Heb me banner maar even weggehaald. Ik dacht vrijdag ongi te worden maar het zet maar niet door. Drie druppels lichtroze / bruinig bloed per dag is toch nog niet echt een ongi? Ik snap er ook helemaal niets meer van. Dan maar ff wachten tot het echt doorbreekt, dan maak ik wel weer een nieuwe aan. En anders er toch maar een test aan wagen volgende week.
waar is knorretje, ze zou testen vandaag. Dat ze zich niet laat zien kan twee dingen betekenen. Of ze doet een heel groot rondedansje van happiness of ze in de put gezakt van verdriet. laten we het eerste hopen.
Goeiemorgen dames! Heel wat moeten bijlezen, ben zowat alles alweer vergeten bijna Ben benieuwd of knorretje zwanger is! Hier voel ik niet zo heel veel meer, af en toe steekjes maar meer niet! Word volgende week ongi denk ik, denk niet dat ik zwanger ben. Ofja, ik heb toch het gevoel dat je dat echt wel merkt als het raak is, geen idee. Verwacht er toch iets anders van dan dit, vraag me niet waarom Maar krijg mn regels volgende week wss! Normaal moet ik vanaf morgen ofzo ergens bruinverlies krijgen dus ben benieuwd! Wordt broekje loeren
Knorrtje waar ben je??? hier vanmorgen te laat getempt had geen wekker gezet, nu hogere temp omdat ik bijna 2 uur later tempte (kan het zoveel verschillen?)
Bij mij is het als ik nog temp als ik al wat rondgelopen heb , dan is die lager dan smorgens! Heel raar, normaal is het met beweging dat die moet stijgen ofzo. Bij mij dus niet Hoeveel scheelde het bij jou dan? Hier vanmorgen 36,9 getempt! En ben er blij mee
Ik weet niks van tempen af Ricmar, kan er niks zinnigs over zeggen. Meisje, jij zit ook in 't zelfde schuitje, wachten..... Ik vermoed ook ongie worden deze keer. Ik ga maar even wat doen. Eten, huis beetje opruimen, etc. M'n ouders komen vamnmiddag even op bezoek Tot later dames, ik check later vandaag nog wel of er nog zwangeren bij zijn gekomen. (knorrie?)
bij de lijst van juni heeft knorretje neergezet dat ze vandaag een nega test had, maar ze blijft positief want er is nog geen ongi, goed zo knorretje, hoop dat ook jij snel een posi test in handen hebt!!
hoi!!! was deze slaapkop ook weer wat jammer van die nega testen... het wordt idd tijd voor wat roze, dus nega testers, jullie worden bij deze gewoon late positieftesters!!!!!!!! chelle; nee zo weinig verlies klinkt niet echt als een ongi..bah balen die onduidelijkheid..hopelijk snel duidelijkheid voor jou!!! ninoshka, ben je onze deal vergeten?!!!!!!! gingen samen zwanger trouwen!!!!!
hihi heb op hyves zo'n ding dat aftelt; nog 25dagen, 16minuten en wat seconden gaan we trouwen!!! (nouja dan is het 9-7-9 13.00)
nou meiden ik ben er ook weer, heb ook getest vanmorgen, helaas negatief. maar nog steeds geen tekenen van een ongi dus wel raar weer! ik denk dat ik maar door ga naar volgende maand en dat ik maar even stop met het forum want het maakt je toch een beetje gek.... ik zal jullie wel in de gaten blijven houden in ieder geval en zodra er iets te melden valt dan kom ik wel weer langs. groeten laura
Hoi Laura, jammer meis.. als het forum het je moeilijk maakt is afstand misschien een goed idee... en anders als we je kunnen helpen moet je het ook zeggen!! roepen we de nod police weer terug en houden we elkaar met de voetjes op de vloer ipv alle kwaaltjes te zoeken... Iniedergeval heel veel succes!! **knuf**
jeetje wat een boel nega testen zeg! is echt niet leuk... hopelijk blijven alle ongies weg en worden de testen over een paar dagen toch nog posi!! ik ga voor jullie allemaal heel hard duimen! hier is het vloeien definitief gestopt dus vanavond maar alvast een voorraadje zwemmers neerleggen ik heb namelijik geen idee wat mn cyclus gaat doen... hebben jullie mssn ervaring (ik hoop het niet!!) met een nieuwe cyclus na een mk?