Lieverds ik ga wat nuttigs doen met mijn nacht hahaha! Wordt hoog tijd! Slaap lekker en ik hoop dat je pendel voor mij ook klopt Angel, zal em morgen onderhand maar es in mijn handtekening zetten, weer vergeten wat erg! xxx
Als ze jou al vraagt om peettante te worden zal ze er dus toch ergens wel blij mee zijn, anders ga je dat niet meteen vragen he?? Denk idd dat het nu even een schok is, maar als ze een nachtje misschien een paar nachtjes verder is gaat ze het vast helemaal super vinden. En met zo'n vriendin als jou wordt het er alleen maar beter op
haar ex is nog getrouwd twee kids en moest een beetje lachen en vond het erg mooi ondanks ze eigelijk niks meer hebben was een rare situatie....
Zou leuk zijn samen zwanger zijn 3kats kun je alles met je bff delen! Ik wilde dat graag met mijn zusje maar kreeg weer es een mk.. argh!
oh wat een rare situatie moet dat wel niet geweest zijn zeg! mooi dat ie er om kon lachen. gaat ie haar wel helpen?
Dames het spijt me, maar ook ik ga jullie nu weer verlaten, ik weet het, het is is erg, maar jullie komen er wel overheen. Ik moet ook heel hard mijn best doen jullie niet te erg te missen, maar wij gaan maar lekker dromen en leeuwtje gaat gewoon lekker genieten van haar weekend dan komt het helemaal goed hahaha wat een air he pff stinkt gewoon dames tot morgen *geeft dikke knuff aan alle 3!*
@angel: ze is er denk stiekum heel blij mee ondanks het ff niet uit komt. @suekses: ik hoop voor je dat je heel snel zwanger bent en je kindje zult voldragen...is ook niet makkelijk wat je hebt mee gemaakt. x
3kats dat is idd wel strange he, maar goed ik hoop wel dat hij haar zal steunen. Sue mijn zus is ook aan het proberen zwanger te raken, hoop ook echt dat we samen zwanger zullen zijn, lijkt me zo mooi!!
jullie ook slaap lekker en bedankt dat ik ff mijn verhaal kwijt kon! HHEEEELE DIKKE KNUFF VOOR JULLIE!!!
slaap lekker en dankjewel! lekker dromen en morgen gezond weer op! en je bf is morgen helemaal blij als ze wakker wordt, weet ik zeker! idd met jou als vriendin! xxx alledrie!
Dikke knuff terug meis en je kunt hier altijd terecht hoor!! Nu ben ik echt weg, slaap lekker allemaal!!
een stukkie ja, hihi ze is vandaag 20 wk! zou geweldig zijn he! hebben we met zijn allen een zwangermaatje! slaap lekker xxx