Ja ik weet het. Knap vervelend! Probeer mezelf ook niet gek te maken. Is niet altijd even gemakkelijk maar toch, hou er nu gewoon op dat ik niet zwanger ben, ik wacht gewoon mn ongi af!
Hallo dames, weer bijgelezen. ben wat misselijk vandaag, maar dat komt denk ik van een heftige avond gisteren en vanmorgen vroeg op om te werken. ben helemaal stuk nu. hoe is het met de zwangere onder ons, heeft angel al weer getest? en leeuwtje? welke blz staat de lijst eigelijk? x
@Meisje: Je word ook wel wat gek door deze pagina hoor. Je praat elkaar kwaaltjes aan haha... @ 3Kats: Zou niet weten waar die lijst staat hahaha..
heb je nergens meer last van rapoensel? ik heb ook al veel gelezen dat er heel veel meiden zwanger waren die nergens last van hebben, alles kan dus...
Hallo allemaal! Hoe is het hier? Zijn er nog zwangeren bij gekomen vandaag? Ik ben de hele middag lekker buiten geweest dus heb het niet allemaal meegekregen. Rapoenzel: wat zie ik nou? Geen symptomen meer? Niet de hoop opgeven he? Hoeft niks te zeggen. Ik heb tot nu toe altijd pas 3 dagen voor m'n nod symptomen gekregen dus het kan nog altijd!
@ angela Hmz zie niks sorry.. @ testen Nee heb niet gedaan vandaag haha. Had ze pas vanmiddag binnen.
Hee Rap, Dat heb ik dus ook .. Ik heb zelf het gevoel dat ik zondag me eisprong heb gehad.. En maanag begonnen de boobies pijnlijk te worden en gister avond had ik ineens enorme steken in me BM niet specifiek rechts op links. Als ik ging zitten voelde net of het in de weg zat zeg maar .. Vanmorgen wederom, Jak niks aan!! Nou gister brak dus letterlijk me klomp.. Heb as 22 juni een afspraak bij de Gyn voor controle na die laprablablabla.. Krijg ik gister een brief, dat het door het afspraken bureau is verzet naar 3 july.. JA AMAAHOELA ik ga echt niet wachten tot 3 july. De gyn heeft die dag gezegd binnen 4 weken op controle. Om dan te kunnen zien of de operatie goed geslaagd is ... Ik ga maandag meteen bellen. Ik heb een uitje van school af moeten zeggen om die afspraak en dan plannen hun het twee weken later. Bluhhh, heb ook nog steeds pijn dus ik krijg die week zowiezo me afspraak.. Zo uit gekloot.. Ben nog steeds erg moe, bluh kan het ook echt niet meer bijhouden hier ,, Sorry..
22 Juni of 3 juli, das inderdaad een heel verschil. Snap niet dat die wachtlijsten overal zo lang zijn grrr !!! Ik snap soms ook niks van me eigen lichaam. Wel niet wel niet... wat is het nu !!!!!
Er zit een groot verschil tussen 22 juni en 3 juli. en omdat je nog zoveel pijn hebt, zou ik eisen dat de afspraak naar voren gaat ipv naar achteren. Nou ja dat zou je kunnen doen maar iig niet naar achteren.
ja vind het ook erg lang.. Terwijl als ik normaal een afspraak moet maken voor controle ik de volgende dag terrecht kan.. Is namelijk een heeeeeeeeeeel klein ziekenhuis met ook niet veel patienten, waarom ze er inenen 2 weken tussen douwen weet ik niet bluh .. Nee is irritant he We hadden beter mannen kunnen zijn