Maakt niet uit hoor Je mag gerust duimen, wie weet is het toch wel zo Ik wacht nog wel even. Ben nu weer wat misselijk btw. Vanmorgen was mn temp 36,8 is pos, toch? Hopen dat ie hoog blijft!
Zegt manlief net.... Ben 1 keer klaargekomen, maar van die andere 2 keer kun je ook van voorvocht zwanger raken, dus alles kan !!!!
Hij bedoelt ermee dat ie 2 keer niet is klaargekomen toen we sex hadden, maar dat je ook van voorvocht zwanger kunt raken ! Voorvocht verliest een man altijd tijdens de daad
Ja van dat voorvocht wist ik. Maar bedoelt hij ermee het klussen tijdens je ei? En dat je mss toch zwanger bent omdat hij hoopt dat zn voorvocht even goed is als zn zwemmers?
Ergens heb ik wat hoop want het zeurt nog steeds onderin en meestal heb ik dat niet meer na de eisprong !
Zo ben ik ff weer, het wordt een Knorr wereldgerecht......Teryaki. De beef chimichuri hadden ze niet bij de AH die vinden we ook zo lekkerr. @Surf, mooi dat je er nog even terecht kon. Nu maar hopen dat het vloeien ook daadwerkelijk niet zo lang meer duurt.
echt wel alleen hadden ze ook al geen lente uitjes bij de AH dus heb ik peultjes meegenomen. Smaakt vast ook wel
Eetse voor straks... Mijn kleine man mocht kiezen wat ie wilde eten vandaag en die wilt pannenkoekjes haha
Oh pannenkoeken is ook heerlijk! (als het dezelfde pannenkoeken zijn als in België ) kan zijn dat ze dat in NL anders noemen.
oh dat vind die van mij ook zo lekker. Maar dat vind ik zelf niet zo. Hij krijgt meestal pannekoekjes als ik een keer een late dienst heb en ik niet thuis eet.