Uhhhhh ja, alles kan......... Zou wel een stunt zijn als daar een baby uitkomt......Zit je later voor de open haard zegt je zoon/dochter: Mama, waar ben ik eigenlijk verwekt? Tja, lieverd.....het zit zo: hahahahaha..........
Ik vind het wel een goed plan! staat leuk op het lijstje wat zijn de (raarste) plaatsen waar je het ooit hebt gedaan?
En eigenlijk zou ik mijn ei gisteren hebben gehad. Maarik heb hem niet gevoeld en vandaag heb ik pas slijm dus ik verwacht hem nu pas morgen.
Zou betekenen dat we deze maand toch nog kans hebben, Maar ik weet niet of ik vriendlief zover krijg hoor........'t is maar een ideetje.
Ik zou t gewoon doen!!!! ts weer eens wat anders en dan weer wat spanning erbij tijdens de daad is altijd goed .hahaha
Mss dat een leuk lingerietje hem op de goede gedachte brengt? En hij moet natuurlijk niet te veel pijn hebben!
@ Hallo allemaal! @ BB10, hoe is het trouwens met zijn been? Komt het allemaal nog goed? @ Ik zag een aantal nega testen. JAMMER! Maar geen bloed is goed... toch? Hopen datje later positief test! @ Nog iets van Angles vernomen? Heeft ze nog een nieuwe test gedaan?
@ Rapoenzel: Mmmmmm, kwaaltjes willen niet alles zeggen.....kijk maar naar mij! Ik hoop voor je dat je over een week super-positief test!!!
Muur, hij heeft een pin in zijn been en twee grote wonden over zijn kuit die nog openstaan om de druk eraf te halen. We hopen nu dat ze die snel dicht gaan maken anders mag hij niet naar huis. En dan langzaam revalideren. De grootste angst is dat hij er een infectie bij krijgt want dan is hij er nog niet klaar mee, dus daar duimen we maar voor.
Heb alleen dat het af en toe flinkt zeurt onderin, maar verder niks. Mijn gevoel zegt duidelijk NEE...
BB10; Bleeeh! jakkie bah... Weet je op de toilet... iets doen... afrader... misschien een maandje wachten. *knipoog*