Ja zo heb ik er ook. Niet allemaal, maar toch, is echt niet om aan te zien gelukkig hoef ik nog niet in bikini!
ja hihihi dat scheelt weer niet in je bikini zou het ook niet willen met zo een gezicht denk dat ik alleen goed kan reinigen en niet er aan zitten denk niet dat we er veel aan kunnen doen want het komt toch wel van binnen in
*breekt in* heb er ook veel last van ze verdwijnen zo weer maar komen echt op de gekste momenten terug 1 x in de week scrubben en een maskertje doet wonderen
HEITJE!!!! was zeker joepie de poepie voor mij whahaha Ohoh de NOD-politie is gearriveerd *doet heel onschuldig alsof zij vandaag van niets weet* Meisje wat goed van je dat je geen test hebt gekocht *geeft schouderklopje* Babylove ik wou dat mijn pukkels wit waren, maar hier blijven ze rood, dik en zooooo pijnlijk!! Kimzaaa de testen zijn wel goedkoper dan die van kv en volgens mij toch echt hetzelfde?? Ik was nu 7 eurie kwijt inc. verzendkosten voor 3 casettes. Kv zijn 2 voor 5 maar ik hoef nu ook geen benzine te betalen om ze te halen en je blijft lekker anoniem, is me ook wel wat waard. Ik ga het eten alvast voorbereiden en zodra Jordy op bed ligt zelf even de bank op, ben zooo moe. Oudste heeft pijn aan haar voet dus die ligt languit op de andere bank met de ds en mijn andere meisje zit bij de oudste te kijken naar het spel (doet ze altijd tot grote ergernis van de oudste haha). laat de pagina wel gewoon open staan, kan ik tussendoor ff f5'en haha. Fijne dag nog allemaal, zonnetje komt lekker door dus stuur jullie wat straaltjes door
Heb rode èn witte, rode kunnen idd wel pijn doen soms... Geniet nog van het weertje Angel! Hier schijnt de zon ook lekker!
*giechel giechel* Angel: poepoe gelukkig ben je er nu vanaf (sorry, kon het niet laten!!) Eten-klaar-maak-ze! En hopelijk lig je lekker snel met de beentjes omhoog te relaxen!
Nouja zeg haal me maar weer door de stront whuahahaha Ja beentjes omhoog en relaxen, t is omdat je zo aandringt en ik bang ben voor de NOD-politie, ik luister dus maar ahaha. Mermaid ja het is niet meer normaal he, ik word er poeplink van whuahaha. Oh echt erg, ok weer genoeg gepoept voor vandaag, laten we het nu maar weer over frissere onderwerpen gaan hebben Ohnee ik moet met de beetjes omhoog laterssss
Ik lig hier in een deuk!! Ja mermaid, het was een echte opluchting!! Was meteen paar kilo lichter hahaha
zo meiden, toch even naar mn werk geweest vanochtend, vergaderingetje gedaan wat testformulieren meegenomen, kan ik weer verslagen schrijven, maar dat doe ik vanmiddag pas weer. ga nu eerst even mn bedje in... hier alles goed? nog iemand veeeeel te vroeg getest of kunnen jullie jezelf inhouden?? ik heb er anders nog wel eentje in de kast... haha nou goed, ben even tukkie doen, ben er later weer!