hey surf! Bij mij was het na de 1e keer, toen heb ik een paar dagen gebloed was het gelijk weer netjes normaal 24dgn. De laatste keer heb ik maar anderhalve dag gevloeid en duurde mijn cyclus iets langer, 28 dgn.. dus bij mij was het vrij normaal Hopelijk bij jou ook!!
heej maaikyb, dankjewel voor je reactie! ik hoop ook dat het gewoon normaal is (of in de buurt van normaal), maar je hoort soms van die verhalen dat het maanden duurt ofzo... nou ja, daar moet ik maar niet te veel aan denken... ik ga even tukkie doen, ben nog steeds erg moe...
@ laura Knuffel! @ maaikyb Mooie datum om te trouwen! Al zenuwachtig? @ surf Eerst had ik hormonen dus was ik 6 weken later al weer zwanger. Na die stopte we en raakte ik 6 weken later van Britt zwanger. Is bij iedereen verschillend natuurlijk. Hopelijk is het snel weer raak en dat het dan lekker blijft zitten. @ meisje Ziet er niet slecht uit je kaartje.
Hoi! @Maaiky, ja is waar, moet positief blijven. Zou dan wel echt de mooiste dag van alle mooiste dagen zijn! Oke! We hebben wel heel veel geklust. Ver voor eisprong begonnen tot paar dagen erna. Dusse inderdaad: alles kan!!!!! We gaan voor zwanger op 9-7-9 !!! @hier: intussen gegeten, opgeruimd. Nu douchen (nog niet gedaan....) Dan ouders op bezoek. Ze nemen lekker groenten mee uit hun moestuin. mjammie, dat wordt smullen vanavond !
Haaj meiden, Heb eindeloos teruggebladerd, maar na 20 blz nog geen lijst gespot. Misschien weet 1 van jullie waar hij staat en kan iemand me op rood zetten. Bedankt! groetjes!
@Mijs, de lijst staat tegenwoordig bij n apart forumtopic: lijst juni. Ik zal je ff op rood zetten daar. Wel shit trouwens dat je op rood moet!! BAH! @ heitje, ennnnn???
HIhi....ik mag toch wel op het wachtbankje straks.... We konden ons niet meer inhouden en hebben gister ZONDER condoom geklust! Whoeehoee wat een verrassing! Nu heb ik ook een (kans op een!) lucky shot voor ROZE eind deze maand!!!
Heb gelijk mn pendel die ik nog had van Claire er ook weer bij gezet...hopelijk komt die uit! Moet er nu hard aan trekken om weer wat fitter te worden! Pf wordt een opgave maar ik heb er alles voor over
Het is zo onwerkelijk! We gingen er beiden niet meer vanuit dat we deze maand ervoor gingen. Zouden echt volgende maand weer beginnen! Maar opeens hadden we allebei het gevoel van: wat maakt die ene maand nou nog uit? Het is eigenlijk doodzonde als we niet nu alweer gaan proberen! Ik was toch alweer begonnen met foliumzuur ook dus er was geen NEE meer te bedenken! Achteraf wel weer beetje zorgen over mn knie en rug. Hoop dat het met mn knie gauw helemaal goedkomt dan!
@Angel: shit meid balen van die witterdanwit-test Misschien is het toch nog te vroeg want je hebt wel de 'goede' kwaaltjes! Geef de hoop niet op he!! @Leeuwtje: meid het verbaasde me zo bij jou met die nega-test! Was echt overtuigd bij jou! Maar je bent nog niet ongi??? Nog steeds aan het broekloeren?? Je banner staat wel weer op dag 1....? Ik hoop dat dat niet klopt en je overmorgen alsnog posi test!! @Surf: wat een mooi afscheid hebben jullie genomen zeg, zo in de duinen...echt heel waardig! Ik hoop dat jullie heel sterk weer verdergaan in de weg naar het zwanger worden! Succes!
pffff verveel me. Uk ligt te slapen en manlief is aan het werk (wel thuis maar toch). Le mans staat aan maar is ook al bijna weer afgelopen. pfffff wat zal ik toch eens gaan doen.
He Meiden verteld toch vrijdag van mijn ongi die kwam en nu toch niet door wil zetten. En van mijn zusje die iets vloeide. Ze is vanochtend nog naar de VK gegaan en echo gemaakt want het bleef maar druppelen. En helaass... een vmk. En bij mij wil de ongi niet doorzetten hoe dubbel kan dit zijn. Waarom moet ons f*cking lichaam ons zo gigantisch voor de gek houden. Hier kan ik dan ook zo kwaad om worden. sdlfjdslkjgfdslkjgfdkfadkslgjkfdskg Zo dat was even vloeken op het internet groetjes