NOD Juni 2009

Discussion in 'NOD forum' started by Sammie88, Apr 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BB10

BB10 Niet meer actief

Thanx meissie, werk ze!

2. Angel79

Angel79 VIP lid

Jan 14, 2006
    5,090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Goedemorgen allemaal,

Vanmorgen gelukkig niet met zware hoofdpijn opgestaan, heel lichtjes maar dus dat trekt zo wel weg. Wel iets misselijk:( maar ook weer niet overdreven misselijk. Ben er 2x uit gemoeten om te plassen vannacht, misschien toeval??
    Mijn man viel het gisterennacht op dat mijn (.)(.) erg "vol" en gespannen zijn en vond me er helemaal anders uit zien.
    Mannetje heeft 3x eerder voorspeld dat ik zwanger was al voor ik een posi test in handen had en zei nu dat hij er van overtuigd is dat het raak is nu!!
    Zou het streepje gisteren dan toch geen inbeelding zijn geweest??
    Heb nu zo'n spijt dat ik het weggegooid heb;)
    Achja, wou proberen om op vaderdag nog een keertje te testen, 2 dagen voor NOD mag toch wel he;)
    Hopelijk is hij dan goed duidelijk als het echt zo is.

Oh mijn kleine mannetje gaat zichzelf al een schone luier pakken hahaha, ga snel even helpen voordat de hele kast leeg is, kom strakkies nog.

Fijne dag vandaag!!

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Angel: Heb je getest gister, heb je er een foto van? Wel balen hoor, als ik thuis ben kan ik het hier echt niet bijhouden, aangezien mijn laptop kuren vertoont. We hebben al een nieuwe besteld, maar die komt pas over een maandje. Maar goed, je mannetje heeft dus voorspellende gaven?! Nou wie weet hé!! Spannend hoor. Ik heb zulke zere tepels joh, echt niet normaal. Heb ik wel vaker met de eisprong, maar niet zo heel erg. Is wel echt vervelend iig. Ik kon niet eens normaal douchen, moest echt mijn tepels beschermen tegen de waterstralen, haha.

4. Angel79

Angel79 VIP lid

Jan 14, 2006
    5,090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Morge Mermaid!!
    Nee mannetje heeft geen voorspellende gaves;) maar omdat ik er anders uit zie en volgens hem hetzelfde als de vorige 3x dat ik zwanger was weet hij zeker dat het raak is (hij natuurlijk trots want had ook zo zijn best gedaan hah;)). Daarnaast ben ik volgens mijn man net een stuiterbal in het extreme, voor mijn ongi heb ik soms wel last van wat stemmingswisselingen, maar nooit zo extreem;)
    Ik had gisteren idd getest en dacht een heel wazig streepje te zien, maar was beetje bang dat ik het mezelf inbeelde en mezelf beetje gek aan het maken was dus heb hem weggegooid na een half uur. Had wel foto proberen te maken, maar met de flits aan raakte het overbelicht en met de flits uit was het heel donker, niet te zien:x
    Zere tepels heb ik ook:(, mijn borsten zelf niet eigenlijk, die voelen dus wel heel gespannen aan maar doen geen pijn (heb ik normaal wel altijd voor mijn ongi. Maar mijn tepels daar kun je echt niet meer aankomen:$
    Ik hoop voor je dat het beschermen van je tepels een goed teken zijn meid, ik duim voor je!!:D

Ga weer snel even verder, nog even de haren van de meiden in de plooi gooien en dan weer richting school in dit bagger weer:(bleh.

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik heb mijn eisprong gister pas gehad, dus die zere tepels zullen daar nog wel van zijn. Nu maar hopen dat t zo blijft en ik ook posi test over 2 weken. Mijn man is 23 juni jarig, dus dat zou een leuk cadeau zijn!

6. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

Apr 19, 2007
    3,481
    0
    0
    prov.groningen.
    Wie wil mij op rood zetten , op naar de volgende ronde .

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nod juni
    http://wobilog.web-log.nl/photos/uncategorized/pink_house.jpg

1. Sammie88 & Jazy & Monica076 & Stralend & Sasje77 & irma55
    2: Josjo & Kimski
    3: Bhappy & Twingy & Punieka
    4: Nana33
    5: Wgev & Anamie & Minimouse & ingearts & Joh & Loesje13
    6: Inggo & Mamzie
    7: Matroosje
    8: Ricmar94
    9: Susan27 & Aloeetje & Lievemama19 & Meggie & Kiki84
    10: Anne19791980 & Jason & Alina21 & Lindavnr & Arka & Karoliene & FutureMama81 & Suekes
    11: Chelleke & Liedel & Tihany & Mup & Mgwc & Susan71 & Jessy1983 & Lin71 & Bloempje83
    12: Nonja & Kimmiej & Bianca75 & Jo7 & Love Always & Afina80 & Dreamy & Anne77
    13: Laura28 & Chelle25 & Knorretje84 & Lovely81
    14: Patriez & Astrid85 & Kris34 & Nala79
    15: Nienke & Bramtim & Leeuwtje83
    16: Eefje09 & Elegance & Angel79 & Saz667
    17: Springmuis & Mijs
    18: Sprintertje & Astrid85 & Moon85 & mnsy
    19: Angelea & Ikke79 & Qweenie
    20: Bink1976 & Janis & Ninoshka & 3tulpje & Done & Meisje89 & Dees1985
    21 Vaderdag: 3kats & Cyntje78 & Rapoenzel & Nurse & Lynette84
    22: Lauw & Daniielle22 & Lovechild & Manu74 & Branantse1982
    23: theLady & Loontje4 & Setti & Nadine29 & MamaT & Vriesje
    24: Mermaid & Nadeke & Krokodieltje
    25: Smokey & Smile17 & BB10 & Maria0
    26: Twinny & Yootje & Miza & D1982 & KimZaa
    27: PamPapilio & Heitjekarweitje
    28: Mamatje77
    29: Sjaantje2006
    30: Mariska165 & Loutjelou & Einneh & Line77 & MyPrecious

Zonder datum:
    Naliey & Surf

Testmarathon:
    * 9 juni: Bloempje83
    * 14 juni: Knorretje84
    * 15 juni: Kris34
    * 18 juni: Moon85
    * 21 juni: Ninoshka & Leeuwtje83
    * 23 juni: Rapoenzel

122 dames voor het ROZE HUIS
    9 Zwanger, 25 Ongesteld, Negatieve test, Twijfeltest, 3 Niets doorgegeven,
    4 Cyclus van slag , 1 Vlindertje

@ Lin: Je stond al op rood, zie de lijst. Balen meisje. Veel suc6 de volgende ronde!

8. Angel79

Angel79 VIP lid

Jan 14, 2006
    5,090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Oh dat zou idd een heel erg mooi cadeau zijn Mermaid!!
    Wij zijn de 21ste 12 jaar bij elkaar en de 23ste alweer 9 jaar getrouwd:$ time flies when you're having fun;)

Lin oh wat balen:( hoop van harte dat de volgende ronde je het wachten waard maakt!!
    Van die lijst ken ik helaas nog even helemaal niks dus hoop dat iemand anders het even wil doen, zal me daar ook maar eens in gaan verdiepen, zal zo moeilijk eigenlijk niet zijn toch?

Nou wij gaan naar school, tot straks!!

9. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    3,766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Goedemorgen...

@BB10:
    Jeetje meid dit is niet niks... Hopelijk kunnen jullie lekker creatief zijn tijdens het klussen ;)

Ego:
    Nog steeds dat gezeur onderin en ik heb gedroomd dat ik zwanger was !!!

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Rapoenzel: Goeiemorgen!! Hopen dat je een voorspellende droom hebt gehad...

11. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Goedemorgen, zo mijn nachtje werken zit er weer op. Ik ga zo lekker mijn bedje in.
    @BB10: balen hoor, sterkte!!!!
    Verder nog geen zwangeren gesignaleert volgens mij.

Hier nog steeds op de wachtbank. O nog 1 nachtje werken en dan vakantie. En ik neem niks mee wat betreft thermometers/zw testen ofzo.
    Ik hoop dat mijn mannetje ook een leuk verjaardagscadeau krijgt. Hij is nl 30 juni jarig. Nou ik ga nu lekker slapen. Niet te veel beppen en tot vanavond.

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Loontje: Mijn man is 23 juni jarig, dus ik hoop ook op een leuk verjaardagscadeau! Slaap lekker!!

13. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    3,766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Dat zouden wel hele leuke cadeautjes zijn inderdaad. Mijn opa was anders 22 juni jarig geweest, zou ik ook heel erg leuk vinden om er op die dag achter te komen dat ik misschien zwanger ben.

14. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Nou hopen dat het allemaal uitkomt. Nou ga ik echt slapen. Doei doei.

15. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    3,766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Loontje 4 waar sta jij op de lijst, want ik zie je naam niet ??

16. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    3,766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Hmmm niet goed gekeken. Ik zie je al haha !!

17. Angel79

Angel79 VIP lid

Jan 14, 2006
    5,090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Truste Loontje!!

Trouwens aan de zwangeren onder ons.....hoe zit het met jullie gang naar het toilet?? Bij mij is het vrij normaal dat ik soms 2 of 3 dagen niet kan gaan, dan hevige krampen krijg en eindelijk wel kan, maar nu ben ik zo ongeveer al een week niet kunnen gaan, maar heb er ook totaal geen last van:( geen krampen, niks, alleen beetje winderigheid hahaha:)

18. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    3,766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Oei een week is best lang hoor. Hou het maar even in de gaten en anders wat pruimen halen haha !!

19. Angel79

Angel79 VIP lid

Jan 14, 2006
    5,090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    @Rapoenzel, idd een week is echt lang he, maar heb er nu totaal geen last van dat vind ik het vreemde. Normaal gezien krijg ik echt na 2 of 3 dagen flinke krampen en dan gaat de rest vanzelf:)
    Maar nu echt helemaal niks.
    Net even gekeken en 3 juni ben ik de laatste keer "geweest"Toen ging het gemakkelijk dan normaal (pff wat een onderwerp haha, sorry) en vanaf toen ben ik niet meer kunnen gaan??

20. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    3,766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Heb je geen opgezwollen buik ?
    Dat heb ik altijd al na 2/3 dagen ofzo. Ik moet altijd elke ochtend na de koffie haha !!

Share This Page