Haha doet me denken aan die reclame van die jongen die op de bank ligt en er wordt een pizza bezorgd! Gaat ie ook bellen of iemand de deur open wil doen! hihihi
@heitje: Heb hem geluisterd, je youtube filmpje Kende de meeste al, luisterde altijd 3FM, maar blijft leuk!
hallo dames, is er al een nieuwe updated lijst aangemaakt? zit me de pleures te zoeken. ben erg benieuwd namelijk. ik heb nog steeds NIET getest! dus ook niet ongi geworden. ik ga of vandaag nog of morgen (zeker) testen....
Heitje, ventje en ik liggen helemaal dubbel om je link!! Wat hilarisch!!! Lievemama uhm.........en je doet het nog ook??? Dames ik ga jullie voor nu verlaten, wij gaan zo naar de stad met de kids voor schoenen Chickie!!! Goodmorning!! Testers?? Ik gisterenavond en meen toch echt weer een streepje te zien en suekes en vriend zien hem ook, maar ik twijfel leeuwtje gaat morgen (voor ons vanavond) testen en zij heeft straks een vette posi test!! Janis goeiemiddag!!! Ik ben nu echt weg, tot straks!! *knuffelt alle dames*
@heitje: Tot laters! @Love Always: Lijst staat tegenwoordig in zijn eigen topic, kijk onder NOD forum - NOD Juni 2009 (alleen de lijst)
Heb rood pijltje bij streepje gezet, even op foto klikken voor groter formaat.....wat denkt de rest??
@Iedereen: Ga er ook eens vandoor, lekker tukkie doen en dromen over posi testen Gelukkig zijn hier de winkels op zondag open, kan dus meteen extra testen kopen mocht het nodig zijn Tot morgen en niet teveel kletsen zonder mij
ligt eraan hihi maar dit was wel een heel lief smsje goedemorgen lieverdje van me, kom je even kopje koffie drinken bij mij en een kusje halen? kusjes hou van jou nou sorry kan ik geen nee tegen zeggen
Hallo jongens, zijn er nog veel zwangeren bij? ik hoop het! Hier gisteren een ontzettend drukke dag gehad. En deze morgen heb ik al de hele auto gekuist vanbinnen én vanbuiten! de rest van het weekend is gevuld met feestjes!