Lijkt mij gezellie........Kom je met de tram of metro naar Centraal station Rotterdam........Ik woon namelijk bij marconiplein, dus tram 21 en 23 (vanaf schiedam) kan ook ipv metro....???
Komt ook vast wel goed, maar af en toe heb ik van die momenten dat het me gigantisch frustreerd.......Zeker wanneer je zo'n verhaal hoort: ja, oeps ongelukje, was niet de bedoeling!!! Grrrr, ik ben verdorie al 10 maanden bezig!!! Maar ja, geduld is een schone zaak!
@Muurtje: jaa je bent er weer! Vervelend van die cyste maar heel fijn dat dat gewoon goed kan komen en dat je zelf ook een goed gevoel erover hebt! Wat een lief klein dotje op je foto's! Hihi jij bent vast trots! @huize heitje: oeps..het is geen boodschappen halen geworden vlak nadat vriendje thuiskwam...3x raden wat het wel was *bloos* Ehhh Hallo? New york pizza? 2 pizza's graag!
*Knorretje springt in het rond, op zoek naar wat laaste resten van HCG!!!* HCG HCG HCG Zo, wat gevangen, ......VAN MIJ!
Oei, ben geen held met het openbaarvervoer... maar dat is mogelijk. Ik woon in bij de eindhalte geloof ik in de buurt... Moet ik ff uitzoeken hoelaat ik hier dan in de tram moet springen...
Angel is al weg zeker? Weet iemand toevallig wat ze nodig heeft om te pendelen? Geb datum en plaats en mijn voll. naam? @ de tijd; hij is weer goed bij mij @ tweeling; oh thanks voor de duidelijkheid! nu snap ik em! Dusssss Muurtje... het kan nog steeds een tweeling zijn! Ze waren hier allemaal aan het gokken, stouterds . Ah, de 18de, da's gelukkig al snel, kun je weer lekker genieten van het zien van je baby in wording! YAY!
@ Knor, Eh.. maakt mij geen fluit uit. Ik ga t nog uitzoeken en dan houden we elkaar op de hoogte. ok? @ gevoel zegt 1. Dus.... volgende week weten we misschien meer. Maar ik denk niet dat het 2ling wordt. Gevoel is tot nu toe goed geweest... Ik ga ff wandeling maken met manlief! KUS!
Nope, ikke nie! We zijn trouwens met zijn 5en tot nu toe: Knorretje84, Muurtje (duhhhh), Maaikyb, Chicken1975 en Suekes.... Wacht nog op reacite van: Bolle buik, justfem, wgev, einneh, en redirosoe.........Zal ze nog ff een keer pb'en!