Het is gewoon onwerkelijk dat die droom binnekort zal uitkomen! Het zwanger zijn en ons eigen baby'tje hebben Heb je normaal niet na de bevalling kraamvloed ? Sommige vrouwen worden tijdens hun zwsch evenzeer ongi hoor Dus niet iedereen kan juichen!
Uhm Rapoenzel, heb jij geen bloedverlies gehad dan na de bevalling??? Ik heb hier een week met oma onderbroeken gelopen omdat er een maandverband in moest zo groot als een tafellaken
Voordat we zwanger wilde worden, had ik als anticonceptie de Mirena. Daarbij werd ik ook heel lang (ruim 4 jaar) niet ongesteld. Soms wel wat spotting....1 inlegkruisje in het half jaar ofzo.
@Meisje: Ik had een keizersnede en vloeide maar 1 weekje erna. Daarna nog 6 weken niet en toen flink ongesteld, want je bent het tenslotte zo lang niet geweest
Maris smaakt het? Ziet er wel lekker uit he!! Heb zo'n zin in choco, maar als ik het ruik dan gaat me de zin echt over maar dat is mijn eigen schuld haha.
Ah ja okee Heb geen zin in chocolade... Bah Word er niet goed van als ik er aan denk! Gister was mijn ventje ook chocolade aan het eten en ik kon het gewoon niet zien! Jakkie!
Ja dat dacht ik ook, moet toch allemaal schoon worden van binnen? Ik had echt van die stolsels bleh, maar goed hoort er allemaal bij.
Nod juni 1. Sammie88 & Jazy & Monica076 & Stralend & Sasje77 & irma55 2: Josjo & Kimski 3: Bhappy & Twingy & Punieka 4: Nana33 5: Wgev & Anamie & Minimouse & ingearts & Joh & Loesje13 6: Inggo & Mamzie 7: Matroosje 8: Ricmar94 9: Susan27 & Aloeetje & Lievemama19 & Meggie & Kiki84 10: Anne19791980 & Jason & Alina21 & Lindavnr & Arka & Karoliene & FutureMama81 & Suekes 11: Chelleke & Liedel & Tihany & Mup & Mgwc & Susan71 & Jessy1983 & Lin71 & Bloempje83 12: Nonja & Kimmiej & Bianca75 & Jo7 & Love Always & Afina80 & Dreamy & Anne77 13: Laura28 & Chelle25 & Knorretje84 & Lovely81 14: Patriez & Astrid85 & Kris34 & Nala79 15: Nienke & Bramtim & Leeuwtje83 16: Eefje09 & Elegance & Angel79 & Saz667 17: Springmuis & Mijs 18: Sprintertje & Astrid85 & Moon85 & mnsy 19: Angelea & Ikke79 & Qweenie 20: Bink1976 & Janis & Ninoshka & 3tulpje & Done & Meisje89 & Dees1985 21 Vaderdag: 3kats & Cyntje78 & Rapoenzel & Nurse & Lynette84 22: Lauw & Daniielle22 & Lovechild & Manu74 & Branantse1982 23: theLady & Loontje4 & Setti & Nadine29 & MamaT & Vriesje 24: Mermaid & Nadeke & Krokodieltje 25: Smokey & Smile17 & BB10 & Maria0 26: Twinny & Yootje & Miza & D1982 & KimZaa 27: PamPapilio & Heitjekarweitje 28: Mamatje77 29: Sjaantje2006 30: Mariska165 & Loutjelou & Einneh & Line77 & MyPrecious Zonder datum: Naliey & Surf Testmarathon: * 9 juni: Bloempje83 * 14 juni: Knorretje84 * 15 juni: Kris34 * 18 juni: Moon85 * 21 juni: Ninoshka & Leeuwtje83 * 23 juni: Rapoenzel 122 dames voor het ROZE HUIS 11 Zwanger, 27 Ongesteld, Negatieve test, Twijfeltest, 3 Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag , 1 Vlindertje Zo ff de lijst bijgewerkt
Er is nu een apart topic met de lijst he, wisten jullie dat al? Mss is het handiger om hem daar aan te passen. Dan hoef je niet zo te zoeken, gewoon daar aanpassen en hier kletsen
Haha ik weet er alles van. Ben zelf ook zo ongeduldig. Lief dat je voor me gaat duimen, doe ik zelf ook Ik hoop echt dat je zwanger bent meid! Succes nog ff
Ik heb er nog niet gekeken in die topic, vind het wat onhandig, iedere keer naar een andere pagina...
Kraamverband heb ik niet nodig gehad, want zo erg vloeide ik niet gelukkig. Maar wel netbroekjes aangehad, maar die zitten erg lekker hoor hahaha !!
ja die netdingetjes had ik ook maar daar ga ik al helemaal niet in lopen hahaha, voelde me met die oma slips al erg genoeg Maar ieder zijn ding hoor, bedoel het niet kwaad
Nu denk ik door jullie de hele tijd aan "zou ik testjes meebrengen? Nee toch maar niet.. Of toch?" Pfff Pestkoppen!