NOD Juni 2009

Discussion in 'NOD forum' started by Sammie88, Apr 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Ja ik ga er ook weer vandoor. Ga even 'koetelen' in mn tuintje...even wat tijm planten tussen allerlei keitjes en een rozenstruikje vervangen door een nogal dood rozenstruikje...;)
    Tot later!!
    pff haha ben nou al zenuwachtig! Hoe moet ik nou mn samenwerking met de NOD-politie voortzetten als ik zelf ineens patsboem verander in een onzeker van-alles-willen-voelen-en-voor-NOD-willen-testen-meisje??
    IK zeg bij deze: IK GA NUCHTER BLIJVEN!
    (helpen jullie me herinneren?) :D

Toedeledoki! Ik kom straks wel weer ff kijken!

2. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Chelle wat erg van je zusje! :( Wat is het leven soms cru :(
    Ik hoop dat jij snel meer weet want dit is ook niks he, dat niet weten of je nou ongi gaat worden of niet...
    Sterkte met je zusje ook!

3. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Chelle :( :( wat kl*te zeg :(

4. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,382
    0
    0
    gelderland
    dank je, ga zo ook naar haar toe,
    een troostende arm bieden enzo

5. Suekes

Suekes Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    3,011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Ah Chelle, veel sterkte met je zusje!!! Dikke knuffel voor jullie! Ga haar maar gauw troosten :(

6. Suekes

Suekes Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    3,011
    0
    36
    Tilburg
    Hey surf!
    Mijn ervaring is dat mijn lichaam het iig niet toelaat de ronde na de mk. Er zit bij mij een maand tussen: ronde 1 niet, ronde 2 wel en mk, ronde 3 niet (en elke dag geklust), ronde 4 wel maar mk, ronde 5 niet (en goed geklust).

Heb ook alweer een nieuwe voorraad klaarliggen hahahahhaha, lekker! Dus bij mij zijn de duivels de deur alweer uit.

Succes deze ronde! xxx

7. Lisil

Lisil VIP lid

Apr 19, 2009
    9,313
    0
    0
    Hey meiden nog nieuws vandaag?

ik kon gister en vandaar niet echt achter de laptop en aangezien er aardig wat afgebebt wordt zijn t mij iets te veel pagina's om terug te lezen!

8. Suekes

Suekes Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    3,011
    0
    36
    Tilburg
    Hey Setti!
    Ik geloof dat knorretje een nega test had en nog iemand, ben het even kwijt. Je kunt de lijst in het nodforum vinden, is een apart topic voor aangemaakt! Heitje had supernieuws! Ze zijn er toch stiekem alvast voor gegaan deze ronde!

@surf: Mijn cyclussen zijn na elke vmk gewoon gebleven. Sinds de eerste mk zijn ze zelfs korter geworden, eerst was het 40-42 dagen en nu maar 31 gemiddeld!

@heitje: YES! Supernieuws! Konden we op deze rode lijst wel gebruiken! Ik ga voor je duimen, lang leve luckyshot!

Zo ik ben er weer vandoor! Weer ff bijgelezen!
    Dikke kus!

9. Nienke

Nienke Bekend lid

Mar 2, 2006
    726
    0
    16
    :$:$ Surf, wat zie ik nou??? Sorry, maar ik was een tijdje niet geweest hier, dus dit had ik gemist... Meis, wat verdrietig voor jullie. Ik zag net het fotootje van jullie kindje en las hoe jullie afscheid ervan hebben genomen. Wat bijzonder. Helaas heb ik ook ervaring met mk en mijn cycli waren ongeveer een week langer erna. Eisprong wat later dan normaal. Lieverd, ik hoop dat je snel weer zwanger mag raken. Je mist het toch gelijk he, dat zwanger zijn? En dan weer ineens kletsen in het NOD topic. Geef jezelf de tijd het een plekje te geven. Dikke knuffel meis!!

10. Lisil

Lisil VIP lid

Apr 19, 2009
    9,313
    0
    0
    @SUEKES, JA DAT KLOPT WANT DIE HEB IK GEMAAKT HAHA. maar als ik cijfers zie verschillen onderaan vind ik t moeilijk om alle namen na te gaan met wie er een kleurtje heeft gekregen

11. Lisil

Lisil VIP lid

Apr 19, 2009
    9,313
    0
    0
    ik ga er ook maar weer vandoor, lekker bankhangen

12. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ik ga ook maar bankhangen :) misschien ff gamma onveilig maken :)

13. Lisil

Lisil VIP lid

Apr 19, 2009
    9,313
    0
    0
    Hey knor, wat vervelend een nega test. ik hoop voor je dat de duivels weg blijven en je toch nog een posi test krijgt t kan zijn dat je pas over een week posi test. bij sommige mensen is dat zo dat t hcg gehalte dan te laag is.

ik duim voor je meid.

Leeuwtje voor jou duim ik ook, ben benieuwd over een paar dagen als de duivels er nog niet zijn gewoon opnieuw testen.

14. BB10

BB10 Niet meer actief

Knor, ze zeggen dat je dat ook hebt als je zwanger bent?
    Maar ik spreek niet uit ervaring, dus tcoh nog ff afwachten. Mss test je alsnog wel positief! Ik duim voor je.

15. Einneh

Einneh Fanatiek lid

Mar 2, 2009
    4,581
    0
    0
    Friesland
    Bale van je nega test knorretje! maar geen bloed geeft moed!!
    Even over je vraag: dat heb ik ook gehad en heb me idd ook afgevraagd wat dit kan zijn. Ik heb nl geen enkel idee.... sorry maar ik hoop wel dat iemand anders weet wat het kan betekenen!

16. knorretje84

knorretje84 VIP lid

Oct 7, 2008
    6,636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Thnx,
    Ik ga nu wachten tot vrijdag (als me dat lukt), heb dan een dagje vrij en zit dan op dag 40......Dat heb ik nog nooit gehad zo'n lange cylcus dus.......Mijn langste is 38 (1x 71....maar daarna langste 38 .....Zit meestal zo rond 35,36.....dus kan nog alle kanten op.....

We wachten af.....
    Ben benieuwd of kris al getest heeft, ze zou vandaag gaan testen!

17. BB10

BB10 Niet meer actief

Sssssst ben stiekem een plannetje aan het beramen Ssssssst

18. knorretje84

knorretje84 VIP lid

Oct 7, 2008
    6,636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Vertel, vertel.............

19. BB10

BB10 Niet meer actief

Mannie is vandaag voor het eerst op krukken naar de wc geweest (in t ziekenhuis)
    Dan kan ie toch ook samen met mij naar de wc????????
    (kijkt nu onschuldig fluitend omhoog)

20. BB10

BB10 Niet meer actief

Geen goed plan??

Share This Page