NOD Juni 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Sammie88, 28 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Angel: Ik vind een week ook wel lang hoor. Ik ben (net als Rapoenzel) een echte "dagpoeper" ;). Ik moet echt wel elke dag.

2. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Enige wat ik heb is dat mijn onderbuik nu bijna net zo "vol" is als mijn zwembandje:D hahaha (na 3 bevallingen weer prima terug op mijn ondergewicht zonder er iets voor te hoeven doen, was op 2 weken weer terug op gewicht, maar het mini-zwembandje kreeg ik er niet meer vanaf;))
    Gisteren kreeg ik de vraag van mijn schoonmoeder of ik weer zwanger was en zo lijtk het nog ook:(

3. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hahaha een dagpoeper:D
    Ik heb altijd al darmproblemen gehad, kan ook niet tegen kruiden of vlees van de bbq want na 1 stuk moet ik rennen als een gek.
    Maar afgelopen zondag bij schoonbroer gebbq't en zelfs dat heeft niet geholpen??

4. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Dat zou best eens kunnen komen door het niet kunnen poepen.

5. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Hahaha, een dagpoeper inderdaad...
    Lekker makkelijk ;)

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik heb ook snel last van mijn darmen. Als we uit eten zijn geweest moeten we altijd SNEL naar huis, want anders moet ik halverwege echt ontzettend naar de wc. Als we dus wat langer natafelen moet ik echt in t restaurant al. Bij mij komt t echt opzetten als kakken (hahaha), dus ik moet bijv. ook regelmatig op mijn werk. Dan kan ik t echt niet ophouden hoor.

7. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Ja mijn onderbuik-bolletje (leuk scrabblewoord) is echt van mijn darmen, maar heb totaal geen opgeblazen gevoel:(
    Volgens mij houdt mijn lijf mij zooooo gigantisch voor de gek deze maand, voel me ook echt totaal niet zwanger, maar heb ook helemaal niet het gevoel ongi te worden binnenkort, wat normaal nu toch wel het geval is??? pfff moeilijk he:p

8. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    @Mermaid ik ben gewoon een heel gestoord wijf en kan nergens poepen als alleen op mijn eigen wc hahahaha

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik poep ook liever op mijn eigen wc, maar als ik moet dan moet ik echt. Als ik dan niet ga kak ik zo in mijn broek. Trust me, dan ga ik toch liever op een "vreemde" wc.

10. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Hier nog 1. Ik ga echt een paar keer per dag, dat kan ik echt niet ophouden tot ik thuis ben.

11. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hahaha nou eigenlijk toch alleen maar fijn toch? Als je moet dan moet je.
    Maar echt, zodra ik ergens anders ben (even vakantie niet meegerekent, voor mij voelt zo'n huisje dan best eigen) op visite en ik moet, kan ik uren op de pot gaan zitten, maar zal het dus echt niet komen:$
    Zoals ik dus al zei, ik heb ze niet allemaal recht op een rij hahaha

12. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Goedendag trouwens! Leuk onderwerp om middenin te vallen :D

@Angel: Hopelijk heeft je man gelijk! Kun je even vragen of hij zijn satelliet gebruikt en wil kijken of ik er zwanger uit zie? :)

13. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Wil je zoiets niet meer schrijven als ik aan het drinken ben, kan ik eerst mijn beeldscheerm gaan afsoppen hahahaha.
    Maar ik zal eens vragen of hij zijn satelliet uit wil gooien:D
    Ja leuk onderwerp he hahaha, zo heerlijk smakelijk vroeg in de ochtend op een nuchtere maag;) en jij dus een paar keer per dag:$ pfff zou niet weten waar ik het vandaan moet halen hahaha

14. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Sorry, ik heb geen satelliet, dus kan niet zien wat jij aan het doen bent ;)

En waar ik het vandaan haal: geen idee. Heb altijd al een goede stoelgang gehad.

15. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Bah het regent en ik moet naar het postkantoor zometeen !!!

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahaha, ik weet niet WAT voor satelliet jullie bedoelen, maar ik krijg hier hele rare gedachten bij. Ach ja, a dirty mind is a joy for life!

17. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Ik ben net de kids in de stromende regen naar school gaan brengen:x regenzeil van buggy ligt nog in de andere auto dus we hebben flink gerent. Gelukkig woon ik om de hoek van school, maarja je bent toch als een verzopen kat als je dan weer thuis bent;)

18. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @Rapoenzel: Misschien is het zometeen droog?

@mermaid: Probeer me voor te stellen wat voor satelliet jij aan het verzinnen bent... Dat beeld krijg ik nooit meer uit mijn hoofd :D

19. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Collin kan gelukkig bij mijn man blijven dus ik moet er echt even alleen doorheen. Manlief is door zijn rug gegaan!

20. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Whuahahaha zo had ik er nog helemaal niet bij stil gestaan:D
    Ik had het over zijn haar dat nodig geknipt moet worden omdat hij nu van die lange antennes op zijn kop rechtop heeft staan:p

Deel Deze Pagina