Oja nog ff een nieuwtje: Ben uit mijn broek gescheurd!! *heitje durft nu niet meer te bewegen...uit angst dat mooie broek nu helemaal niet meer aan kan...* Dus ehh naaidames! HELLUPJE!
Hey heitje, hoe staat 't met je tuin? Ik heb je aanmoediging laatst ter harte genomen. Ben nu trotse eigenaar van een grote lavendelplant, een oleander en een stokroos (nu nog miniplantje) op m'n balkon superleuk!
Ohh wat leuk zeg! Ik wist wel dat het zou bevallen.. Ik heb ook nog wat plantjes gehaald, sier-tijm...dat is een kruipend rotsplantje! Heb een border van oude tegels en verder nog wat sierkeitjes in de tuin en daar ga ik het omheen planten. Krijg je 1 groot paars bloemenbed! Stokroosie wordt vast snel groot!
*zit nu aardbeitjes uit eigen tuin te eten...mjammie ze zijn heerlijk!* Wie wil er ook? Dan zal ik ze ff door het beeldscherm heen pletten!
Jaa hee Mermaid! Hier komen ze, vangen! AARDBEI AARDBEI AARDBEI AARDBEI AARDBEI AARDBEI AARDBEI AARDBEI AARDBEI AARDBEI AARDBEI AARDBEI AARDBEI AARDBEI AARDBEI AARDBEI
@ninoshka: dat 1 van onze overleden kater, daarvoor is een poes overleden,nu ligt onze andere poes lekker bij me te spinnen en over 4 weken krijgen we er een kitten bij. dan hou ik er mee op haha! @muurtje: mooie echo en kinderkamer, gaat helemaal goed komen. @BB10: wat rot van je ventje zeg sterkte ermee @leeuwtje: nog eventjes volhouden! @heitje blijf stil staan niet bewegen ik stuur de reparatie monteur meteen naar je toe (naaiteam zou ik zeker commentaar op krijgen haha)
JAAA!!!! vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang
@heitje: Wij zijn onze eigen champignons aan het kweken, heerlijk! En nee: ze zijn niet giftig, we leven nog steeds
We hebben ook een bramenstruik en die groeit als een tiet! Als die rijp zijn kan ik echt een bramen-pluk-feestje houden hier!
hoi hoi, naaien doe ik gewoon zelf, volgens een boekje, de cursus die ik volg is aromatherapie, ik zag inderdaad dat ik het een beetje raar had opgeschreven. ik vind het hartstikke leuk om voor mezelf leuke dingen en assesoires te maken, nu heb ik een boek gekocht om zelf tassen te maken, toffe tasjes heet het. echt heel leuk. wij hebben 4 poezen, echt heel leuk! op de foto is Polly, ze is 7 maanden.
Zo schattig, mijn kat heeft een nieuwe slaapplek gevonden..achter de bank! (wel op een kleedje die er altijd heengooi en tevoorschijn haal als ik het koud heb). Maar hij ligt nu echt als een frummeltje op dat kleedje, want de ruimte is niet zo heel groot! Hihi... smelt...