@Muurtje: Daar had ik zelf toen geen last van, want ik was gelijk positief ingesteld dat het allemaal goed zou gaan.
ooh wat spannend muurtje ik kan ook haast niet wachten ik moet pas volgend week donderdag naar de gyn geniet er van ooh zo spannend je kleine zien voor het eerst
Ik ben wel blij. Maar ik maak mij zorgen... En ik probeer het van mij af te zetten. Maar dat vind ik ook moeilijk... Maar ik merk wel dat als ik met andere dingen bezig ben... dat ik er dan minder aan denk. En dat is dan wel weer fijn.
komt allemaal goed muurtje gewoon aan fijne dingen denken en je zelf bezig houden dat helpt meestal wel bij mij hoop ook bij jou
Goedemorgen meisjes, hoe is het hier? Ga zo even teruglezen. Heb me gisteren ingeschreven bij de VK en heb meteen een afspraak gemaakt voor een intake + echo. Zie onder mijn banner. Ben zo blij!
proficiat aan de roze meiden @ muurtje: je test heeft uitsluitsel gebracht. Het rood komt er weldra aan . Wel raar van temp stijging hé?
Muur, voordat je foets bent.....Heel veel plezier vanmiddag!!! Goedemorgen allemaal!! Ik ga effe teruglezen!
@Aanamie: wat erg voor je meisje! Sterkte en een dikke knuffel. @Bhappy: gefeliciteerd! @muurtje: veel plezier bij je echo vanmiddag! Laat je even weten hoe het was?
meiden ga is weeer vandoor moet nog zoveel doen aan men huishouding anders komt dat ook strax niet af voor dat de kids thuis zijn spreek jullie later muurtje hoor het strax van je he meis veel plezier x x x vindt het zo spannend vooor je
Hoi meiden, Bedankt voor jullie lieve woorden, dat doet me goed. We gaan er gewoon weer voor. En hopen dat het de volgende keer wel goed gaat. xxx Anamie