Jammer Arka Succes in de volgende ronde.. Volgens mij is het hier erg rustig dus ik ga even lekker lui een filmpje kijken. Ben gelukkig lekker vrij vandaag Tot later!
dames ik ben er ook weer vandoor, even wat huishoudelijk werk doen. mag vanmiddag weer werken. muurtje, veel plezier vanmiddag!
goedemorgen meiden! @muurtje: veel plezier straks! @anamie: jeetje meisie, sterkte! @angel: spannend, spannend, spannend, ik duim voor je! @bhappy:woei! gefeliciteerd! @hier: pff vloeien lijkt wel weer meer te worden, als het zo blijft toch maar weer even de vk bellen, mssn is toch nog niet alles eruit gekomen... weet iemand van jullie dat mssn hoe dat gaat, kan het dat je opeens weer mer vloeit?? heb de kleine net toch maar even naar de opvang gebracht, even een paar uurtjes voor mezelf (moet ook het hele huis nog poetsen...)
Jah hoor hier is alles goed, met jou ook? Ik heb vandaag lekker een dagje vrij, ga denk maar even wat in huis doen das weer iets minder hihi. Groetjes Janis
Hé Janis, ja alles prima met mij. Heerlijk een dagje vrij! Snel het huis in orde maken, dan heb je de heeeeeeele middag vrij..hihi
Sodeju zeg *erger erger erger* net vloog de tv en pc eruit. Tv sprong weer meteen aan, maar pc bleef uit natuurlijk. Zet hem weer aan kom ik internet niet meer op heb de router weer opnieuw moeten instellen, maar voordat ik dat allemaal gevonden had pffff Arka balen meid dat de ongi nu echt heeft doorgezet, maar blijf positief, je hebt nu in ieder geval zekerheid en kunt je opmaken voor de nieuwe ronde die je vast heel veel geluk brengt. Surf tnx voor het duimen!! Maar ik heb er een hard hoofd in, maak mezelf gewoon een beetje gek Betreffende het vloeien volgens mij kan dat wel dat je nu weer begint met vloeien, maar ik zou gewoon even de vk bellen voor de zekerheid. Geeft je zelf misschien ook een "geruster gevoel". Beter een keer te veel bellen dan te weinig toch, succes en sterkte!! Moet nu echt even hier wat gaan doen, eten voorbereiden en weer zuigen en dweilen, kleine mannetje heeft koekje gehad en heeft ranja geknoeid gaat lekker plakken anders. Proobeer vanmiddag nog even te komen, kids hebben vanmiddag lekker vrij Groetjesss..
Oei das niet fijn Angel als alles uit springt... Ik had net een hoop witte vloed/slijm... kan van alles zijn haha !!
Nee was zeker niet fijn en kan vandaag toch al niet zoveel hebben dus zat er alweer bij te janken Witte vloed heb ik ook ontzettend veel last van maar kan nog niet echt zeggen dat het meer dan normaal is, denk dat het meer lijkt omdat ik er nu zo op let misschien? Ach zolang ik geen witte vlokjes in mijn plasje heb hoop ik nergens op (behalve stiekem hopen dan)
Bij mij wel Rapoenzel, mits het natuurlijk hetzelfde gaat als de vorige 3 zwangerschappen. Toen had ik van die kleine witte vlokjes in de urine en wist ik gewoon dat ik zwanger was, dit had ik al een paar dagen voor mijn NOD maar teste altijd pas een week na NOD positief
ey meiden... weet iemand hoe t kan dat ik hier geen notificaties bij krijg en bij Juli wel?? ik vind het vervelend nu sla ik telkens grote stukken tekst over... alle nieuwe zw gefeliciteerd alle ongi meiden succes dames alle wachters jullie ook succes.. en ik heb weinig nieuws... dus jullie horen me wel weer als ik weer nieuws heb
Hello, Goodmorning! How are you? Wohoo @Suekes: en heeft het doorgezet vannacht? Balen hoor meid, er was zoveel hoop! @Anamie: o wat vreselijk meid! Veel sterkte ermee en ik hoop dat je snel weer zwanger bent! @Angel: ik krijg helemaal geen mail van reacties? Bedoel je reacties in het forum? Heb ik nog nooit gehad haha, zal wel wat niet hebben aangevinkt dan… Jij en Rapoenzel lijken wel beetje op elkaar..hihi én dezelfde banner, én vanmorgen allebei wakker met koppijn! Beterschap meiden! En wat goed dat je vriendin weer vol goede moed verder gaat met haar relatie! Is die dikke telefoonrekening echt voor een goed doel geweest! Ohhh en heb je getest, veel te vroeg meid! Hahaha en nu geduld hebben hoor! Anders krijg je een tik op je vingers van de NOD-politie! @Arka: ik had getypt dat je links bovenin je pagina kan klikken op ‘bekijk eerste ongelezen’ (en dan niet eerst naar de laatste pagina gaan want dan ziet ie dat als je laatst bekeken bericht… Balen dat je op rood bent meid L @BHappy: joepieeee het is nu zeker! Gefeliciteerd meid! @Huize Heitje: pff heb een vreselijk nare droom gehad… Het begon allemaal goed want ik bleek zwanger te zijn! We wilden het voor ons houden maar toch maar onze ouders ingelicht, moeders vertelde het door waar ik pissig om werd. Vervolgens wist bijna iedereen het en ik was amper 5 weken zwanger! Ik had zo’n duidelijk gevoel in mijn droom zwanger te zijn, had een gespannen buik en af en toe wat krampjes. Voelde me heerlijk! En toen ging het mis…zat op de wc en kreeg vreselijke krampen en er liep allemaal bloed in de wc-pot L Ik voelde me daarna leeg en ben naar het ziekenhuis gegaan voor onderzoek. Ze zeiden dat het vruchtje idd afgestoten was en dat ik heel moeilijk zwanger kan blijven omdat ik iets miste om het vruchtje te laten groeien! Toen moest ik een of ander papje op een broodje eten en het smaakte naar zalf! Vet smerig! Dat moest ik dan elke ochtend (ipv van mijn gebruikelijke broodje pindakaas..wehhh) eten totdat ik mn kind gebaard had! En toen werd ik wakker….zucht het was zo realistisch! L
Volgens mij heb je daar een paar dagen geleden ook iets over gezegd, dus ikke opletten en ja ik heb kleine witte vlokjes rond dwarrelen.... Het zou toch wat zijn he?
@Angel: Daar heb ik toen helemaal niet opgelet. Zal er nu eens op letten.. Ik ga weer even wat doen in huis. Kleine man ligt op bed dus even rust !
Raad eens wat ik ga doen?? NAAR DE SPORTSCHOOL! Woehoeee voor het eerst in 12 weken! Mn zus is daar nu aan het sporten en het zal vooral een beetje beppen worden want veel kan ik nog niet doen...wel op de hometrainer dus voel me nu al helemaal sportief, haha! Dus ik zeg dag dag! Tot later!
Hee Naliey, ik weet het niet meid. Ik krijg sowieso nergens notificaties van! Soms doet de site nog een beetje raar....