen slijm gehad, normaal wel. Dus daarom weet ik niet precies wanneer ik mijn ei heb gehad. Ik denk eerder dan mijn banner aangaf.
Vind tempen al moeilijk genoeg Dus hou het daar even bij! Ben nog maar een maandje ermee bezig dus wil eerst dit goed onder de knie hebben! @ Rapoenzel ik duim voor je! @ heitje: hier nog zo'n vinger
Susan27: Jammer meid dat je hier weggaat... Maar is ook wel te begrijpen hoor, je moet doen wat voor jezelf goed voelt en soms moet je nou eenmaal keuzes maken die niet leuk zijn... Ga je dan eerst maar richten op je carriëre en als je daar straks 'stevig in je schoenen staat' kom je terug en kunnen jullie je weer helemaal op het zwanger worden richten! Veel succes met het krijgen van je eigen klasje en hopelijk heb je snel een vast contract (of werkt dat dus niet zo in het onderwijs?) Knuffel van Heitje
Susan: gefeliciteerd!! Lijkt me geweldig om een eigen klas te hebben. Begrijpelijk dat je het zwanger worden even naar de achtergrond schuift. Wel blijven oefenen he? Want als jullie volgend jaar er weer voor gaan dan wel gelijk raak!!
Hee Susan, ik zie dat we op dezelfde dag hier hebben geregistreerd..wat gaat de tijd evengoed hard he! En voor je het weet is het alwéér januari
@Susan27: Heel veel succes met je carriere en heb je het goed voor elkaar, ga je weer lekker verder voor een kindje. Succes !!
ik weet t niet mijn hart zegt ja gelijk op nod testen maar mijn verstand zegt een week wachten. vorige x ook op nod posi getest en 3 dagen erna ging t mis
jeetje wat nog een hoop bekende gezichten nog op de lijst!! Zet hm op damens! duimen draaien voor jullie!! *strooit een berg hcg* HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCgHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCgHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCgHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCgHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCgHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCgHCGHCGHCGHCG