Duurt wel lang voordat Muurtje er is.....Maar ja, misschien zijn ze na het goede nieuws wel ff de stad ingedoken.......Effe wat drinken/eten, shoppen........... Ze mag dan wel verslaafd zijn, ze zal vast af en toe ook weleens wat anders doen dan hier zijn hahahahahaha!
Ik denk dat Muurtje aan de monitor/tv vastgeplakt zit....Die wil daar niet meer weg! Ik denk dat ze er eentje in de buik heeft.
Ik denk ook eentje en misschien is ze toch wel iets langer zwanger dan verwacht...vandaar dat donkere lijntje. En ik denk gewoon dat alles goed zit! GEwoon op ons vrouwelijke intuïtie vertrouwen meiden!
He, even wat anders: Over het uitje.......de 20e...... Tot nu toe zijn we maar met zijn 3en, namelijk: Knorretje84 (uhhh ikke dus), Muurtje en Maaikyb...... Heb nog niks gehoord van: bolle buik, justfem, kris34, wgev, einneh, redirosoe ennnnuhhhhh jij chicken1975!!! Dus uhhhhhhhh, graag reactie via pb!
Zo is het ook, het is gewoon allemaal goed en ze blijkt zwanger te zijn van 2, ik zet een reep choco in!!
Ik heb het ook altijd leuk gevonden een tweeling, nu nog steeds al zou ik nu niet meer weten hoe dat voor elkaar te krijgen qua ruimte e.d., rennen er al 3 rond haha
Ik wil die reep choco wel winnen! Ik wed op 1 kindje en langer zwanger dan verwacht! (Hou het wel op een digitale reep choco want ben net weer begonnen met sporten!)
Nou ik heb de bonbonbloc (alweer) aangebroken, dus ik zet in op een halve reep..... Langer zwanger dan verwacht, 1 kindje!!!
Hallo dames, Heb even het een en ander bijgelezen. Wat is er weer veel gebept. Ik zag weer een zwangere erbij, BHappy: gefeliciteerd!! Ook een MK: sterkte Anamie. Nu is het wachten op Muurtje die een echo heeft of het er 2 zijn begrijp ik. Spannend hoor. Hier op de wachtbank. Temp is mooi gestegen, 2 dagen na posi ovutest dus volgens mij klopt het plaatje dan. Hoe krijgen jullie de link naar FF hierop. Ik kan op de hele site van FF geen link vinden.