Heb zitten te snoepen in die napoleon ballen (citroen) Heb zo zitten zuigen op die dingen en die zijn soms wat scherp. Nu doet mijn tong zo zeer. Je wordt er ook gelijk weer voor gestraft.
De pizza zit in de oven..........Nog 20 minuutjes en dan heerlijk smullen.....Heb sbs6 ook opstaan....Top 25 leukste fragmenten ofzo.......zitten grappige dingen bij, sommige ook echt niet........Maar ja, wel lekkere ik-hoef-niet-na-te-denken-tv!
Oeh, die zijn lekker!!! Maar idd erg lastig als je erop zuigt.......Heb je ook met die wijnballen, of zwart-witballen......Allemaal lekker maar een kapotte mond gegarandeerd!
Ja die zijn ook erg lekker. Maar euh ik ga nog ff wat in huis doen. Kom later nog wel ff weer. Toedeloeter
Werk ze in huis...... Ik kom ook af en toe nog wel hier loeren, ben eigenlijk benieuwd of kris al getest heeft!!!
Kom net bij mijn zussie vandaan. De kleine meid (blijft mijn kleine zusje he) is natuurlijk helemaal van de kaart en haar mannie al net zo. Nu is het alleen nog wachten tot het uit zichzelf los laat. Ze begint al wel last te krijgen van krampen en zo maar donderdag mag ze weer terug naar de VK en dan gaan ze het controleren. Als het dan nog niet weg is mag ze naar de gyn. Wat kan het leven toch oneerlijk zijn en wat ik bij mezelf zo erg vind is dat ik in het begin (toen ze het net vertelde) ook stiekem een beetje jaloers was. Ik gunde het haar enorm maar wil het zelf ook zo graag. Nu voel ik me daar weer enorm schuldig over. Wat zitten wij mensen toch raar in elkaar.
Hallo Dames, Wat is er hier veel bij geklept zeg, ga het niet niet allemaal terug lezen, vind het vervelend om vanaf het beeldschem te lezen. Maar eh zijn er nog dames bij gekomen die zwanger zijn? Hier is alles prima, lekker rustig, ben nu bezig met een heerlijk soepje te maken, jah ik ben laat, maar ik ben net thuis vadaar. Groetjes Janis
Chelle: niet schuldig voelen hoor! Jaloezie is heel menselijk... en uiteindelijk was je hartstikke blij voor haar toch dat ze zwanger was! Ik hoop dat ze niet teveel last heeft/krijgt
Hee Janis! Hoe is het met je? Je kan de lijst in een apart topic bekijken om te zien van welke zwangeren je het nog niet wist! Topic heet: NOD Juni, alleen de lijst!
Heey das handig hoef je de lijst ook niet altijd meer op te zoeken. Met mij is alles prima, nog 6 dagen, wat gaat de tijd snel zeg, de laatste 3 dagen zullen wel weer langzaam gaan. Hoe gaat het met jou???