Auw breek toch zowat me kleine teen net... liep even op blote poten naar buiten en liep tegen een tegel aan auw!!!!
Soms is dat wel beter ja, Je hoeft dan alleen maar te zorgen dat je zakie op de juiste tijd gedropt wordt en voor de rest ben je klaar. Alleen aan de andere kant maken ze ook niet mee hoe geweldig het kan zijn (tenminste dat denk ik wel) hoe het is als er een kleintje in je groeit
Kheb trouwens net ff gekeken op koffie teuten hyves. Wat geweldig om nu een gezicht te zien bij alle nicknames
hee meiden, de hele dag weg geweest en nog niets bijgelezen... ik hoop dat er een hele hoop roze bij is gekomen!! wij zijn vandaag naar de duinen geweest om een mooi plekje te zoeken voor het vruchtje dat we vorige week verloren zijn... het was natuurlijk superdruk, maar uiteindelijk een plek gevonden waar het rustig was. We hebben een mooie boom uitgezocht en daaronder ons vruchtje begraven in een heel klein babysokje. Was erg verdrietig maar ook erg mooi! We hebben het letterlijk een plekje gegeven en dat helpt heel goed moet ik zeggen. Ben er blij mee dat we het zo hebben kunnen afsluiten. Ook is vandaag het vloeien gestopt, dus meteen een mooi nieuw begin. We hebben het vandaag afgesloten en gaan vol goede moed een nieuwe ronde in! Zo, morgen of maandag lees ik weer mee hoor, maar ben nu echt heel erg moe (van de emotionele dag denk ik...)
Kiekeboe, hoe is ie hier? Zal nog ff bijlezen, ben de hele dag aan het werk geweest en ben nog ff in de tuin aan hetkrabben geweest. Wat een heerlijk weer zeg.
was zeker een heerlijke dag, Ik moet nu gaan, bezoek komt binnen lopen en die hoeven deze pagina nog niet te zien toedels en knuf tot later
hey goede avond!! zo ben dan eindelijk ook weer bij!!! jee wat een gezellig geklets! @dromen, interassant he? ik heb ook zo'n boekje @"ontbreken" van de roze wolk, helaas gebeurd dit vaker dan gedacht wordt, en om een of andere reden lijkt er een soort taboe op te rusten... fijn om te lezen dat ieredereen er op meerdere gebieden sterker uit komt!!! @testen, waar blijven jullie?? enne die vage test vraagt om een herkansing!!! heb je de nieuwe al binnen??? @test; is leeuwtje er al?!!!!!! wakkkkkkkerrr worden daar! @surf fijn dat jullie het op zo'n mooie manier samen een plekje hebben kunnen geven **knuffel** @tante tjee ik zou dat ook niet accepteren, zeker niet na hoe het gegaan is / gaat.. @tenen stoten auwwts euh verders kon ik het niet meer onthouden, hoofdje (te) vol.. werken zit er weer op, morgen vrij!! Morgen mooi weer? ligt er maar net aan welk weerstation, iniedergeval wel warm..maar de een zegt smiddags kans op regen en onweer en de ander zegt weinig kans op zon veel neerslag... hier ook nog pech en pech...afvoerlekkage, uitlaat lekkage nouja die ligt eronderuit.. hihi klinkt wel stoer
Hey Maaikyb, oeh morgen vrij, lekker. Ik helaas niet. Begrijp nou iet goed wat er presies lek is?????? Afvoer van wasbak of wasmachine etc of bedoel je iets anders (ben wel blond he)