Ik denk dat ik zo maar eens me bedje op ga zoeken. Ben echt niet te genieten. Erg misselijk, hoofdpijn en zeurderig onderin me buik blehhh.. Lekker even filmpje kijken ofzo !
Verwen jezelf maar ff lekker Rapoenzel! Hopelijk voel je je gauw weer beter, of kom je erachter dat die kwaaltjes een hele leuke oorzaak hebben!
Dat mag ik hopen, want ik voel me verder niet ziek ofzo. Ben nooit zo gauw ziek... Dus we gaan maar voor het zwanger zijn, althans hopen
ik ga er ook maar eens vandoor zit alvanaf 16.30 met laptop op schoot en mijn rechterarm krijgt kwaaltjes van de tipmuis. Alvast weltruste iedereen en morgen weer een dag vol roze hoop ik!
@Kris: Niet echt misselijk, gewoon wat onpasselijk @Rapoenzel: Goed plan Slaap ze en droom van posi zw testen!
Ik ga er ook vandoor, tijd om te gaan werken. Het voordeel van om 07:30 beginnen is dat je om 16:00 naar huis kan
Hoi Hoi Dames, Ook ik heb het forum weer gevonden. Was even afwezig me pc is een beetje aan het dementeren en internet werkte ook niet meer mee. Ik kom me ook aanmelden voor de NOD 21 juni Voor alle zwangeren Gefeliciteerd En voor de dames waar de Duivels op vizite zijn gekomen. Succes met de volgende ronde. Groetjes Lynette