Wie weet houdt ons lichaam ons wel voor de gek! Zit het nu lekker te lachen met ons Loontje, jee wat een mooi weer! Wij gaan over 1,5 maand naar Malta Is ook altijd warm weer daar!
Ook lekker hoor Malta. Wij zijn helemaal gek van Griekenlad dus vandaar Corfu. En nu kunnen we nog lekker met z'n tweetjes. Hopelijk volgend jaar niet meer....
Idd! Dan hopelijk met zn 3jen he Denk niet dat wij volgend jaar zo ver nog op vakantie gaan, met zo'n kleine baby! (als ik zwanger word binnenkort )
Nee dat is mijn idee ook dus nu maar lekker dubbel genieten. Het zal wel even duren dan voordat we weer zo op vakantie kunnen. Ben toch wel erg van de camping met kinderen
Hey meiden! Broertje ligt lekker te slapen nu Bij mij zijn de duivels weer opgerot dus gaan we langzaam aan weer een klein beetje aftellen naar ei Aan de ongi's: balen meiden, veel succes de volgende ronde! Ik kom ook naar juli rond mijn eitje! Muurtje, had je mijn berichtje nog gezien over het ZPuitje? xxx
Ja Muurtje, helemaal mee eens. Ik probeer al zoveel mogelijk te denken. Ik heb nergens last van want ik wil niet dat mijn lichaam me voor de gek houdt maar toch gebeurt het misschien wel. Nou ja. Dinsdag over een week weten we meer zeg maar.
Loontje: ik zeg elke ronde tegen mijn lijf, waag het niet me voor de gek te houden!!! En ik wordt nooit meer te laat ongi. Vorig jaar had ik een cyclus van 52 dagen, ik was schijnzwanger denk hahahahah!
Loontje, probeer ik ook te doen! Maar is niet altijd even gemakkelijk als je je zo slapjes voelt weer. Suekes, kunnen jullie binnenkort weer aan de klus
ahhhhh wij zouden gisteren in het vliegtuig naar kreta stappen (wij zijn ook griekenland-lovers! olijven thijmhoning, ouzo, koolsalade, tzatziki mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!) We dachten ook laatste keer zonder kids misschien en toen ging het geld opperdepop. Ik baal als een stekker! Mijn mama en stiefpapa zitten er nu, boehoehoe.
Meisje: wij klussen altijd hahahahahhahah, weer of geen weer zit me alleen af te vragen of ik mijn lijf beter een ronde kan laten rusten. het leek echt weer op een mk en ik had een lichte positest op 2 juni. 9 juni ongi geworden....
ja mijn lijf luistert echt, mooi he en ik naar mijn lijf (voel mijn eisprong) dus we doen goed samenwerken. nu alleen nog es een keer geen mk... bleh... uitje: voorstel: ik hoopte dat we miss konden uitwijken naar r'dam... ik zit voor a'dam 2 uur in de trein vanuit brabant en r'dam is maar 45 min. a'dam is 22 euro en r'dam 10, scheelt nogal en het is voor iedereen nog steeds dichtbij en jij en knorrie wonen er al... is dat een idee? anders haak ik denk ik af dan ben ik nl langer onderweg dan dat ik daadwerkelijk op de plaats delict ben... misschien kunnen we het ff in de groep gooien? xxx
Hoe is Utrecht voor jou dan? Want dat is ook geopperd ipv A'dam Maar R'dam vind ik natuurlijk ook geen probleem.
Nou mijn lijf begint wel steeds beter te luisteren lijkt het zo. Maar soms heb ik inens van die dingen waar ik nog niet aan gedacht had, zoals dat warme hoofd en geen zin in chocolade. Had lekker een klein zakje gekocht en ik denk die ga ik lekker eens oppeuzelen. Nou niet dus...had nooit gedacht dat ik chocolade nog eens niet zo lekker zou vinden.... @ Suekes, balen hoor. Ik hoop voor jullie dat het iig hier goed weer blijft dan kunnen jullie ook allemaal nog een beetje genieten zeg maar.
ach, vakantie of huis verkopen, de beslissing is niet zo moeilijk hahahahahha! Over lijven gesproken nog even. ik las gisteren over bruinverlies voor helderrood. Ik had voor we echt begonnen voor kids nooit bruinverlies maar meteen helderrood. mijn ronde van 2 maart tot 2 april had ik het ook niet en de allereerste ronde ook niet, maar de andere 3 had ik het wel. deze keer dus ook. nu begin ik toch echt te denken dat het deze ronde weer mis is gegaan... Er waren echt twee megagrote stolsels.