spannend kris, lekker hoor even er tussen uit varen!! heb je dan wel internet? om ons te vertellen als je toch getest hebt?? want wij willen natuurlijk streepjes loeren!!
we roken nu buiten, dus heb alle asbakken maar is goed schoongemaakt en opgeborgen hopelijk kunnen ook snel de laatste asbakken weg!! (aj wat merk je met zulke dingen hoe vies roken eigenlijk is)
Je hebt gelijk Kris ff lekker genieten en ondertussen afwachten. Alvast heel veel plezier, mocht ik je hierna niet weer spreken en dan hoop ik voor je dat het raak is ondanks dat je het vermoeden hebt van niet. Je weet maar nooit!
@ Maaiky: Ah, dat van de lage stand zodat de zaadjes beter worden gevangen klinkt logisch. Ik denk dan dat t toch met de lage stand van mijn baarmoeder(mond) te maken heeft. Nu maar hopen dat we ook echt t gewenste resultaat bereiken.
Was ik weer eventjes... blehhh ben wat hangerig... nog steeds dat gezeur onderin. Hopelijk goed nieuws over 11 dagen
Tijdens je eisprong is de stand van je baarmondermond op je hoogste stand. Daarna zakt hij weer... Weet niet ofdat het uitmaakt tijdens het klussen maar misschien kan je wat met de info...
hey leeuwtje, ik weet niet, gewoon angst voor die teleurstelling. vanochtend bijv werd ik wakker met een ongi kramp, dacht gelijk van: shit... ben ongesteld. maar er is geen bloed tot nu toe. voel dat ik elk sec ongi kan worden. ook al weet ik dat dat ook een symptoom is v zwanger zijn, im just sooooo scared!
ik zal is kijken, joyce wist daar altijd van alles van..geloof dat ze er ook info over had in haar fotoalbum.. zal is kijken of ik het vinden kan!
Hey schatten! Dankjewel voor jullie berichtjes. Ik ben er niet ziek van ofzo hoor. Vorige keer na mk ook niet zwanger en toen hebben we echt elke dag geklust. Lichaam kiest zelf en ik heb wederom een mooie cyclus van 33 dagen (eerst was het altijd 42!!!). Ik zet me nu weer op mijn gemiddelde van 31 voor het klussen, zodat ik mijn volgende ei niet mis en wie weet is het wel elke keer om de maand raak Ik ga Justfem weer vragen of ze wil pendelen. Is Muurtje al teruggeweest van de echo? Heb niet veel tijd om alles terug te lezen... Bink: Spannend! Ik duim voor je!!! Anamie: Ik leef heel erg met je mee. De teleurstelling valt niet te beschrijven. Hele dikke knuffel voor jou en sterkte aan jou en je man/vriend. xxx Sue
Het ligt eraan in welke haven we liggen ofdat er internet is zodat ik mijn laptop kan gebruiken. Anders kan ik altijd via mijn GSM effe snel internetten. Ik kan jullie toch niet tot volgende week missen??/
@Mermaid: Als je vruchtbare dagen eraan komen zul je merken dat de baarmoeder hoger komt te zitten en dat hij zachter wordt en een beetje open komt te staan. Soms komt hij zo hoog te zitten dat je er niet meer bij kan om te voelen. Als dat het geval is bij jou zal je de meest vruchtbare dag(en) moeten gokken. Voel je hem nog wel, hoog in je schede, dan zal je voelen dat hij steeds verder open komt te staan en dat er steeds meer slijm omheen zit. Op de dag van je ovulatie zal de baarmoedermond het hoogste punt bereiken. Hij voelt nu zo zacht als je oorlel en staat open. Na je ovulatie zal de baarmoedermond binnen een tot enkele dagen weer laag, gesloten en hard zijn. Je kan dan stoppen met het voelen tot na je volgende menstruatie. Helaas is het niet mogelijk om aan je baarmoedermond te voelen of je zwanger bent of niet.
Ben heel erg kwaad geweest op mijn vriend vorige week. Ik rook namelijk niet en hij wel. Maar hij mag niet in huis roken, dus staat hij altijd bij de achterdeur te roken. Daar heb ik mijn wasmachine ook staan en daar heeft hij dan wel eens een kop koffie staan en dan staat hij daar te roken. Toen heeft hij een brandende sigaret op het randje van de wasmachine gelegd en er niet weer om gedacht. Nou heb ik een dikke smeltplek op de bovenkant van mijn wasmachine zitten WOEST!!!!!!! was ik. Hij heeft toen van schrik zijn pak shag vol laten lopen met water en zei het wordt tijd dat ik ga stopppen. Maar ondertussen wel mijn wasmachine verminkt:x
Oh wat shit zeg, is ie blond? bah kan me voorstellen dat je woest was! zo zonde en ziet er zo leleijk uit... maar wel helemaal goed dat ie nu stopt!!!!! da's wel het voordeel bij dit nadeel...
@ Angel: Thanx!! Ik heb weleens geprobeerd te voelen, maar voel alleen maar bobbels zeg maar. Ik word er iig niet veel wijzer van. Maar als ik t goed begrijp is t dan dus niet zo dat de pijn gister kwam omdat mijn baarmoeder juist laag stond en dan dus dichter bij de "uitgang" van je vagina om t zo maar ff te omschrijven.
mijn mannetje is zo ook vrij gaan we zijn blouse ff ophalen en nog wat kaartjes laten drukken (voor de mensen die we vergeten waren oepss) Nouja heb iniedergeval de was klaar, de vaat klaar, opgeruimd en heeeel ietsie gepoetst