eigenlijk te vroeg..maar vorige cyclus 24 dagen...dus op dag 10 een eitje misschien...ipv dag 14...wou dat mijn cyclus wat regelmatiger werd zeg....bleeeehhhh
Ik heb niks in huis...*snik* kan dus ook niet uitdelen! Sjollie... Haha naai-arm klinkt idd fout! Ik wou eerst zeggen 'naai-vinger' maar dat klonk nóg erger,hihi
Maaikyb: ik heb elke keer al 4 dagen van tevoren ei-krampjes..soms best hevig! Maar nu vandaag mn eitje moest komen voelde ik de hele dag niks...maar gelet op slijmies en regelmatige ongi moest ie echt vandaag komen. En nu voel ik af en toe wat! Kan natuurlijk ook dat ie 's nachts komt als je niks voelt he..
@heitje: Heel goed mogelijk ja Ik voel mijn ei altijd een paar uur vantevoren aankomen, da's mijn mazzel
Hier spreekt de ONGI-politie: Jullie hebben niks te zoeken in het Leeuwtje-lijf dus ga es ff iemand anders lastig vallen ja! ONGI is niet bedoeld voor Leeuwtje! :x:x:x OPTATEN dus! Zo...die politie kan soms best hart optreden he!
mazzelaars!! ik heb er nog nooit iets van gemerkt..zou de 1e keer worden dan van de andere kant, ben afgelopen ongi ook voor het eerst overdag ongi geworden was eerder echt standaard snachts..en had ook de eerste dagen na ongi rare afscheiding, dus was dat betrefd is me lichaam wel anders als voor de mk...
Dank je meid. De krampen zijn spontaan weg! @Maaikyb: Vaak merk je pas achteraf wat de symptomen van je ei zijn. "Oh, mijn ei was vorige week woensdag? Oh ja, toen had ik die rare tinteling / krampjes / etc". Gewoon goed opletten
Ik merk het niet achteraf hoor! Toen ik net was gestopt met de pil had ik wel na 2 weken van die krampen dat ik dacht: wtf is dit?? De maand erop ging ik me er een beetje in verdiepen, wist niks van eisprongen af. Wist niet eens dat ik geen eitje had toen ik de pil nog slikte haha (niet goed opgelet tijdens de biologieles denk ik hihi) Maar de maand erop kon ik hem duidelijk voelen aankomen. Echt flinke steken steeds. Kon het me ook niet voorstellen dat je zoiets zou kunnen voelen. Nou pf de afgelopen maanden toen ik er niet eens mee bezig was was het ook overduidelijk! Is zeker een voordeel maar als je cyclus beetje regelmatig is is het niet erg als je hem niet voelt toch
hihi dat is ook waar heitje..tot nu kon ik me klok gelijk zetten op mijn cyclus dus ga ervan uit dat dat nu gewoon weer zo is
en wat ik eigenlijk ook bijzonder vind..ik lijk qua uiterlijk en innerlijk heel erg op mijn mams en mijn cyclus idem!! mijn moeder was ook altijd 24dgn en ei op dag 10
En ik kan me voorstellen dat je lichaam ff van slag is na een mk... Dat je ff andere kwaaltjes hebt ook..zoals meer slijmpies enzo.. Heb je al ge-baby-dancet ???
Oh wat grappig dat dat hetzelfde is als je moeder! Ik heb dat nooit gevraagd...dat valt ook zo op want ze weten niet dat we bezig zijn! Kwam er wel laatst achter dat ze vroeger een mk heeft gehad, nog vóór mn oudere zus geboren was...heb ik gewoon nooit geweten zeg! Schrok er wel van..
whaha afgelopen dagen genoeg, moet mannetje nu nog strikken maar hij is druk aan het schieten op de xbox 8) kan ie oefenen met mikken whahaha, maar gister avond ook geklust dus er lagen er alst goed is al wat op wacht