@ Suekes: Zie mijn bericht op de vorige pagina, had daar info voor je neergezet wat betreft het uitje! @ Muurtje: Heb je antwoord op mijn vragen? (zie vorige pagina)
Hé Muur, vervelend dat je nog niet meer weet...het hartje gaat trouwens vanaf een week of 6 kloppen...dus hoeft niks aan de hand te zijn. Nog een weekje in spanning...kop op meid!
Ben toenstrak weer een stukje misselijk geweest! En daarna nog honger ook, op het zelfde moment! Kom daar maar eens aan uit... Zo vervelend! @ Muurtje, hopelijk krijg je volgende keer beter nieuws!! Ik duim voor je dat alles in orde blijft!
Hallo allemaal! Nou, waarschijnlijk was ik 1 of 2 dagen te vroeg voor de echo om het hartje te kunnen zien of horen. Het is gewoon nog te vroeg. En ik ga er natuurlijk van uit (bid, bid , bid!) Dat het idd volgende week te zien of te horen is. En die cyste zou vanzelf moeten verdwijnen naarmate de zwangerschap vordert. Ik vind de foto best gaaf. Ik heb zelfs een beetje het idee dat het rechter kruisje nog iets meer naar rechts geplaatst had kunnen worden... Zien jullie dat ook? Of ben ik gek? Hoe dan ook het is 3.8 mm groot. hihi
OK! Ik noteer het! Thanks! @ Muurtje: shit! maar het wil nog niks zeggen! met 5 weken hoort het te gaan kloppen. kennen jullie jessica nog, van maart? zij had met 6 weken nog geen kloppend hartje maar ze is hartstikke zwanger en het gaat heel goed. zit nu op 18 weken ofzo.
Ja het is ondertussen al weer weg Heb nu alleen nog honger Maar mn vent is onderweg voor frietjes! Jippie! @ Muurtje, alles zal wel in orde komen, zal je wel zien volgende week! En 3,8 mm is nog zooo klein! Toch straf dat dat binnenkort een baby wordt van 50 cm!
Meisje85, jij zit al op 15 dagen lf. Normaal is 14. Dus je bent al overtijd. Ik snap niet hoe je er bij komt dat je nog tot de 20e zou moeten wachten. Dan zou jouw lf op 25 dagen komen. En dat is bijna niet mogelijk. Hoe lang was jou lf bij je vorige cyclussen ingevoerd op FF? (Als je morgen nog geen ongi hebt zou ik testen als ik jou was.)
@ Muurtje: Oke......ik schrok al.....dacht dat het niet goed zat bij je.....Maar het is dus normaal dat het hartje pas rond 6 weken gaat kloppen......En de cyste verdwijnt hopelijk gewoon tijdens de zwangerschap.... Vind de foto's erg cool! Je eigen frummel, wokkel, boontje.......hoe jij het ook wilt noemen......Echt top, das maar mooi van jou!
Meiden, ik maak mij momenteel niet zo veel zorgen hoor. Het komt wel goed. (waarom krijg ik geen knipoog smiley met ; - ) ???)
O Muurtje, spannend hoor. Ik ga voor je duimen!!! @ Gemke, fijn dat jullie er nu uit zijn. Misschien zien we je nog ergens anders.
Ja hartje gaat pas ongeveer v.a. wk 6 a 7 kloppen... dus. Er is nog geen man overboord. En tot nu toe is de ontwikkeling volgens mijn eigen planning. (ongeveer 6 wk). dus dat is goed.
Rapoenzel... misselijkheid? Heb je weer aan die doos met CALORIEËN gezeten? *frons, handjes op de heupen... hihi*
Muurtje meid wat ontzettend mooi!!! En dus toch maar 1, morgen krijgen jullie een digi reep choco van me En er gewoon vanuit gaan dat je net wat te vroeg was om een kloppend hartje te zien, KOMT GOED!!! En die foto...*smelt smelt* krijg er helemaal kriebels van Eten staat hier op dus ga de tafel dekken, mannetje is al thuis. Achter een uurtje is de babysit er en gaan wij naar Lisa en Rachel, verheug me er nu al op. Zal jullie vandaag dus niet meer spreken dus zou zeggen....laterzzzz!!
@ Suekes, het gaat pas v.a. 6 of 7 weken kloppen volgens de vk. En volgens t merendeel van de sites over baby's. *knipoog!*
Mn cyclus is 35 dagen dus ik krijg mn regels pas de 20e! Vorige cyclus was mn LF 13. Niet berekend via FF maar via menstruatiekalender.net . Volgens menstruatiekalender.net is mn ei de 6e juni geweest, en dan is mn LF ook 13 dagen. FF rekent wat anders dus heb eigenlijk geen idee... Wacht toch nog even af tot ik over tijd ga!
@ Angel! Veel plezier vanavond! @ Iedereen! Bedankt voor jullie steun en hele lieve woorden! *DIKKE KNUFFEL VOOR IEDEREEN!!!!* *snik... hormonen... hihi*
Hartstikke mooie duidelijke echo's! Geweldig hoor! Hmm, ik dacht echt vanaf de 5de week, maar da's ook vanaf.