NOD Juni 2009

Discussion in 'NOD forum' started by Sammie88, Apr 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

Mar 1, 2009
    2,010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    sorry mermaid had het verkeerd om.... maar misschien dat het er wel van kwam, of iets anders, misschien sprong je ei?!...dat bijzondere lichaam van ons heeft ook zoveel mysteries ;)

2. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

Jan 4, 2009
    4,106
    624
    113
    groningen
    Nee hij is niet blond, ik zei al tegen hem...........

(aangezien hij voor twee weken terug aan zijn neus is geopereerd)

volgens mij hebben ze teveel bij je weggesneden:p

Maar ben wel blij dat hij gestopt is. Hoop dat hij het vol houdt. hij is wel eenhele stevige roker.

Maar goed, het is al weer gebeurt;)

3. Angel79

Angel79 VIP lid

Jan 14, 2006
    5,090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Ik wil ook zo graag stoppen met roken, heb al zoveel geprobeerd, maar tot nu toe niet gelukt.
    Weet dat ik het zelf moet doen, en dat een zwangerschap de perfecte stimulans is om door te zetten, maar helaas.....:(
    Heeft iemand al eens gehoord van de super smoker? Dit zou "gezonder" zijn dan een echte sigaret? Ervaringen???

4. Meisje89

Meisje89 VIP lid

Jun 9, 2009
    7,162
    1,395
    113
    Female
    België
    Is wel vervelend! Maar toch leuk dat hij wil stoppen! Hopelijk houdt hij het vol he ;)

Heeft nog iemand dat die banner een dag voor lijkt te lopen? Heb mn NOD de 20e, is toch nog 10 dagen? En mn ticker zegt 9... :D

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Geeft niets hoor.Ik ben allang blij dat iedereen zo z'n best doet om een antwoord op mijn vraag te geven. Lief! :)

6. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

Jan 4, 2009
    4,106
    624
    113
    groningen
    Heb ook al wel verhalen gehoord dat er in die supersmoker ook stoffen zouden zitten die schadelijk zou kunnen zijn. Mijn vriend doet het met behulp van nicotinepleisters en wil dat proberen te gaan afbouwen.
    En hij kauwt de wereld kauwgom.

7. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    3,766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Mijn man rookt ook nog steeds. En zal dit ook blijven doen haha

8. Meisje89

Meisje89 VIP lid

Jun 9, 2009
    7,162
    1,395
    113
    Female
    België
    @ Mermaid, ik heb ook ooit dat mn vriend "boven tegen komt" zal ik maar zeggen. Maar ligt meestal aan het standje, allez, denk ik he! Tenzij het toch ligt aan de stand van uw baarmoeder op dat moment. Geen idee, maar bij sommige standjes heb ik het toch wel altijd!

9. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

Feb 26, 2009
    6,291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Suekes, hé meis, met mij alles goed. Jammer dat je ongi bent geworden, maar fijn dat je er toch weer positief mee omgaat. Is ook denk ik de beste manier, ookal kan ik me goed voorstellen dat het soms niet meevalt. Hoe is het verder met je?

10. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

Jan 4, 2009
    4,106
    624
    113
    groningen
    Ik voel niet of de stand goed is.
    heb er geen verstand van.
    Weet toch niet goed wat ik moet voelen en ga dan weer mezelf zitten opfokken dat ik iets veerkeerds voel ofzo.

11. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    3,766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Ik denk ook gewoon van... we zien het wel over 13 dagen !!

12. Meisje89

Meisje89 VIP lid

Jun 9, 2009
    7,162
    1,395
    113
    Female
    België
    Temperaturen vind ik al moeilijk genoeg :p:D

13. Meisje89

Meisje89 VIP lid

Jun 9, 2009
    7,162
    1,395
    113
    Female
    België
    Maar ik ben eens weg! Wat strijken enzo. Anders hebk "ruzie" met mn ventje dat ik niks gedaan heb! ;)

14. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    3,766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Daarom doe ik dat dus niet. Ik zou er gek van worden !

15. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

Mar 1, 2009
    2,010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    vind eigenlijk met al die manieren, als je weet dat je je ei sprong hebt gehad is die dus al voorbij...
    het blijft gewoon een leuke hobby dat klussen, en proberen rondom het verwachte eitje de frequentie hoog te houden :D :p :D
    Dus ook voor mij geen polonaise aan me lijf, gewoon aan de hobby!

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Meisje89: Kan idd ook aan t standje liggen idd, heb ik ook wel eens. Maar in dit geval was t een standje waarbij ik er normaal nooit last van heb. Ach nou ja t maakt ook niet zo heel veel uit, ik was gewoon nieuwsgierig of iemand t misschien wist.

17. Meisje89

Meisje89 VIP lid

Jun 9, 2009
    7,162
    1,395
    113
    Female
    België
    Ik word er ook stilletjes gek van hoor :D Zeker nu hij de hele tijd op en af gaat, kan er ècht niet meer aan uit! We zullen wel zien over 10 dagen... Ofja eerder al, heb ongeveer 5 dagen voor mn regels al bruinverlies enzo. Hoef ik niet zo lang in spanning te zitten!

18. Angel79

Angel79 VIP lid

Jan 14, 2006
    5,090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    You're welcome;)
    Als je voelt moet je echt doorgaan tot je een soort van bal voelt. Je baarmoeder kantelt door de dag heen en verplaatst zich zo nu en dan, als je langs die bal gaat moet je ook ergens een soort van spleetje voelen en die staat helemaal open in je vruchtbare periode, na je eisprong sluit hij zich weer. Bij mij is het gewoon moeilijk te bepalen aangezien ik er al 3 kids doorheen geduwd heb en staat dus altijd open;)
    Of de pijn eraan ligt dat je baarmoeder laag zit zou ik echt niet weten, ook je vagina ondergaat allerlei veranderingen waardoor het allemaal wat "strakker" kan aanvoelen.
    Pff lijk wel een geleerde, maar spreek puur uit eigen ervaring en over hetgeen ik gevonden heb op het net;) haha

Voor de zwangerschap van mijn zoontje wist ik precies door mezelf te onderzoeken haha wanneer ik mijn ei had e.d. en dit klopte precies met de zwangerschapsduur via de echo later.
    maar nu kan ik er zelf bijna geen touw aan vast knopen;)

19. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

Jan 4, 2009
    4,106
    624
    113
    groningen
    Mijn vriendje maakt zich daar niet zo druk om, is erg makkelijk. TE MAKKELIJK. Vandaar mijn verminkte wasmachine.

Maar ik ga nu wel wat doen, anders zit ik me weer te irriteren straks dat het nog zo'n rommeltje is.

20. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

Mar 1, 2009
    2,010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    stijkze meisje!

Share This Page