Goeiemorgen Dames Lekker geslapen allemaal? @Muurtje, meis, is toch helemaal niet erg? Al die hormonen, lastig zat! En al je felicitaties weg, niet leuk. Bij deze ook nog een keer: GEFELICITEERD @Joh weet jij al meer?, het was zo spannend voor jou gisteravond! @ 3kats, leuke foto inderdaad van je kat. Is ie er zo toch nog een beetje bij! @hier, ik kan denk ik officieel op 't wachtbankje... ei gehad, hopen op een innesteling over een paar dagen
@Ricmar, bahhh! wat jammer zeg, verdorie! succes meis @Rapoenzel, jij ook op de wachtbank? Is er niet een speciale wachtkamer in 't huis? Om 't allemaal wat aangenamer te maken! @ Chicken, wat leuk dat je een geluidsfragment hebt van je kleine frummel! Lijkt me heel bijzonder!
@ Chickie, jep, ikke agressief... Ben dat niet gewend van mijzelf... hihi LOL! @ Rapoenzel, vertel, hoe heb je je man om gekregen? ik neem aan dat je m namelijk om hebt gekregen? HOPE SO! @ Ninoshka; dank je wel!
ja ik snap er niks van cyclus wordt steeds een dag korter zat altijd op 28 dagen nu intussen op 25 (elke maand gaat er een dag af) hoe kan dat ??
Hallo dames, het is even wennen. Moet alles ook nog even gaan installeren maar net een positieve ovutest gedaan dus dat wordt vandaag en morgen klussen en laat ik nou net een nieuw leuk setje te hebben gekocht.
Misschien is je lichaam nog steeds de boel op een rij aan het zetten? De mijne werd ook steeds korter... KUS!
@ Chickie! Ik heb het hartje van jou kuikentje gehoord! Echt super! Moest snotteren. Ik hoop zo dat ik die van ons ook ga horen! KNUF!!
ja maar heb al jaren een cyclus van 28 dagen af en toe een afwijking met 27, gebruik al jaren geen pil dus dat kan het niet zijn
Meiden... Is het raar als ik nu al zwbroeken ga kopen? Of kan ik beter een grotere maat broeken kopen Mijn buik is zo opgezwollen (lucht?) Dat alle broeken die ik heb niet meer goed zitten. Mijn navel zit bijna tegen mijn middenrif aan geplakt zo. En met een open broek lopen (en elastiekje) werkt ook niet eigenlijk..