Eh.. wie heeft nou gewonnen met raden wan ehhh... WE begonnen daar waar Angel zei. hihi. *bloos*. En we eindigde naast het bed, En de muur was ook nog ff ... eh... wacht ff to muts detail! SOrry! *BLOOS!!!*
Ja dat klopt we hebben 3 weken geleden de tuin voort eerst beplant en ik ben zo trots op mijn 1e roos dat ik m ff moest spotten.
Whuahahaha Muurtje, eigenlijk dus gewoon het halve huis??? Weten we wat ons te doen staat als we door mogen naar de volgende ronde whuahaha Mooie roos Setti!!!! Rapoenzel kan het een sproberen he, kan allemaal verschillen per dag, per uur enz, er hoeft maar net iets te gebeuren waardoor het allemaal anders loopt (zie voorbeeld van BB10)
Mogge dames, Geen tijd om 15 blz bij te lezen. Wat is het nieuws? Las dat Knorretje nega getest heeft, maar positief blijft denken. Hoera! Geen bloed geeft moed. @Muur: Toe maar, wat een escapades voor een zwangere vrouw
Dank jullie wel!!!!! Ben er ook echt trots op. Ik heb ook aardbeien geplant maar die zijn nog groen! K vind t al heel wat want meestal gaan planten binnen bij mij dood dus t scheelt dat deze buiten staan. of ik vergeet ze water te geven of vriendlief denkt dat ik t vergeet en geeft ze dan water en dan heb ik t ook net gedaan dus ze drogen uit of ze verzuipen. Whaahahaha, ik krijg nog eens groene vingers.