Heej kletsvriendinnetjes! Ja jammer hoor van die plaatjes dat ze nog maar zo klein kunnen Vind de lijst nu een stuk minder mooi! Lees ook: stuk minder roze door al die grote ROZE huizen en auto's! Hee nana! Hoe is het met je? Je zit in de wacht vóór de wacht zie ik! Ik kom straks ook naar juli! Maar eerst afwachten of ik de 27e of de 28e ongi word...
Meiden, Ik heb ff raad nodig. Gisterochtend vond ik drie druppels bloed (niet echt helderrood maar wel te herkennen als bloed) Ik baalde als een stekker want ik had heel sterk het gevoel dat het deze maand raak was. Ik heb dan ook wel erge last van rugpijn en hoofdpijn, duzz dat zouden symptomen van ongi kunnen zijn. Daarnaast ben ik ook al de hele week heel erg moe, ben verkouden maar ruik alles hartstikke goed en zet de ongi ook niet door. Mijn (.)(.) zijn nog steeds gevoelig, ik heb een ontzettend opgeblazen buik (echt dikker dan dik) En zoals ik al zei, de ongi zet niet door. normaal begin ik met een aantal dagen bruinverlies, en dat heb ik nu ook niet gehad. Alleen gisterochten en vanochten drie druppels. En dit van vanochtend heb ik gevonden doordat ik een tampon heb gebruikt. anders had ik ze volgens mij niet eens gezien, zo weinig. Ik weet ook wel dat dit alleen op te lossen is door te testen en als het van het weekend niet losbreekt, dan doe ik dat volgende week dinsdag ook wel. Maar toch zou ik jullie wijze raad wel eens willen horen Wat denken jullie. Kan dit nog een innestelingsbloeding zijn twee dagen voor NOD of hou ik mezelf voor de gek en is dit wel echt een ongi. Sorry voor mijn lange verhaal, maar ik moet het ff kwijt knuf Chelle
Nee lijkt me geen innesteling meer 2 dagen voor je NOD. Maar je banner staat op 12 dagen voor je eisprong ???
Kun je pas beter doen als je ongesteld zijn echt doorzet.... denk ik... heb er ook niet veel verstand van die cyclussen hoor haha. Ben dan al wel een keer zwanger geweest, maar snap ook niet alles
Ik dacht, als ik vast een nieuwe banner aanmaak dan houd ik het onbewust ook niet tegen. Als het dan toch komt, dan maar meteen en goed dan kan ik ook weer verder. Snappie. Ik las ergens anders op internet dat je zelfs nog innestelingsbloedingen na NOD kunt hebben, dus vandaar mijn vraag.
Oooo dat zou best kunnen hoor haha... Ben maar een leek daarin Ik denk dat het hier ook niet raak is...
Mijn gevoel zegt echt dat het NEE is en meestal heeft mijn gevoel wel gelijk... Maar we zien wel... en anders door naar juli...
oo mannie zet eten op tafel en ik moet aan de kant met laptop, miss tot straks rapoenzel bedankt voor je advies en raad *dikke knuf*
Hai Meiden, hier ben ik weer eens, moet een flink aantal pagina´s teruglezen. Weet iemand waar ik het schema kan vinden, daar zie je ook veel in terug.......roze hoop ik! Hier heb ik het gevoel dat het niet gelukt is, de dingen die je kan voelen voordat je zwanger bent, voel ik niet (meer). Maar goed, afwachten.
Ik ook niet Tulpje Kan de lijst ook niet vinden... haha Ben mijn kleine man even onder de douche aan het gooien, ben er straks weer !
Chelle, is wel raar he, weet niet of het een innestelingsbloeding kan zijn. Mss eens ff googelen? Misschien dat je daar nog wat vindt! Hier wat minder misselijk vandaag (juich!) heb nog steeds geen zin in seks (en mn ventje is net het tegenovergestelde ocharm...) Kan niet veel meer verdragen wat ervoor zorgt dat de sfeer tussen ons twee niet zo heel leuk is altijd! Allemaal door mij! Hopelijk heb ik snel mijn regels (of niet) en zijn mn hormonen terug normaal want zo vind ik er maar niks aan hoor! (en mn vent ook niet)
Had jij niet die ook zo goed kon ruiken? (zoals Chelle) Is toch ook een zw symptoom? Of kan je lijf dat tegenwoordig ook al nabootsen Dacht dat dat 1 van de sympt was waarvan je toch wel kon zeggen dat alleen zw vrouwen die hebben. Hier zijn de sympt ook minder, maar nog niet weg. Toch voel ik me niet zwanger, maar is mss omdat ik het nog niet kan vatten dat ik zwanger kan worden Zullen wel zien volgende week!
Ja, ik kon goed ruiken, maar ik merk nu nergens meer wat van. Alleen nog dat gezeur onderin, meer niet