ik moet eigenlijk ook naar bed, beetje erg moe! daarbij ook nog steeds veel last van hooikoorts! maar gelukkig ben ik er niet meer ziek van! morgen lekker uitslapen, hoef pas om 13.30 te beginnen met werken!
Dat is minder Yootje, hooikoorts....maar wel lekker dat je uit kan slapen! Lekker even uitrusten! Dan heeft je eitje ook vast minder haast En nu heeft ie het liedje gehoord dus die zal zich nog ff niet laten zien!
Zo hallo dames, nou ja 2 geloof ik. Zijn er nog spannende dingen gebeurd vanaf vanmiddag. Heb vanavond nl gewerkt maar vanmorgen nog wel gekeken maar er is zoveel gebept. Ga het niet allemaal teruglezen zeg maar (60 blz)
oh lekker even uitslapen! wat goed heitje!! ja ik hoop snel de stoppoging verder te zetten en vooral vol te houden!
O ja, heb even teruggezocht. Staat op blz 262. Zo ben weer een beetje op de hoogte. Ik ga nu nog effe een bakkie thee doen en dan ook mijn bedje in. Morgen wel lekker uitslapen. Heb morgen nachtdienst. Dus trusten en tot morgen!!
Okee ik ga mn heitjenestje opzoeken! Het is de hoogste tijd, dat ik mijn mannetje alweer verleid! Je moet goed oefenen he wil je goede resultaten behalen later! Pff ik ben weer in de rijmmodus geslagen merk ik al... Welterusten girls! (OF heb ik dat nou toch al wel eerder deze avond gedaan, maaikyb? *lichte paniek* zou ik echt zo vergeetachtig zijn? Durf niet terug te kijken haha dus ik ga nu slapen...of eigenlijk...sexytime!)
zo, nog even de nieuwe site bekeken dat ik ook weet waar weer alles te vinden is. nu toch echt slapen! truste dames tot morgen als er testers zijn: veel succes!
nou ik ga de laptop ook maar afsluiten en zo lekker me bedje in kruipen..ook hier nog even de tijd om te oefenen, de klustijd komt er zo weer aan!! slaaplekker / goede morgen allemaal!! XxX
nod juni http://wobilog.web-log.nl/photos/uncategorized/pink_house.jpg 1. Sammie88 & Jazy & Monica076 & Stralend & Sasje77 & irma55 2: Josjo & Kimski 3: Bhappy & Twingy & Punieka 4: Nana33 5: Wgev & Anamie & Minimouse & ingearts & Joh & Loesje13 6: Inggo & Mamzie 7: Matroosje 8: Ricmar94 9: Susan27 & Aloeetje & Lievemama18 & Meggie & Kiki84 10: Anne19791980 & Jason & Alina21 & Lindavnr & Arka & Karoliene & FutureMama81 & Suekes 11: Chelleke & Liedel & Tihany & Mup & Mgwc & Susan71 & Jessy1983 & Lin71 & Bloempje83 12: Nonja & Kimmiej & Bianca75 & Jo7 & Love Always & Afina80 & Dreamy 13: Laura28 & Chelle25 & Knorretje84 & Lovely81 14: Patriez & Astrid85 & Kris34 & Nala79 15: Nienke & Bramtim & Leeuwtje83 16: Eefje09 & Elegance & Angel79 & Saz667 17: Springmuis & Mijs 18: Sprintertje & Astrid85 & Moon85 & mnsy 19: Angelea & Ikke79 & Qweenie 20: Bink1976 & Janis & Ninoshka & 3tulpje & Done & Meisje89 & Dees1985 21 Vaderdag: 3kats & Cyntje78 & Rapoenzel & Nurse & Lynette84 22: Lauw & Daniielle22 & Lovechild & Manu74 & Branantse1982 23: theLady & Loontje4 & Setti & Nadine29 & MamaT & Vriesje 24: Mermaid & Nadeke & Krokodieltje 25: Smokey & Smile17 & BB10 & Maria0 26: Twinny & Yootje & Miza & D1982 27: PamPapilio & Heitjekarweitje 28: Mamatje77 29: Sjaantje2006 30: Mariska165 & Loutjelou & Einneh & Line77 & MyPrecious Zonder datum: Naliey & Surf Testmarathon: * 9 juni: Bloempje83 * 15 juni: Kris34 * 18 juni: Knorretje84 & Moon85 * 21 juni: Ninoshka & Leeuwtje83 * 23 juni: Rapoenzel 121 dames voor het ROZE HUIS 9 Zwanger, 18 Ongesteld, Negatieve test, 2 Twijfeltest, Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag , Vlindertje
Hey meiden! Zo, mijn lijf heeft me flink in de tang gehad, we hebben de duivels weer! Weet ik in elk geval waar ik aan toe ben! Het is nog bruin-roze, maar vannacht gaat het waarschijnlijk doorzetten. Bah, nu vertrouw ik de kv 2 voor 5 test ook al niet meer, had dus gewoon een indrooglijntje! Oh wat veel zwangeren al! Goedzo! Keep up the good work! Gefeliciteerd geniet ervan meiden!!!!! Dikke kus Sue!
oh sue wat shit...vooral bagger dat de voor ons zo bekende test vals was... idd wel fijn te weten waar je aan toe bent, maar toch ook weer een teleurstelling.. **grote knuffel**
over een paar dagen en ik kan testen. eerst dacht ik dat het dit keer wel zo ver zou zijn, maar nu heb ik me twijvels.. ben zo bang voor die teleurstelling :'( vrijdag is mijn "dag vd waarheid". ik zie dat er een aantal zwangere dames bij zijn gekomen. CONGRATZ!!!!! geniet ervan!
We begrijpen je twijfels meid, we hebben er allemaal last van. Is er iets specifieks dat je nu aan het twijfelen bent geslagen?