NOD Juni 2009

Discussion in 'NOD forum' started by Sammie88, Apr 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Heej kletsvriendinnetjes!

Ja jammer hoor van die plaatjes dat ze nog maar zo klein kunnen :( Vind de lijst nu een stuk minder mooi! Lees ook: stuk minder roze door al die grote ROZE huizen en auto's!

Hee nana! Hoe is het met je? Je zit in de wacht vóór de wacht zie ik! Ik kom straks ook naar juli! Maar eerst afwachten of ik de 27e of de 28e ongi word...

2. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    3,766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Ik kom ook naar juli, mijn gevoel blijft nu NEE...
    Al is het nog geen 21 juni, maar denk het niet.

3. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,382
    0
    0
    gelderland
    Meiden,

Ik heb ff raad nodig.
    Gisterochtend vond ik drie druppels bloed (niet echt helderrood maar wel te herkennen als bloed)
    Ik baalde als een stekker want ik had heel sterk het gevoel dat het deze maand raak was.

Ik heb dan ook wel erge last van rugpijn en hoofdpijn, duzz dat zouden symptomen van ongi kunnen zijn.

Daarnaast ben ik ook al de hele week heel erg moe, ben verkouden maar ruik alles hartstikke goed en zet de ongi ook niet door.
    Mijn (.)(.) zijn nog steeds gevoelig, ik heb een ontzettend opgeblazen buik (echt dikker dan dik)

En zoals ik al zei, de ongi zet niet door.
    normaal begin ik met een aantal dagen bruinverlies, en dat heb ik nu ook niet gehad. Alleen gisterochten en vanochten drie druppels. En dit van vanochtend heb ik gevonden doordat ik een tampon heb gebruikt. anders had ik ze volgens mij niet eens gezien, zo weinig.

Ik weet ook wel dat dit alleen op te lossen is door te testen en als het van het weekend niet losbreekt, dan doe ik dat volgende week dinsdag ook wel.

Maar toch zou ik jullie wijze raad wel eens willen horen
    Wat denken jullie. Kan dit nog een innestelingsbloeding zijn twee dagen voor NOD of hou ik mezelf voor de gek en is dit wel echt een ongi.

Sorry voor mijn lange verhaal, maar ik moet het ff kwijt

knuf Chelle

4. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    3,766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Nee lijkt me geen innesteling meer 2 dagen voor je NOD.
    Maar je banner staat op 12 dagen voor je eisprong ???

5. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,382
    0
    0
    gelderland
    ja alwel vast een nieuwe banner aangemaakt.

6. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    3,766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Kun je pas beter doen als je ongesteld zijn echt doorzet.... denk ik... heb er ook niet veel verstand van die cyclussen hoor haha. Ben dan al wel een keer zwanger geweest, maar snap ook niet alles ;)

7. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,382
    0
    0
    gelderland
    Ik dacht, als ik vast een nieuwe banner aanmaak dan houd ik het onbewust ook niet tegen. Als het dan toch komt, dan maar meteen en goed dan kan ik ook weer verder. Snappie.

Ik las ergens anders op internet dat je zelfs nog innestelingsbloedingen na NOD kunt hebben, dus vandaar mijn vraag.

8. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    3,766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Oooo dat zou best kunnen hoor haha... Ben maar een leek daarin :)
    Ik denk dat het hier ook niet raak is...

9. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,382
    0
    0
    gelderland
    das wel jammer, hoe weet je dat nu al dan..
    Je moet nog 8 dagen toch..

10. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    3,766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Mijn gevoel zegt echt dat het NEE is en meestal heeft mijn gevoel wel gelijk... Maar we zien wel... en anders door naar juli...

11. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,382
    0
    0
    gelderland
    oo mannie zet eten op tafel en ik moet aan de kant met laptop,

miss tot straks

rapoenzel bedankt voor je advies en raad *dikke knuf*

12. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    3,766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Eetse en we spreken mekaar vast nog wel :p
    Zwaai !!

13. 3tulpje

3tulpje Actief lid

Apr 29, 2009
    126
    0
    0
    Hai Meiden, hier ben ik weer eens, moet een flink aantal pagina´s teruglezen. Weet iemand waar ik het schema kan vinden, daar zie je ook veel in terug.......roze hoop ik!

Hier heb ik het gevoel dat het niet gelukt is, de dingen die je kan voelen voordat je zwanger bent, voel ik niet (meer).

Maar goed, afwachten.

14. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    3,766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Ik ook niet Tulpje :(
    Kan de lijst ook niet vinden... haha

Ben mijn kleine man even onder de douche aan het gooien, ben er straks weer !

15. 3tulpje

3tulpje Actief lid

Apr 29, 2009
    126
    0
    0
    badderze!

16. 3tulpje

3tulpje Actief lid

Apr 29, 2009
    126
    0
    0
    Meiden, ik kom snel weer kletsen. Groetjes Tulpje

17. Meisje89

Meisje89 VIP lid

Jun 9, 2009
    7,162
    1,395
    113
    Female
    België
    Chelle, is wel raar he, weet niet of het een innestelingsbloeding kan zijn. Mss eens ff googelen? Misschien dat je daar nog wat vindt!

Hier wat minder misselijk vandaag (juich!) heb nog steeds geen zin in seks (en mn ventje is net het tegenovergestelde ocharm...) Kan niet veel meer verdragen wat ervoor zorgt dat de sfeer tussen ons twee niet zo heel leuk is altijd! :( Allemaal door mij! Hopelijk heb ik snel mijn regels (of niet) en zijn mn hormonen terug normaal want zo vind ik er maar niks aan hoor! (en mn vent ook niet)

18. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    3,766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Meisje, hier helemaal geen kwaaltjes meer... dus ik denk dat het niet raak is !

19. Meisje89

Meisje89 VIP lid

Jun 9, 2009
    7,162
    1,395
    113
    Female
    België
    Had jij niet die ook zo goed kon ruiken? (zoals Chelle)

Is toch ook een zw symptoom? Of kan je lijf dat tegenwoordig ook al nabootsen ;) Dacht dat dat 1 van de sympt was waarvan je toch wel kon zeggen dat alleen zw vrouwen die hebben.

Hier zijn de sympt ook minder, maar nog niet weg. Toch voel ik me niet zwanger, maar is mss omdat ik het nog niet kan vatten dat ik zwanger kan worden :) Zullen wel zien volgende week!

20. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    3,766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Ja, ik kon goed ruiken, maar ik merk nu nergens meer wat van. Alleen nog dat gezeur onderin, meer niet :(

Share This Page