Het lijkt mij ook wel leuk om elkaar een keer te ontmoeten. Maar ben best wel druk op moment, ook veel verjaardagen dus ik wacht een andere keer af. Oja Muur, ik heb me aangemeld voor de koffieteuten. Kan jij mij accepteren????????
Kep steeds een beetje pijn in mijn buik en heel iets misselijkheidsvlagen, maar dat kunnen toch geen symptomen zijn zo snel? erg raar.x
Ik heb net al aardappels met rauwkost op... was heerlijk !!! Zometeen 2 uurtjes sporten. Bodyjam en bodycombat. Mits ik het volhou, want ik ben doodop !
Heb ook misselijk zijn vlagen! Net kwamen de frietjes thuis en moest ook bijna naar toilet rennen Gelukkig ging het over en kon ik toch nog eten Maarja, is niet leuk he! Die buikpijn heb ik nu wel niet meer, wel nog wat pijn zo wat verder naar beneden, maar niet zo heel veel meer gelukkig!
Die krampen onderin heb ik nog steeds. Maar geloof niet meer dat dit mijn eisprong is. Dan zou het wel erg laat zijn...
Mmmm, jullie hebben allemaal al kwaaltjes...... Ikke nie.....Ben alleen heel moe, plas me een ongeluk en heb pijnlijke tepels........ Normaal heb ik nu al mega-grote borsten en zijn ze vooral erg pijnlijk. Das nu niet, dus dat is wel raar.....Verder: voel niks!
Ach ik zie het wel over 2 weken en anders pech gehad en weer door naar juli Heb trouwens wel 2 pendels voor deze maand !
Ja, oke........ Maar het zijn van die kwaaltjes die je aan andere dingen kan koppelen: Veel plassen = meer drinken Moe zijn = druk op mijn werk Pijnlijke tepels = ??? geen idee, hahahaha Koud = Griepje onder de leden? Wat zijn jullie kwaaltjes???