Love Always! GEFELICITEERD!!! Hihi melden bij de februari 2010 mama's !!! kom je ook op deze site erbij! Februari 2010 mama's Woeha!!! Leuk! Je vind ze onder zwanger zijn en dan naar bevallingslijst forum te gaan en dan de februari 2010 mama's te kiezen.
Leeuwtje jij dus ook zo'n zenuwachtig gevoel, en dan niet alleen buik ofzo, nee van top tot teen maar nogmaals dit had ik vorige maand ook, alleen niet zo extreem, dus hoop maar nergens op zelf. testen synchroniseren is mischien wel een plan
@Angel: Ik voel mijn zenuwen altijd door mijn hele lijf. Trillende handen en benen, de complete hoela
Trillen doe ik gelukkig nog niet, het is puur dat gevoel, heb dat ook altijd als ik naar de tandarts moet, of zo'n gevoel alsof je in de achtbaan zit en stijl omlaag gaat (wat vaak juist een heerlijk gevoel geeft haha) maar nu vind ik er niets aan hoor bah, dat is ook hetgeen dat mij een beetje lichtjes misselijk maakt, maarja afwachten afwachten afwachten ARGH!!!:x
@muurtje...wat hebben jullie een mooie foto op de februarimama's site!!! M'n boobies gaan bijna spontaan druppen en m'n ogen ook...snif...
Goede morge!! eerst maar even bijlezen: @bollemieke oh meis wat schikken voor je meis..hopelijk gaat het nu zoveel beter met haar dat ze naar huis mag vanmiddag!! @jessey he ook al zo schrikken!! jee, hopelijk kunnen ze veel voor jullie betekenen en mogen jullie snel zwanger zijn!! @mermaid oh gezellig!! leuk om weer bij te kletsen met oude vriendinnen!! @rapoenzel zwaar he al dat gewacht, maar hou vol hoor!!!! @sjaantje aj meis, wat klote...maar wel een mooie gedachte van je, ik duim!!! @kris is je ongi aangekomen?? hoe was het zijlen?!! @muur poetse, ik moet eigenlijk ook, maar echt geen zin! ga denk ik maar rondje doen straks bij mijn broer en dan mijn mams en dan proefkapsel doen!!! @chicken whihaaa wat gaaf! leuk joh dat je je beeb hebt gevoelt!!! @leeuwtje ja werden we er zo af gegooid he... jippie nog geen ongi, vangen die hcg jij!! @lovealways GEFELICITEERD!!!!!!!!! @hier achja net als het weer.... wisselvallig. Iniedergeval goed geklust! dus ja jump erbij op de wachtbank
Ik heb geen idee, ik denk zelf dat ik weer ongi ga worden, heb nl weer hele zere borsten, ik weet het kan ook wat anders zijn 8)
DANKJULLIEWEL word een beetje erg emotioneel hier haha en ja ik was 3 dagen overtijd gister. maar ik wist het al een hele tijd eigenlijk. voelde het. maar gister was het officieel nou meiden, hopelijk komen er meer roze erbij... bij deze een heleboel: HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG
@Maaiky: Dank je, heb net weer een hele hoop van Muur en Chicken gekregen Kom erbij op de wachtbank *Leeuw schuift een stukkie op* Bakkie thee en een koekje?
Love always: vertel vertel vertel.......hoe wist je het zo zeker voor jezelf of echt gewoon puur je gevoel??? had je bepaalde kwaaltjes? Echt super voor je, geniet ervan op je roze wolk!! Tnx voor de HCG *vangt een beetje op* ben nog maar even zuinig
Dames, ik ga afsluiten. Lekker in bed een boek lezen en dan fijn gaan slapen. Tot morgen, hopelijk nog steeds ongi-vrij!