Maar ik ga me bedje weer eens even opzoeken. Ben nu toch wel moe. Nog een klein stukje Rocky boven op bed kijken en dan oogjes sluiten.. Slaap lekker !!!
Zeker goed opgevoed ach vind 't niet erg hoor ben gek op dieren. Zolang ze me spullen niet slopen mogen ze best in m'n tuin. hihi Weltrusten Hmmm die prive album hoe werkt dat dan weer.
@muurtje: heeeeeeel misschien dat morgen ga testen, liever wacht ik nog even omdat ik hiervoor veel langere cycli gehad heb. maar om jullie gerust te stellen zal ik morgen dan toch maar een testje wagen. tot morgen allemaal. gr laura
Hallo lieverds!! Vanmorgen waren de testen nog niet binnen dus had nog niet kunnen testen. Op een gegeven moment naar de stad gegaan, schoenen kopen voor de kids en daarna mijn zus gebeld, daarheen daar ook naar de stad en leuke kleren enn schoenen voor mezelf gekocht!!!! Toen met mijn zus en kids naar mijn moeder gegaan, haar opgehaald en bij ons thuis alles klaar gemaakt voor de bbq. Mijn man en de vriend van mijn zus naar de winkel voor vlees en salades. Hier de bbq aangezet en een hele leuke, gezellige avond gehad. Werd in de stad al niet lekker, kreeg een wat akelig gevoel in mijn onderbuik??? Niet echt buikpijn, niet echt ongi-krampjes, weet eigenlijk echt niet hoe ik het moet beschrijven, maar was heel vreemd en had dat echt nog nooit eerder gevoeld??? Sindsdien ook een heel misselijk gevoel en heb 's avonds dan eigenlijk ook weinig gegeten. heb vandaag (ondertussen gisteren) sowieso heel weinig gegeten, kreeg het gewoon niet af. Toen we 's avonds thuis waren lagen de testen op de mat....heb toen het plassen zo lang mogelijk proberen uit te stellen en na een paar uur ben ik met test naar boven gegaan. maar niets te zien Gewoon helemaal negatief ik snap er niks van. Nu heb ik weer de hele tijd dat ik steken in 1 bil krijg, mijn onderbuik begon 's avonds wat op te zetten (en ben echt helemaal leeg haha, vanmorgen alweer!! grote boodschappen gedaan! haha), dat misselijke gevoel, steekjes in vagina, baarmoeder en liezen en ik was eigenlijk zoooo moe. maar het was zo gezellig dus wou ze niet buiten zetten. Hadden ook nog afgesproken dat ze konden drinken en dan zou ik ze wel naar huis brengen, en dus ook maar gedaan. Maar nu ben ik echt gaar!! Maar kon ook weer niet naar bed zonder te lezen haha. Leeuwtje wat ontzettend balen!!!!!! Maar ik blijf duimen draaien dat hij héél snel positief is meid!! Knorretje spannend!! Ook voor jou ga ik duimen dat hij positief is!! Moon ging jij nu ook testen of ben ik personen aan het wisselen? Laura dat weet ik wel zeker dus wens alle testers heel heel heel veel succes!! Muur op de foto zie je het echt heel slecht, klote camera, maar als je op die kleine foto klikt krijg je hem groter te zien Ik heb die test nog steeds en ik blijf het streepje zien, maar het is gewoon zo ontzettend onduidelijk hoop heel snel een hele mooie test te kunnen showen *is praying* Ik ga nu in ieder geval niet meer testen tot na mijn NOD, was echt even heel verdrietig toen deze nega was, was dus blij met de visite want zo kon ik er niet aan toe geven en bleef ik in een relatief gezellige mood Las ook nog iets over een heet hoofd, hier ook, loop met een vest aan van de kou terwijl mijn kop zo rood is als een tomaat omdat dat zo heet is. Oh en nog steeds die pijnlijke puisten die zich maar blijven aanvullen, zelfs 1 in mijn neus!!! AUWTSJ!!!! Die doet zo'n ontzettend pijn wat hyves betreft.....ik zit er echt zelden, maar net even gekeken en idd zo leuk om wat gezichten erbij te zien Zo heb jullie weer bijgepraat haha, hoop morgen héél veel roze erbij te zien hier @de mensen die me pb hebben gestuurd, probeer morgen even te reageren Slaap lekker allemaal en tot morgen
Zijn er al meiden wakker? Er zouden een aantal testen toch? Sowieso Knorretje. Succes en ik ben erg benieuwd! @ Leeuwtje: las dat je test negatief was. Balen zeg. Hoop dat je gewoon nog te vroeg was..
He leeuwtje en angel, balen dat jullie nega hebben getest, is toch altijd een domper vind ik, maar ja het zegt nog niets, het kan nog alle kanten op, hoop voor jullie dat jullie alsnog binnenkort een mooie positest in handen hebben!
He rapoenzel, wij moeten nog ongeveer even lang wachten he? Heb jij al klachtjes? Wanneer ga jij testen?? Ik heb dit keer behalve meer afscheiding helemaal geen klachtjes. Ik ga zondag testen als ik niet ongi ben geworden..Ga testen niet eerder dan zaterdag in huis halen..ik ken mezelf, dan ga ik alweer vier dagen voor mijn nod beginnen met testen en dat is elke keer zo'n teleurstelling.. Zeker de laatste keer, 2 dagen voor nod lichtpositest en dan drie dagen overtijd alsnog ongi worden, dat schiet niet op!
Ik heb ook geen klachten meer. Ik heb 21 juni mijn NOD maar test pas de 23ste. Dit omdat ik dan meestal toch al ongie ben.
@ angela en leeuwtje Balen dat ie negatief was. @ test Heb vanmorgen wel gedaan was heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht maar ben bang dat het een indroog streepje is haha. Was een extra sensitive van sensi test. Weet alleen niet of die indroog streepjes hebben.
Binnen de 10 min haha. Maar las net hier verhalen dat ie soms vals positief geweest. Dus wachten lekker rustig af tot donderdag
O jee. Ik probeer niet te testen. Pas 2 dagen na mijn NOD. Ik word liever ongie, dan zo'n negatieve test te zien
Goeiemorgen, Ben ik weer! Heb nog lang niet alles bij gelezen, ben een paar dagen niet geweest dus dat is een beetje veel. Is er nog spannend nieuws? Hier niet het gevoel dat 't raak is. Had wat krampen een aantal dagen na mijn eisprong maar denk toch niet aan innesteling. Heb dat de laatste paar keer steeds en toch ongie. Dus we wachten wel af maar denk weer gewoon ongie deze ronde... Ik ga ff wat bijlezen
Hier precies hetzelfde. Ik ga er vanuit dat ik ongie wordt. Heb nog wel steeds krampen, maar een teken dat ik ongie wordt, denk ik.
@ Rapoenzel, tja, jammer! Al weet ik dat we de moed niet moeten opgeven.... Maar ja, intussen ken je je lijf en alle krampjes etc. zo goed Ik ga wel voor je duimen, hoop hoop hoop hoop, pleeeeeeaaaaaaaasssssssee!!!!
ben benieuwd naar knorretje..Vind echt dat er erg weinig roze is op deze lijst hoor, mag wel wat bijkomen!