Oja en ik wou nog wat zeggen over die witte vlokjes in je urine...dat schijnt gewoon afscheiding te zijn! Ik heb het ook al vaak genoeg gezien als ik in een potje pieste en bleek ook niet zwanger te zijn...dus weet niet of het wel echt een symptoompje kan zijn hoor!
*Doet snel haar vingertjes onder het bureau ivm tik van Heitje* Shit maar zo kan ik niet typen Achja kom maar op met die tik, ik heb hem verdiend Rapoenzel en Krisje het zou idd een teken kunnen zijn, maar er zijn natuurlijk ook dames die dit niet hebben. Kris jij hebt het dus wel??? Voor mij zou dat dus betekenen, YES goed teken!!!!! Ik hoop het zo voor je, voor jou en Rapoenzel ook natuurlijk Maar nu ga ik echt beginnen hier, kom strakkies nog ff
ik heb t wel ingesteld maar vind t raar dat ik van de een wel krijg en van de ander niet... toch bedankt voor je reactie...
@witte vlokjes, heb ik tot nu toe steeds gehad toen ik ging testen, maar bleek niet zwanger te zijn! @naliey, ik krijg geen reactie via de mail, omdat ik het niet ingesteld heb. ben ik ook wel blij mee, anders heb ik mijn mailbox overvol!
@Iedereen: Mogge! @anamie: Ach, meissie toch! *Knuffel* Hopen dat het de volgende gewoon 9 maanden blijft hangen! @Arka: Stomme duivels, zal alvast proberen ze te verdrijven voor je volgende ronde! @bhappy: GEFELICITEERD! Je doet je naam nu echt eer aan @Muur: Veel plezier vanmiddag meis, lekker beebje staren @Angel: Van mij ook een tik op je vingers! 6 Dagen voor je NOD testen, foei toch. @Ego: Is minder afscheiding dan normaal ook een symptoom? Ben echt 'droger'...
@leeuwtje, ik zie alles dat anders is dan 'normaal' als symptoom. ook helemaal fout, ik weet het, want ons lichaam houdt ons aardig voor de gek. ik zou het je dus niet durven zeggen!
Ik had geen witte vlokjes... wel hele gele plas... En nog steeds. Maakt niet uit hoeveel water ik drink. @ hier; Werd me daarstraks toch een eindje misselijk en duizelig. Trok helemaal wit weg volgens manlief. Hij heeft me op de bank gelegd en ff een extra boterham gegeven. Schatje is ie toch.
@yootje: Too true... Zelfs mijn buikpijn is nu een symptoom. Het enige waarvan ik echt sta te kijken is het feit dat mijn tepels allebei opeens een verschillende kleur hebben. Kan zijn dat het al zo was en dat het me nu pas opvalt, maar ik loop al een tijd mijn tepels te bestuderen en heb het nog niet eerder gezien.
Muurtje, wat lief zeg! dat hij zo goed voor je zorgt, maar zorg je ook goed voor je zelf? je moet goed eten, dat het beebje goed kan groeien...
@Muur: Misbruik van maken! 'Ach schat, ik ben niet lekker. Kun je even koken / strijken / boodschappen doen / stofzuigen / me een voetmassage geven?'
Whahah! Hij heeft idd al een was je gedaan. boterhammetjes gesmeerd en een wasje er in gegooid. En mee geholpen met de vaatwasser uitruimen oh! En hij heeft de vuilnis naar buiten gebracht. Maar ik maak er geen misbruik van. hihi *knipoog*
@ Leeuwtje, gaat wel weer met rug. Dank je voor het vragen. Lief! Oh! En mannetje heeft terwijl ik op de bank lag idd mijn ene voet gemasseerd... hij kwam niet bij de andere... die had het koud. Mijn voet dan... die lag onder het kussen...hihi En jij symptomengekte toegeslagen zo te zien? *knipoog*
@Muur: Tuurlijk niet Nu ervoor zorgen dat het een gewoonte wordt. Straks moet jij: bijkomen van de bevalling / borstvoeding geven / luier verschonen en 'moederen.' Wie heeft er dan tijd voor het huishouden?
@Symptomengekte: Wie, ik? *Leeuwpadje kijkt onschuldig* Euh, beetje maar. Krijg wel het gevoel dat het niet raak is deze maand, maar ja: dat dacht jij ook
Ik ga maar eens naar bed, het loopt al tegen tienen. Veel plezier Muur, ik verwacht een video met een complete rondleiding door je baarmoeder morgenochtend!