ech niet is ook nie mijn hobby Ik probeer meestal bij bed verschonen te wassen en drogen op dezelfde dag dan hoef ik het ook niet te strijken Kan me dan niet zoveel schelen dat ik maanden hetzelfde erop heb liggen snachts heb ik de ogen toch dicht tenminste meestal en als dat niet zo is, dan zijn mijn ogen ergens anders op gericht hihhi
ja dat doe ik ook en vandaag was het mooi weer dus het beddegoed heeft buiten gehangen en ruikt ook nog lekker!! het moet alleen nog weer op het bed.... maar ach doek strax wel nu geen zin in! en idd wat maakt het uit wat er op ligt! s' nachts oogjes dicht en anders... tja uitleg niet nodig neem ik aan!
Hihihihihi helemaal gelijk in!!! maarre strijken jullie beddengoed dan??? ik denk maar zo, 1x eronder en het lijkt nergens meer op..
ik strijk maar 1 dekbed want die ziet er niet uit als ie gewassen is en die ligt op het logeerbed en dat staat anders gewoon echt niet! de andere strijk ik niet omdat die er meestal meteen weer opgaan en anders in de kast wel kreukvrij worden!
Als het de kast in moet, dan strijk ik beddegoed wel En buitenhangen kan nog niet bij mij want ik heb nog geen wasgoedbuitenhangpaalmolen of zoiets. En vandaag heeft het hier de hele dag geplenstbuit dus buitenhangen is dan zekers geen goed idee
Zow hee, ben een hoekie om gelopen en heb alweer tig blz om bij te lezen... @ BB10! YOU GO GIRL!!! MOrgen gewoon nog een keer!!! JOEHOE!!! *APPLAUS!!!*
ben weer weg. Ga slapen. Hoofd knalt uit elkaar van hoofdpijn... later! Of anders tot morgen! KUZZZ!!!
ga maar lekkers genieten BB10, en nog meer snode plannetjes bedenken. Je bent lekker op dreef *zwaai en knuf*