Ik had na 6 weken toen ook wat roze bij het afvegen, maar was gelukkig niks aan de hand. Waarschijnlijk kwam dat omdat ik toen van de trap was gevallen.
Heb je er ook krampen bij of is het rustig in de buik? Hoe was het de vorige keren? Ik hoop echt dat dit niets te betekenen heeft!!! Bij twijfel VK bellen!!
Heeeey! Ja gewoon positief blijven! Nieuwe ronde nieuwe kansen! Verder gaat het wel redelijk. Vrijdag ga ik ontzettend balen want dan zouden we eigenlijk op vakantie gaan, we hebben geannuleerd om geld over te houden en nu moest de auto gekeurd worden, hebben we voor 1000 euro schade en problemen met de verzekering van die bewuste auto, argh! Maar nu log ik vandaag in op de rabobank; heb ik een stukje erfenis van mijn opa en oma gekregen, wow. Mijn emoties gaan van links naar rechts nu en de hormoontjes werken niet mee. Mijn zusje moet 16 juni voor haar 20 weken echo en ik ga ook mee, dus na regen is er altijd zonneschijn! Wat een gedoe hahahaha! Hopelijk gaat het bij jou wat meer steady, hihi! Kus!
Jeetje wat een tegenvaller dan....maar ook weer een meevaller gelukkig. Ga je nog wel op vakantie of helemaal niet meer? Met mij alles supersteady...ik hoor van iedereen dat ik loop te stralen en zo voel ik me ook echt. Heb bijna examens en daarna kan ik me volop op de baby gaan richten!
Dat stralen hoor ik ook van iedereen... Zou ik dan misschien, heel misschien, heel heel misschien zwanger zijn hahhaa
Die van Heitje deed het wel. Ik heb gevraagd op lid worden, is dat voldoende?????????? Krijg je gelijk bevestiging Of wil ik weer te snel
Ik geloof het wel! En dan moet je toestemming krijgen en in dat tekstvakje je nickname zodat ze weten dat je van zp komt
Jaaaaaaa we hopen het!! *doet een zwanger-dansje voor Rapoenzel* (de poppetjes zijn er alleen niet meer dus doen we het zo...: ) 8)8)8)8)