Mijn kwaaltjes zijn hoofdpijn (wat ik nooit heb anders) misselijk met vlagen (niet door eten ofzo) en druk/kramp onderin voor de rest ook niks
ben vandaag gestart met Etos zanger worden (had puur mama van VSM) hoor goede verhalen over de etos pillen dus ja dacht kan geen kwaad om te wisselen, mannetje heeft ze vanmorgen gehaald.
Ik hoop dat ze je heel veel geluk gaan brengen!!! Mamamia heeft het geholpen, zij is na 1 ronde met die pillen zwanger geworden, dus wie weet!!! *knorretje eist uhhhh duimt dat de pillen goed hun best doen*
Mijn kwaaltjes zijn: bolle buik van pizza eten! (sorry meiden ik denk niet dat jullie de korstjes willen hebben...)
Ik heb ook etos zwanger worden gebruikt! Was er ook wel tevreden over want mn cyclus was modelvoorbeeld! Nu slik ik alleen foliumzuur omdat dat veel goedkoper was en we wisten nog niet precies wanneer we weer wilden starten. Heb nog de pillen in huis liggen dus ga er wel weer mee beginnen!
Mijn kwaaltjes: - Moe (kan van laptop zijn, of omdat mijn vent zn wekker elke ochtend om 5u-half 6 gaat) - Bolle buik (vooral na het eten, ma had ik anders niet) Lijkt echt zo gezwollen - Gele plas (ookal probeer ik meer te drinken dan anders) - Misselijk (sinds toenstraks) - Afgelopen 2 dagen buikpijn, pijn in mn vagina, krampen in mn rug, pijn met plassen dat is het denk ik
Hallo ben er weer even. HEb ff gelegen tegen mannetje aan. Heerlijk. @ Knorretje! DE 5 dames die mee gaan. Komen er veel uit adam? Of is utrecht idd beter om af te spreken? @ Kris zou evt ook mee gaan! Niet vergeten he?!?
Hey muurtje, fijn dat je al wat gezien hebt op de echo ff volgende week afwachten en t komt allemaal goed. ik heb gister een doos hcg verzameld dus daar haal je maar wat uit hoor!!!!! verder zijn mijn klachten: al 3 dagen drukkend/rommelend gevoel in onderbuik al 2 dagen mega pijnlijke tepels. zie overal ineens het positieve van in! ach wie weet over 2 weekjes weten we t.
@ Muurtje: mooie foto's meid! Dus volgende week weer terug begreep ik. Word weer spannend dus. Hoop voor je dat je dan het hartje hoort kloppen!
maar dat kan toch niet? heb jij er ervaring mee? is dit voor jou anders dan anders? pff had mezelf beloofd me niet gek te laten maken... is dit de eerste voor jou volgens mij als ik het goed heb niet toch? x
@ meisje89: Pijn met plassen is niet goed hoor.......Dikke kans dat je een blaasontsteking dan hebt......kan goed in combi met buikpijn, opgezwollen buik, gele plas! Stinkt het ook? Als je echt pijn met het plassen hebt, moet je echt ff urine inleveren bij de huisarts. Krijg je antibiotica (is niet schadelijk voor zwanger worden/zijn).........dus.......Als je ermee blijft lopen kan het invloed hebben op het zwanger worden!
@ Knorretje! DE 5 dames die mee gaan. Komen er veel uit adam? Of is utrecht idd beter om af te spreken? En Kris zou evt ook mee gaan! Niet vergeten he?!?
Kris gaat niet mee, ze is niet in nederland! Jij = Schiedam Ik = Rotterdam Chicken = Rotterdam Maaikyb = Ergens in Gelderland Suekes = Tilburg
Nee tis geen blaasontsteking, heb het al 2x gehad en weet hoe het voelt. Dit is echt anders, tis niet zozeer het plassen zelf zo. Maar echt vanbinnen mn vagina precies. Hoorde allemaal bij die druk in mn buik enzo, en met plassen voelde ik dat nog extra en dan ook in mn vagina binnenin.
zou graag mee willen met het uitje maar kan helaas niet snel weg op zaterdag, ivm eigen toko. jammer misschien volgende keer beter?
Ik had bij de eerste hele pijnlijke borsten (al 2 dagen na de eisprong). Nu dus niet... of ik deze kwaaltjes had toen, weet ik niet meer.