NOD Juni 2009

Discussion in 'NOD forum' started by Sammie88, Apr 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Meidels ik ga ook tukken me lenzen ploppen bijna uit m'n hoofd.

Weltrusten!! En *knuffel*

2. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

Mar 1, 2009
    2,010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    trusten koeky!!

3. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

May 8, 2008
    9,079
    313
    83
    Female
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Trusten meiden :) Zie jullie vanavond weer!

4. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

Mar 1, 2009
    2,010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    ja ik ga de boel ook afsluiten hier.. morgen weer werken en druk in me hoofdje, dus geen idee wanneer ik er weer ben..

Ik blijf wel duimen voor een heeeeele boel roze!!! zet em op dames!!

Bedankt allemaal, liefs

5. Angel79

Angel79 VIP lid

Jan 14, 2006
    5,090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hey lieve dames daar zijn we weer!!
    Vriendin en aanhanger (he Heitje haha) zijn weer weg.
    En ik heb zooooooooooo'n honger dat ik een blik witte bonen in tomatensaus heb open getrokken en dit nu koud zit te eten. mannetje ligt al kokhalzend op de bank en vraagt zich af hoe ik het af kan krijgen hahaha:D

Maaiky: *knuffelt ook even* jeetje meis, weet niet goed wat te zeggen. Ik hoop van harte dat alles weer goed mag komen en voor jullie het zonnetje weer lekker kan gaan schijnen en jullie weer overladen worden met positieve dingen!!
    Trouwens heel attent hoor van MvM!!

Muurtje: Wat een mooie bos bloemen!!! En 2 dames met bloedverlies bij de feb. mama's:( hopelijk wordt het toch geen mk we gaan hier volop duimen!

Rapoenzel meissie wat ben je toch aan het doen allemaal:$ spugen is niet goed he, zo gaan alle pitamientjes voor beebje de pot in;)

Meisje dus toch nog testen gehaald hahaha, en je was juist zo sterk!! Nu vind ik dat je ook maar moet gaan testen hoor haha, nee hoor meis, even geduld nog en dan een vette posi test vast houden:D

Loontje ja jij was het van de thermometer en vakantie, ik wist het eerder vandaag echt niet meer *schaamt zich* maar groot gelijk thermometer thuis laten en lekker genieten!! Eenmaal thuis vet posi testen;) bij deze sturen we je ongi ook voor 9 maanden op vakantie!!

Koeky goed gedaan hoor om even rust te pakken. hoop voor je dat het een mooi resultaat zal opleveren;)

Trouwens sinds vanmorgen na mijn toiletronde haha heb ik wel weer soms wat last van een weeïg gevoel in mijn onderbuik, echt zo'n ongi gevoel dus mijn moed is alweer aan het zakken naar 0,0 :(
    Op naar volgende maand ben ik bang.

Heb ik verder nog iets gemist of ben ik redelijk bijgelezen?

6. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Hee meisjes!
    Hoe is het hier?
    Maaikyb: ook van mij een dikke knuffel meid...hou je vast want hier komt ie *KNUUUUUUUFFFFFEEEEEEEEEL* Ik hoop dat je je snel weer beter voelt...
    Angel: iejj koude witte bonen in tomatensaus? En jij denkt dat je niet zwanger bent?? :D
    @Loontje: fijne vakantie meid!! Idd laat een eventuele aankomende ongi maar daar!

Hier: mn kat duwde net gewoon met zn koppie de laptop van mn schoot af en ging prompt op mn buik liggen! Haha had dus letterlijk een broedende kat op schoot! (voor mn aankomende eitje hihiihi)

7. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Je hebt weinig gemist Angel...het is abnormaal rustig vandaag!

Hee en goh Leeuwtje, wist niet dat er daar ook een weekend bestond! Wat een geluk! ;) Fijn weekend!

8. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Ik ga er weer vandoor..
    Nog even lezen in bed en dan lekker naar dromenland...hoop dat ik nu een keer een leuke droom heb want de afgelopen nachten waren niet grappig...
    En morgen weer werken! En daarna met een vriendinnetje afgesproken!
    Als het morgenochtend rustig is op de zaak kom ik wel ff koekeloeren hier :)
    Fijne dag in ieder geval morgen en slaap lekker voor straks!

9. Angel79

Angel79 VIP lid

Jan 14, 2006
    5,090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Oh gelukkig dus niet teveel gemist, of miste jullie mij zo erg dat jullie van verdriet niets meer konden typen? Het spijt me lieverds, zal het proberen te beperken om niet aanwezig te zijn whahahaha:p

En idd ik denk echt dat ik niet zwanger ben:( maar hoop er natuurlijk stiekem toch nog beetje op hoor;)
    En eet jij dan nooit witte bonen in tomatensaus koud?? Ik ook niet haha maar het is op en wa sop het moment zelf lekker, maar nu heb ik zoiets van *trekt vies gezicht* hoe had ik het kunnen doen:$
    Maar dat is voor mij geen symptoom hoor haha, heb wel vaker van die kuren.

Overigens, weet niet of dat onder symptomen valt, ik doe tegenwoordig 3x zo lang over een bericht plaatsen......ik maak zoveel fouten tegenwoordig, moet echt 3x mijn tekst lezen en dan nog zie ik na het plaatsen nog veel typfouten of dat ik letters verwissel e.d.:( wazig mens ben ik....

10. Angel79

Angel79 VIP lid

Jan 14, 2006
    5,090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    *stuurt wat mooie dromen magie naar heitje*
    Ik droom de laatste tijd ook heel erg veel en schrik dan wakker ervan. Waar gaan jou dromen over? Vindt het altijd leuk ze te analyseren haha:D
    Slaap lekker en tot morgen!!

11. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Ik had laatst een hele droom beschreven hier, niet gelezen toevallig? Ging over, 3x raden, dat ik zwanger was...en het ging toen mis dus het was echt een nare droom...

12. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    En meestal heb ik als ik 's avonds weer met mn hoofd op mn kussen lig dat ik weer weer waar mn droom van de vorige avond over ging...nu weet ik die van vannacht niet meer, maar straks dus weer wel!

13. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    En toevallig vanmiddag herinnerde ik me een droom van een hele tijd terug zomaar!
    Maar nu ben ik hem weer vergeten...hahahaha! ei em zeef!

14. Angel79

Angel79 VIP lid

Jan 14, 2006
    5,090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Sorry daar heb ik dan idd overheen gelezen:) wil wel eens opzoeken voor je als je wil wat het zou KUNNEN betekenen??? Maar dan zou het prettig zijn als je alles nog eens typt wat je nog ervan weet, waar je was e.d., kan namelijk veel verschil uitmaken.

15. Angel79

Angel79 VIP lid

Jan 14, 2006
    5,090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Ja dat is heel apart he, net alsof het een dvd is die je even op pauze hebt gezet en zodra je je kussen aanraakt zet je hem weer aan en speelt de film verder;)

16. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Dit weet ik nog van mijn droom van een paar dagen terug:
    Nou ik bleek dus zwanger te zijn, was precies 4 weken en mijn vriend en ik waren door het dolle heen! We wilden het voor ons houden maar we waren zo enthousiast dat we het uiteindelijk toch aan onze ouders vertelden.
    Het voelde zo echt, mn buik voelde strak gespannen en ik had allerlei krampjes. Het voelde heerlijk!
    Toen mijn vriend en ik bij mijn ouders thuiskwamen, bleek dat mijn moeder het door had verteld aan anderen en voordat we het wisten wist iedereen het al! Ik was toen 5 weken zwanger en we baalden ervan maar hadden zoiets van nou ja, iedereen weet het nu toch al..
    En toen ging het mis. Ik kreeg krampen en ging bij mn ouders op de wc zitten. Ik keek in de pot en er kwam een hele sliert met bloed. Het water in de wc werd roze. Ik dikke tranen en veel krampen.
    En toen werd ik wakker...

Het was vreselijk, heb eerst een half uur naar het plafond liggen staren voordat ik uit bed kon stappen :(

17. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    En ik droom ook wel eens dat ik iemand aanrij. Dan rij ik in het donker en het regent. Ik zie de lichten op de weg schijnen en dan staat er opeens iemand midden op de weg. En op het moment dat ik tegen diegene aanknal word ik wakker...
    Pff die is echt heeel naar...

18. Angel79

Angel79 VIP lid

Jan 14, 2006
    5,090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Zo'n dromen zijn echt schrikken he:(, maar til er niet te zwaar aan hoor, 95% van je dromen zijn niet voorspellend, maar puur symbolisch ter verwerking van iets dat je echt meemaakt.
    Ik ga het in ieder geval eens voor je uitzoeken, zal me vanavond niet meer lukken denk ik maar morgen sowieso;)

19. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Of dat mijn vriend heeel gemeen tegen me is. Dat hij bij me weggaat, vreemdgaat of vertelt dat hij iemand anders veel leuker vindt. Hij lacht me dan gewoon uit.
    En dan ben ik toch boos als ik wakker word! Dan moet ik eerst ff goed beseffen dat hij dat helemaal niet gedaan of gezegd heeft! Stom he

20. Angel79

Angel79 VIP lid

Jan 14, 2006
    5,090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    iew!!
    Ik heb ooit een een hele enge droom gehad, die kan ik echt niet neerzetten want dan slaapt niemand meer hier, nog erger dan een horrorfilm:$
    maar toen ik die uitgepluist had, bleek het wel allemaal te kloppen met wat gaande was toen in real life. Maf eigenlijk he;)
    maar zal dit ook eens voor je uitzoeken, als je het wil tenminste he;)

Share This Page