hey dames ik ben er uit ik ga stoppen met twijfelen heb net een heel goed en lang gesprek gehad met mijn man en we hebben nu definitief besloten het niet te doen ik ben al aan de pil dus dat hoef ik niet meer te regelen tis ook zo stom eigenlijk ik twijfelde weer omdat mijn ha had gezegd dat de pil deze maand nog niet helemaal veilig was maar goed ik ga helaas ook voorlopig stoppen met zwp aangezien ik gewoon echt klaar wil zijn met het zwangeren enz jullie zien mij dus voorlopig niet meer hier ik blijf nog wel lid zodat ik afentoe eens kan spieken hoe het met sommige onder jullie gaat wens alle zwangere een hele voorspoedige zwangerschap wens alle nog niet zwangeren veel hcg toe en dat jullie maar snel een posi test in handen mogen hebben dikke kusssssss en knufffff allemaal mochten jullie mij nou heel erg missen kunnen jullie altijd nog bij mij komen kletsen op www.gezinnenvannu.nl he dus wie weet zie ik jullie daar nog wel eens terug zou ik heel gezellig vinden
jeetje gemke, dapper besluit! heel veel geluk met je gezin! Muurtje nog steeds niet terug, hmmm, dat duurt wel lang! heb 20 blz moeten bijlezen en ik wilde ze allemaal bekijken of muurtje erop stond, maar helemaal niets... hier gaat het niet zo lekker... heb wel lekker geslapen daarnet, maar krijg steeds meer buikpijn... mssn is toch nog niet alles eruit... weet iemand van jullie die al eerder een mk heeft gehad of het bloeden opeens meer kan worden??? nou goed, ga de kleine man van de opvang halen en boodschapjes doen... ik kijk straks wel weer of Muurtje zich inmiddels gemeld heeft... tot later!
@ Gemke: Wat een dapper besluit..... Geniet enorm van je man en je 4 kids.....Je bent hoe dan ook een supermama! Liefs Knorretje84
Hey Surf, sorry maar ik kan je geen advies of ervaringen vertellen. Heb het gelukkig niet hoeven en hoop het ook niet mee te maken. Sterkte verder en hoop dat je je snel weer beter voelt en meer geluk hebt bij een volgende zwangerschap. Knuff Maris
Gezellie, je hebt de teller op 4 gezet!!! Wacht nog op 5 reacties: BOLLE BUIK, JUSTFEM, WGEV, EINNEH en REDIROSOE......Meld je!
@ Suekes: En dat is 5 !!! Heb het genoteerd!!! Gezellie.....Zaterdag 20 juni, uurtje of 2 op Amsterdam Centraal Station......Daarna een activiteit (Muurtje kan niet tegen het varen op dit moment, dus moeten ff wat anders verzinnen) en daarna lekker terrasje met een hapje/drankje!
Ben er weer! Ik was even emotioneel. Moest ff alles op een rijtje zetten voor mijzelf... @ Echo; Ik ben tussen de 5wk+5dgn en de 6 wk zwanger. (Het was onduidelijk te zien) Het hartje bleek nog niet te kloppen. En ik heb een cyste. Nu moet ik dus volgende week weer terug komen om te kijken of het hartje klopt en de cyste kleiner is geworden. Beide hopen we natuurlijk heel erg. *knipoog* En er is verder niets gezegd over 1 of 2. Ik ga dus van 1 uit. Dus! Conclusie ik maak veel HCG aan. Oh ja! foto staat in fotoalbum
hallo ik ben er ook weer, hoe is het hier ik zag wat roze voorbij komen JOEHOE gefeliciteerd. Hier zit ongi er bijna op. Hoe is het met Muurtje???
@ Muurtje: Kan me voorstellen dat je daar even van moet bijkomen! Bahhhhh wat naar, dat het hartje nog niet klopt...... Maarrruhhhh mocht de cyste er nog zitten volgende week, wat dan? Kan dat kwaad tijdens een zwangerschap? Ennnuhhhhh is het normaal dat het hartje nog niet klopt? (knorretje voelt zich vreselijk blond, omdat ze dit niet weet!)
Waar wordt het uitje eigenlijk gehouden en is dat 20 juni? Graag info!!! @ Gemke: Wat een moeilijk besluit, maar heel fijn dat jullie er uit zijn! Lekker genieten van de kindertjes die er al zijn! Hopelijk hebben we straks allemaal een gezinnetje en dan komen we je daar wel tegen! Knuffel! @ Chicken: Jaaaah gezelli, jij ook! Oh, wat goed zeg, van die studie! Ik heb in februari een PZ opleiding afgerond. Ben nog steeds werkloos overigens. Vrijdag heb ik een gesprek met een werk-coach. Ben benieuwd!
Ohh Muurtje wat spannend, maar goed hartje gaat vast kloppen en dan heb je volgende week een knipperlichtje!!
Ow Muurtje wat een spanning, zal hard voor je duimen dat je volgende week een heel klein hartje hoort kloppen. Hou je taai meid