Was net beetje aan het rondneuzen, maar volgens mij heb ik de kruidvattesten gevonden en kun je ze online bestellen?? 6 voor 7,50!!
Idd, maar moet er zelf ook altijd om lachen....... En ze zeggen nooit nee.......Soms zeggen ze ook wel: je hebt al een dikke kont juf......Nou ja, vind het best meevallen met mijn maatje 38! Heerlijk kleuters (om mee te kletsen), ze zijn zo eerlijk! Vind ze alleen niet leuk om les aan te geven, ik mis dan het echte lesgeven, de vakken........
Ja idd, mocht ze geen kruidvat in de buurt hebben als ze in NL is? Mochten die van mij op zijn en mocht ik nieuwe nodig hebben ga ik ze in ieder geval bestellen, hopelijk is het wat.
Ja inderdaad, daar lijken ze verdacht veel op! Goed gevonden Angel79. Gaan jullie ze maar snel bestellen, wil jullie allemaal positief zien testen de aankomende weken hihi
Ja ze zijn idd echt goudeerlijk, ik vind het een heerlijke leeftijd! En maatje 38 dan valt het idd reuze mee hoor met de dikke billen Zal inderdaad wel een wereld van verschil zijn betreffende lesgeven, maar blijft het je vaste klas of wisselt het per jaar voor je? Ik weet hier op school van de kids is er een enkeling die ieder jaar dezelfde groep heeft, de rest wisselt zich af. Bloempje ik hoop het met je mee, gun het echt iedereen zo ontzettend!!
Ik ga snel even de aardappelen schillen, nog niet gedaan en achter 10 minuten zal mannetje wel al bellen dat ie klaar is, oeps
Ik werk dit jaar binnen 1 school als vervanger. Dus ziektevervanging en adv-vervanging. Ik heb alle groepen al meerdere keren gehad dus. Flinke omschakeling hoor, ene dag kleuters, andere dag groep 8. Volgend schooljaar krijg ik mijn eigen klas, groep 3, helemaal zin in! Je gaat ze leren lezen, schrijven, rekenen. Alles is nieuw. Superleuke leeftijd ook!
Oh ja ships..avondeten! Pff moet blijkbaar nog ff wennen dat ik bijna alles zelf weer doe! Moet dus nog naar de winkel om boodschappen te halen! Poe hee actief dagje dan vandaag voor mij! Niet klagen, doorgaan bikkel Heitje!
Hahaha moet ook nog aardappels schillen, heb vriend net geinstrueerd om nog ff vlees te halen als hij thuis komt. Ga ik vanaaf nog wel ff snel wat boodschapjes halen.
Ik ga! Vriendje wil ook op laptop dus dat is mijn figuurlijke *schop onder mijn kont* ! byeeeeeeeeeee