Een hele goedeavond allemaal! Hoest hier......100 pagina's gekletst in 2 dagen......Ben ook weer ff weg hoor......Heb het niet teruggelezen, dus ik weet niet of er erg schokkende dingen gebeurd zijn? Zag dat de lijst een aparte topic is geworden, heel slim!!! @ uitje: R'dam is helemaal goed (meiden, zie pb).......
Het gaat goed met mij......Ben erg moe, heb af en toe lichte krampjes in mijn buik, kan al dagen niet goed poepen......maar verder is alles prima! hahahaha!!! Hoest met jou?
Hey knor!! ik heb ook wat gemist, ben er gisteravond maar weer ingejumpt.. Ik heb je terug ge pb't.. Dacht eens kijken hoelang ik er dan over doe...en zag toen die prijs van de trein dammm dat valt tegen! moet is even kijken of dat anders kan..
hey knor, ben niet nieuwschierig hoor..maar je banner zegt dat je vandaag testen kon?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mogge meiden, Nou, ik heb getest vanmorgen: spierwit Ga er van uit dat morgen de duivels wel zullen komen, heb van die krampjes en last van mijn onderrug... Bleeh!
hallo meiden, weer 40 pagina's geschreven vanaf vanmiddag! \ben nu op mijn werk en heb nu even tijd om te lezen, heb niet alles gelezen hoor. heb nog niets gelezen dat er meer meiden zwanger zijn? hier nog niets te voelen en te zien van een ongi... zou het dan toch? gr laura
Hoi! Ja als het goed is verandert deze mee met de tijd. Zo kan ik tenminste de oude banner weer terug nemen. hihi Vond die andere zo groot. Hoe is het hier verder? HE! Weet iemand waar Kris trouwens uithangt? En kwam zij ook nog op het zp uitje?
Laura! spannend! Kan je je misschien ook bij de feb mama's melden hihi He! trouwens en Angel... hoe is het met haar? Heeft ze nou nog een testje gedaan? Of dat ding wat ze mini had gezet in haar album? hope so! Die mini was niet goed...
nee nog geen nieuwe test gezien, geloof dat pakketje niet op tijd binnen was, als ie dat nu al wel is...spannend.... Spannend Laura!!! aj aan het werk ja? moet je nog lang? enne testje in huis? morgen dan voorzichtig maar testen? dan zullen wij heel hard duimen!!!