heb zelfs een keer gehad dat ik mijn maandverband in mijn broek verkeerd om er heb in gedaan. Zo dat was pijnlijk, werd compleet geharst van onderen.
Ben bezig met die foto, maar wil nog niet erg lukken. Ik moet hem geloof ik eerst verkleinen en ik heb geen fatsoenlijke software op deze computer waarmee ik dat kan doen...
ik heb een hekel aan maandverband... zit niet... gebruik altijd tampons (behalve 's nachts dan toch maar maandverband omdat dat beter zou zijn??....) maar ik ben meestal ook maar een dag of 3 rood ongi en 1 dag bruin ongi dus en s'nachts eigenlijk helemaal niet dus ik hoef gelukkig nauwelijks maandverband te gebruiken!
gelukt??? Ja, ik geloof het wel dus. Nu hoop ik nog dat jullie het streepje nog wel kunnen zien...Hij zat er echt hoor...haha
dag dames, hoe is het hier? Ga straks even teruglezen. Net thuis van m'n werk en nu even lekker eten. Heb vanochtend weer een test gedaan en die is gelukkig donkerder geworden. Bloeding (vooralsnog) ook niet doorgezet dus ik hoop dat het goed blijft gaan..
ja in het echt was hij echt duidelijker, kreeg het niet beter op de foto. Hopelijk morgen beter, dan zal ik hem weer laten zien!
Volgens mij wel, maar ik heb nog een ander variantje liggen, dus die ga ik morgen voor de zekerheid gebruiken!
Heb er toen een aantal besteld in januari. 1 Ervan toen gebruikt daarna niet meer, dus heb er nog 2 liggen...
Ik had zo'n set gekocht met ovutesten en deze. De ovutest werkte wat mij betreft voorlopig uitstekend!!! Heb nog een etos eigen merk test in huis, die morgen dus.