Hiervoor moet je even naar gebruikersinstellingen Rapoenzel en dan in de linkerkolom klikken op opties als ik het goed heb??
hey! volgens mij is ie wel sneller, moet ook nog wennen hoor...maar dat zal wel goed komen, euh voor die melding.. 2 mogelijkheden 1) als je een bericht typt en dan op meer opties, staat eronder notificatietype, daar kan je 't selecteren voor dit onderwerp
en zoals Angel zecht kan je het in algemeen aanpassen succes!! iemand al iets van foto's gevonden trouwens? denk dat ik mijn oude foto's er maar niet meer op zet..of toch wel..
ohw hey, als ik op mijn naam klik een ander overzicht mét mijn avatar! dan zal ie hier ook vast nog wel komen
Het is me allemaal al gelukt. Hij is inderdaad veel sneller. Werd tijd Hier trouwens net een vluggertje gehad en dat op de vruchtbaarste dag ! Crossed my fingers !!
Ik zit ook op een ander forum dat werk met deze software (ijshockeyforum) vandaar dat ik wel weet waar ik zoeken moet, maar blijft wennen nu. Toch van de ervaring die ik met dat andere forum heb is dat het wel, eenmaal gewend, een vooruitgang is. Hier al 2 dagen spierpijn in liezen en onderbuik, heb al 2 dagen verlies van vruchtbaar slijm gisteren denk voor de zekerheid maar weer even gezellig maken, mannetje had er ook zin in en toen lukte het dus gewoon niet??? Balen balen balen!! Vanvond poging 2 hahaha.
Abonnement staat aan bij mij, maar krijg helaas geen meldingen dat er nieuwe berichten zijn geplaatst...
alleen als ik op vernieuwen klik kom ik weer boven aan de pagina...das wel iets jmmr, maar goed scrollen is nog niet zo moeilijk
Maaike je avatar is je profielfoto nu, je hebt nu en een profielfoto en een avatar, beide apart instellen in dat linkermenu wat ik net zei. Volgens mij kun je daar ook foto's uploaden, maar weet ik zo even niet zeker. Rapoenzel wow een vluggertje op de juiste dag, duimen dat het goed mag gaan!! Sorry als ik me vergis, maar laatste bericht wat ik gelezen heb is dat je man niet meer wou??? Of was dat bij iemand anders??? *schaam schaam als ik fout zit* Daarna heb ik geen berichten meer gelezen, dus weet niet wat er nog allemaal verder verteld is door iedereen. Heb ik nog iets gemist??
Angel, was idd bij mij. Hij is gelukkig bijgedraait. Hij zat even overvol van zijn werk en reageerde dat op mij af. Hij wilt gelukkig nog steeds een kid erbij, dus we konden er weer tegenaan vandaag
Ja bij mij doet hij het ook weer goed, yes!! Rapoenzel bij abonnementen kun je kiezen voor directe emailmelding geloof ik, mocht je hulp nodig hebben geef maar een gil, dan zoek ik het even precies uit.
Rapoenzel wat fijn te horen, ben echt super blij voor je. Zou niet weten hoe ik gereageerd zou hebben Maar er weer lekker tegenaan dus, jiehaaa!!