NOD Juni 2009

Discussion in 'NOD forum' started by Sammie88, Apr 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

Jan 4, 2009
    4,106
    624
    113
    groningen
    Goedemiddag iedereen,
    hier weer een dag werken erop zitten. Zo nog een paar kleine dingetjes in huis doen.

Heb niet teruggelezen, heb wel de lijst bekeken 3 negatieve testen ik geloof Knorretje, Leeuwtje en nog iemand (sorry weet naam niet meer).
    Meiden geen bloed geeft moed. Duim voor jullie op een Positieve test.

@BB10: ik geloof dat ik wat gemist heb. Maar wat scheelt je vriendje als ik vragen mag.
    Laatst zag ik Ranking the stars en ik weet niet meer wie dat was, ik geloof een presentator van BNN ik weet ff zijn naam niet meer (ben een beetje vergeetachtiog vandaag geloof ik) maar in ieder geval die vertelde het ook een keer gedaan te hebben toen zijn been in het gips zat. Hij vond het geen probleem alleen zijn vriendinnetje toen vond het minder had de benen vol met blaren van het schuren aan het gips:) Dus...........

Hier net bij de toiletgang een mega klodder vruchtblaar slijm. Dus dat wordt vanavond Pim pam pet (kleren uit en naar bed):p

2. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik zal het van vriendlief af laten hangen, jullie horen het wel.

3. knorretje84

knorretje84 VIP lid

Oct 7, 2008
    6,636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ BB10:
    Ohhhh, hij heet nog open wonden enzo......Dan zou ik het ook afraden hoor......Dan maar een maandje geduld.....Dan heeft dat sperma zo'n rust gehad dat het ineens flink omhoog spuit en het eitje vind......hihi!!! Ik snap dat je graag een baby wilt, maar er zijn grenzen, en wat mij betreft is dit zo'n grens.....Of uhhhhh wordt jij erg opgewonden van open wonden enzo>???? Blehhhh, zie het helemaal voor me!!! hahahaha (ben erg visueel ingesteld)

4. BB10

BB10 Niet meer actief

Maris, hij heeft een motorcross ongeluk gehad (de zoveelste)
    maar hij zit niet in het gips, alleen verband.

5. BB10

BB10 Niet meer actief

Neeeeee, die zie je toch niet malle meid. Dat been zit toch netjes helemaal ingepakt, en naar de wc gaat hij toch dus daar komt hij normaalgesproken ook.

6. knorretje84

knorretje84 VIP lid

Oct 7, 2008
    6,636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Zal Kris34 zich vandaag nog melden??? Ze zou testen toch?
    Ennnuhhhhh zal Angel79 opnieuw getest hebben???

Ben benieuwd, ik wil roze op deze zondag.........Heb vandaag al genoeg negatieve testen gezien, roze is wat we willen!!!

(*knorretje wil bijna een spanddoek gaan maken: Wij willen roze! en deze op het balkon hangen*)

7. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik kan ook de douche gebruiken, nog meer ruimte!

8. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

Jan 4, 2009
    4,106
    624
    113
    groningen
    Oh jeetje, ik lees net een paar berichten terug dat zijn been open ligt. Maar ook een pin erin dus hij was ook gebroken?
    Heeft hij veel pijn?
    Nou dat was wel ff weer schrikken denk ik.
    Hoop voor je dat hij snel weer een beetje mobiel is en dat alles voorspoedig verloopt. Heel veel sterkte.
    Geef hem maar een flinke dosis TLC dan kanpt hij vast snel weer op.

9. BB10

BB10 Niet meer actief

Oh ik klink wel erg wanhopig, zo bedoel ik het niet hoor. Ik zoek alleen naar mogelijkheden omdat hij het er zelf gisteren ook al over had. Maar hij zei: doe de gordijnen rond het bed maar even dicht dan kan het ook. Tja en dat kan ik niet als er nog 2 mensen op die kamer liggen hoor.

10. BB10

BB10 Niet meer actief

Tja Maris hij heeft zijn scheenbeen verbrijzeld en zijn kuitbeen gebroken.

11. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

Jan 4, 2009
    4,106
    624
    113
    groningen
    Oh jeetje, dan is hij vast nog wel even zoet.
    Heel veel sterkte meid. Zal voor jou ook iedere keer wel heel gevlieg zijn steeds in de weer naar het ziekenhuis enz.

12. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    3,766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Bah verveel me rot zeg !!!

13. BB10

BB10 Niet meer actief

Thanx Maris, maar het klopt telkens op en neer naar het ziekenhuis kost best wat kruim, maar ja het is niet anders!

Rapoenzel.................vervelend hè die tijd na je ei. Ik heb nog steeds goede hoop voor je, ondanks dat je gevoel NEE zegt.
    Ga lekker ff met je kleine man wandelen? Frisse lucht doet vaak wonderen, hoor mij (ik ben nooit van de bank of achter de pc weg te krijgen)

14. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    3,766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Kleine man zit nu lekker te eten. Het weer is nog wat nat hiero, dus wandelen zit er helaas niet in vandaag.

15. knorretje84

knorretje84 VIP lid

Oct 7, 2008
    6,636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Rapoenzel: Is het zo erg???

Tja, wat kan je gaan doen?:
    Stukje wandelen/fietsen, boek lezen, dvd kijken, administratie bijwerken, stofzuigen, dweilen, ramen lappen, was wegwerken, tegen mij aan blijven kletsen.....

Mogelijkheden genoeg.......Heb zelf net ff een was aangezet, nu maar weer ff wachten en dan ophangen maar....Het pizzadeeg is ook al klaar, straks heerlijk beleggen met paprika, tomaat, mozzarella, parmaham enz.......Krijg er nu al honger van!!!

Wat eet jullie vanavond?

16. knorretje84

knorretje84 VIP lid

Oct 7, 2008
    6,636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    *Knorretje is aan het zondigen.....zit heerlijk aan de shuttles (kaas-pizza)......Jammie.......*

Vriendlief zit boven bij zijn beessies........dooreten dus......hahahaha!

17. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    3,766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Hahaha geweldig... allemaal dingen die al gebeurt zijn en strijken doe ik nooit ;) Dus ik blijf hier maar wat mee lezen en kletsen haha !!

18. knorretje84

knorretje84 VIP lid

Oct 7, 2008
    6,636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Rapoenzel:
    ook gezellie toch.......snij een onderwerp aan, ik heb overal een mening over.......(mmm, klinkt wel erg......)

Ennnuhhhh applausje voor Rapoenzel: Jouw huis moet er blinkend uitzien.....Hier is het een zwijnenstal, maar iedere keer als ik wil beginnen denk ik: ach, nog 3 weken, dan sleutel nieuwe huis, wat heeft het nog voor een zin........(hele goede instelling)! hahahaha!

19. Einneh

Einneh Fanatiek lid

Mar 2, 2009
    4,581
    0
    0
    Friesland
    wij hebben vandaag echt een off-day! hele dag nog nix gedaan behalve dan 3 wassen gedraaid en opgehangen..... gaan vandaag ook lekker nix meer doen.... heerlijk af en toe!

20. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik ben een ommelet aan het bakken, saai hoor in je eentje eten

Share This Page