Meis, ik zag dat je op 2 dagen op een ander tijdstip hebt getempt. Als je deze nou eens discart. Dan tellen ze niet mee. Wat zegt FF dan? Ik zou ook zeggen dat het de 23e dag was (je ei) en dat je dan idd op een cyclus uitkomt van 35 dagen. Dan heb je een lf van 12 dagen. Dat kan...
Ja dag 23 bedoelde ik! En idd, als je een dag op discard zet, telt die niet mee. Muurtje, hoe gaatie??? Voel je je al lekker zwanger? En je eerste echo gehad toch?? VERTEL!!!
Dan is het op dag 23, 7 juni. Mn menstruatiekalender had 6 juni berekend. En heb toen de 7e ook wel wat steekjes enzo gehad, en omdat toen mn temp vrij laag was dacht ik ook wel dat ik toen mn ei gehad zou kunnen hebben!
Hallo Nienke! Hier wel goed. Momenteel niet veel last van symptomen. Ik vind het nu wel prima. In het begin was ik er erg over aan het stressen. Omdat ik natuurlijk op de dag van de innesteling alle symptomen had. En daarna deden ze zich afwisselen. Tevens 3 dagen niets gehad en nu wisselt het zich weer af. Ik heb de foto van de echo in mijn album staan en ook alvast de kinderkamer die we tegen het lijf zijn gelopen... We konden m niet laten staan... hihi als of het zo moest zijn...
Idd! Hopen dat het dan nog raak is... Hebben toen de dag ervoor seks gehad dus HOPELIJK kan het nog raak zijn! Bianca, wat jammer! Hopelijk hebben jullie meer geluk in de volgende ronde!
Hallo ladies, Hoe is het hier?? Zo koffertje is bijna gepakt, nog een paar kleine dingen kopen,. Helaas ook tampons en verbandjes. Ik hoop ze niet nodig te hebben maar ja, je weet maar nooit. Ik zag dat er weer een paar ongi's zijn. Balen hoor. Op naar de volgende ronde. Succes!!! En Angel misschien zwanger. Ik kan helaas ook niks van je foto maken. Morgen nog maar eens testen zou ik zeggen. FF doet het bij mij goed. Heb voor het eerst deze maand getempt en alles loopt gelijk met mijn ovutest. Ik wilde zelf even bewijs of ik echt een eisprong had zeg maa ondanks dat deze ovutesten het ook aangeven. En als we naar de HA gaan, heb ik dat alvast gedaan. Maar daar ga ik nu nog niet vanuit hoor. Heb goede hoop. We gaan eerst maar eens op vakantie!!!
@ bianca! Jammer, succes in de volgende ronde! @ Meis, nu de belangrijkste vraag... hebben jullie goed geklust? EDIT; ja dus! Spannend joh! Heb je trouwens je vorige cyclus ook getempt?
Muurtje, had je ook een paar dagen dat je geen zin in eten had. Zelfs niet in de dingen die je normaal heel lekker vindt. Ook had ik het vanmorgen koud en daarbij een gloeiend hoofd. Geen koorts ofzo en ik voel me verder goed. Herken je dit?
Een kwartiertje Maar wel met volle goesting? Heb er nu wel een minder goed gevoel bij eerlijk gezegd, weet niet of het toekomt! Hebben de 9e ook nog geklust. Hoop dat het genoeg is! Loontje, veel plezier op vakantie!
@bianca, sterkte in de volgende ronde, balen meid.. @loontje4 waar ga je naar toe? Vakantie? @muurtje, heerlijk meid een mooie echo! Heb je het hartje ook al zien kloppen? Of was het daar nog net te vroeg voor? En ja die symptomen kunnen flink af- en toenemen, je hoeft gelukkig niet aldoor wat te voelen! En wat gaaf al een kinderkamertje, kun je er alvast bij wegdromen en plannetjes maken voor het kamertje! Heb je al een muurschildering in gedachten?
Meisje, bedankt het zal zeker wel lukken. Ja de vakantie dan he. Ja ik vond ht zo vreemd. Ik kwam uit mijn bedje en ik kwam beneden en zei tegen mijn mannetje. O wat is het hier koud. Keek ie me erg vreemd aan. Later op de sportschool, had ik zo'n gloeiend hoofd. En dat was voor het sporten zeg maar. Had nog niks gedaan. Nu is het wel enigszins weg. Vreemd hoor
@ Meis, ik weet het ook niet. @ Loontje, ik heb dat idd zo nu en dan. Chocolade, heb ik heel weinig behoefte aan gehad. Nu helaas terug. hihi Maar wel pas na mijn innesteling. En die kan je pas na 5 dagen hebben. dus misschien... is je lichaam je voor de gek aan het houden. DAt hoop ik natuurlijk niet! @ Nienke, ja, kamertje. Man wil m al in elkaar zetten. En het word een GARFIELD muurschildering. Manlief zijn idee. Nog nooit zo'n Garfield kamer gezien dus. Weer iets unieks voor ons. JOePIE!
Ja had ik gister ook, vertrok ik met de fiets en kreeg ik me het toch warm! Niet normaal, kwam ik ergens binnen en moest echt gaan zitten want voelde me zo vreemd, mn hoofd leek wel een kacheltje! En als ik wat wandel ofzo word ik ook licht in mn hoofd, had ik gister ook toen ik terugkwam van het fietsen. Mn vriend zei dat ik helemaal wit was zelfs. Had het gevoel dat ik ging flauwvallen...